-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки (молоко коров’яче)
Молоко коров’яче
Завершена
2 090 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 450.00 UAH
Номер:
f37795cbf32243a9a8b725c3820153a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-18-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2020 00:00
Період моніторингу:
18.02.2020 15:52 - 11.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2020 № 10
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.02.2020 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-01-14-001586-c 14.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, правильності відхилення тендерних пропозицій ФОП ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ, ТОВ «Молокозавод Путильська молочарня», ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод» та ТОВ «ДС Трейд Плюс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 2 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Коломийської міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету від 30.01.2020 б/н, від 30.01.2020 б/н, від 31.01.2020 б/н, від 31.01.2020 та від 31.01.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ, ТОВ «Молокозавод Путильська молочарня», ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод», ТОВ «ДС Трейд Плюс» та Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма «КВІЛТ», укладений договір від 12.02.2020 №36 (далі – Договір).
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону у ТД не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У пункті 6 Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів надати оригінал довідки або нотаріально завіреної копії документу про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами державної фіскальної служби України, дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій.
Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма «КВІЛТ», яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку від 04.02.2020 №2727, проте вона:
- не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу;
- не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
- не дійсна на дату розкриття тендерних пропозицій (30.01.2020).
Таким чином, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів Приватного сільськогосподарського виробничо-торгового підприємства фірми «КВІЛТ» у зв’язку з ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та укладено з ним договір про закупівлю.
Дані автоматичного індикатору ризику (RISK2-13) не підтверджено.
Період усунення порушень:
02.03.2020 15:27 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2020 15:27
Запити/Пояснення
Номер:
281648fd6d3b4a588f1b6514eb7bfe02
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
24.02.2020 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Молоко та вершки (молоко коров’яче)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-14-001586-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Яким способом та коли переможцем торгів - Приватним сільськогосподарським виробничо-торговим підприємством фірмою «КВІЛТ» подано документи, які Замовник вимагає в Додатку 2 до тендерної документації від переможця торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0996a637b0754de4b52c50ec58b1b111
Назва:
Надання відповіді на питання аудиторської служби
Дата опублікування:
27.02.2020 17:28
Опис:
1.Надати відповідь на питання такого змісту:
Документи учасника переможця процедури закупівлі, визначені в додатку 2 тендерної документації, подані ним з дотриманням визначеного строку.
2. До відповіді на питання додати копії відповідних документів.
Номер:
f3df20728d2347b08979ef23353d4959
Назва:
Надання відаовіді на питання іудиторської у межах проведення моніторингу
Дата опублікування:
27.02.2020 17:22
Опис:
1.Надати відповідь на питання такого змісту:
Документи учасника переможця процедури закупівлі, визначені в додатку 2 тендерної документації, подані ним з дотриманням визначеного строку.
2. До відповіді на питання додати копії відповідних документів.
Номер:
2c81fb0b2f3e4fb68a93dc69acb8b695
Назва:
Розгляд висновків моніторингу держаудитслужби щодо проведеної закупівлі предмету ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-14-001586-c
Дата опублікування:
10.03.2020 15:05
Опис:
Надати пояснення на висновки держаудитслужби такого змісту:
1. У тендерній документації визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою автоматично.
2. Учасник переможець надав документи що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону. Крім того, учасником було надано супровідний лист з посиланням на електронний кабінет платника з якого було завантажено відповідний електронний документ (оригінал з накладенням електронних підписів уповноважених осіб).
У порядку визначеному ст. 28 Закону управлінням освіти КМР було проведено перевірку підтвердження інформації наданої учасником через відкриті державні реєстри (скріншоти додаються).
Виходячи з вище зазначеного учасником переможцем було надано відповідні документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст.17 Закону. Тому пропозиція учасника не могла бути відхилена на підставі пункту 2 та пункту 4 частини 1 ст. 30 Закону.