-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Одномісні парти та стільці учнівські
Завершена
12 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 800.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2020 17:39 - 09.03.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
Номер:
94c5cbe4ac7e47ec875ea158845b7f2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-003542-c.b2
Назва:
Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
Скарга:
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі та порушують наше право на участь у закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантія Банку.rar 08.02.2020 19:19
- Платіжне доручення.pdf 08.02.2020 19:19
- Скарга з Додатками.pdf 08.02.2020 19:19
- Рішення від 12.02.2020 № 2658 + лист Замовнику .pdf 12.02.2020 19:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.02.2020 № 3592.pdf 26.02.2020 18:59
- Рішення від 25.02.2020 № 3592.pdf 28.02.2020 16:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.02.2020 20:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2020 16:50
Дата виконання рішення Замовником:
06.03.2020 17:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
До Тендерної документації було внесено зміни відповідно до рішення АМКУ №3592-р/пк-пз від 25.02.2020р
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
021fe0d192ec4cd38083e9d2157f67c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-003542-c.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
15 січня 2020 року Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) оголошено процедуру закупівлі, предмет якої за ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Одномісні парти та стільці учнівські), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-01-15-003542-c.
У тендерній документації на закупівлю: «Шкільні меблі» код 39160000-1 ДК 021:2015 (одномісні парти та стільці учнівські) затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від «28» січня 2020 року № 49/01 (надалі – ТД) Замовником встановлено дискримінаційні вимоги для учасників. Дані вимоги обмежують зокрема і нас як потенційного учасника, який має необхідні знання та досвід для виконання умов договору закупівлі. Виробляючи товар на території України, ми маємо всі можливості для поставки необхідних товарів з незначними відхиленнями від встановлених Замовником технічних характеристик, що ніяким чином не вплинуть на якість продукції, а крім того суттєво зменшать ціну на товар.
У п.1 Додатку № 1 до ТД від учасників вимагається: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору. Приміщення/будівлі, на території яких знаходяться виробничі потужності Учасника або виробника, якщо Учасник не є виробником мають знаходитися на території міста Києва або Київської області.».
Зазначена вимога є жорсткою дискримінаційною вимогою по відношенню до вітчизняних виробників, зокрема порушує і наші законні права та інтереси у зв’язку з наступним.
Ретельно вивчивши ТД ми виявили, що товари які вимагає поставити Замовник не виробляються на території України. Ми переконані, що умови ТД прописані таким чином, що поставка таких товарів може бути здійснена лише з за кордону зокрема із Китаю. Тобто, ТД суттєво обмежує коло учасників закупівлі, дискримінує учасників, які можуть запропонувати подібну продукцію, яка виконує всі необхідні функції. Встановлюючи таку вимогу, Замовник порушує права та законні інтереси більше ніж 30 вітчизняних виробників та ставить під сумнів здорову конкуренцію, яка є одним із основних принципів здійснення процедури закупівлі, та завідомо порушує принцип максимальної економії та ефективності. Виходячи з наведеного, за 1 (одну) шт. пропонується занадто зависока ціна - 1 600 грн. 00 коп. (одна тисяча шістсот гривень нуль копійок), що є значно вище ніж середня ціна на ринку щодо відповідних товарів в Україні.
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі маємо великий досвід у виробництві товарів, що складають предмет закупівлі і з впевненістю можемо підтвердити та гарантувати те, що знаходячись в межах території України однак за межами міста Києва та Київської області є можливість поставляти товари, що є предметом закупівлі, не гірше ніж у тих учасників, які мають виробничі потужності в межах території визначеної Замовником. Виробництво, а тим паче поставка товару таким чином не вплине ні на якість ні на технічні можливості товару, а навпаки позитивним чином відобразиться на його вартості.
У разі внесення змін до ТД шляхом виключення відповідних дискримінаційних вимог встановлених Замовником, не буде вбачатись порушень норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, буде дотримано встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів щодо здійснення закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та принцип максимальнї економії та ефективності.
Крім того, звертаємо увагу органу оскарження на те, що Замовником передбачено тендерною документацією, що при розгляді та оцінці пропозицій Учасника, він може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит». Враховуючи те, що на момент подачі даної вимоги інформація в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит» не може бути підставою для відхилення пропозиції учасників, які потенційні учасники процедури закупівлі вважаємо за потрібне викласти вказаний пункт у наступній редакції: «Відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит», але вказана інформація не може бути підставою для відхилення пропозиції учасників.»
Оскільки в рамках зазначеної закупівлі є численні порушення принципів здійснення процедури закупівлі, зокрема принцип недискримінації учасників, а крім того принцип максимальної економії та ефективності, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог Тендерної документації, порушень законодавства України та порушень прав учасників потенційних учасників закупівлі, на підставі ст.ст. 18, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-01-15-003542-c шляхом встановлення дискримінаційнійних вимог для учасників.
3. Зобов’язати Замовника - Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації внести зміни до тендерної документації шляхом:
- виключення вимоги щодо «наявності у Учасника приміщення/будівлі, на території яких знаходяться виробничі потужності Учасника або виробника, якщо Учасник не є виробником мають знаходитися на території міста Києва або Київської області»;
- викладення вказаного у скарзі пункту у наступній редакції: «Відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит», але вказана інформація не може бути підставою для відхилення пропозиції учасників.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ МДМ.pdf 05.02.2020 13:33
- Скарга АМКУ МДМ.pdf 05.02.2020 13:33
- рішення від 06.02.2020 № 2271.pdf 06.02.2020 18:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.02.2020 13:33
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.02.2020 18:38