• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки (молоко коров’яче)

Молоко коров’яче

Завершена

2 090 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 450.00 UAH
Номер: f37795cbf32243a9a8b725c3820153a3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-18-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 18.02.2020 15:52 - 11.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.02.2020 № 10 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.02.2020 № 10 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-01-14-001586-c 14.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, правильності відхилення тендерних пропозицій ФОП ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ, ТОВ «Молокозавод Путильська молочарня», ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод» та ТОВ «ДС Трейд Плюс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 2 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Коломийської міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету від 30.01.2020 б/н, від 30.01.2020 б/н, від 31.01.2020 б/н, від 31.01.2020 та від 31.01.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ, ТОВ «Молокозавод Путильська молочарня», ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод», ТОВ «ДС Трейд Плюс» та Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма «КВІЛТ», укладений договір від 12.02.2020 №36 (далі – Договір). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону у ТД не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У пункті 6 Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів надати оригінал довідки або нотаріально завіреної копії документу про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами державної фіскальної служби України, дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма «КВІЛТ», яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку від 04.02.2020 №2727, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». - не дійсна на дату розкриття тендерних пропозицій (30.01.2020). Таким чином, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів Приватного сільськогосподарського виробничо-торгового підприємства фірми «КВІЛТ» у зв’язку з ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та укладено з ним договір про закупівлю. Дані автоматичного індикатору ризику (RISK2-13) не підтверджено.
Період усунення порушень: 02.03.2020 15:27 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.03.2020 15:27

Запити/Пояснення