-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15510000-6- МОЛОКО ТА ВЕРШКИ (МОЛОКО ПАСТЕРИЗОВАНЕ)
Торги відмінено
5 298 326.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 10 000.00 UAH
Номер:
373aec4b34bb45629a38b46c095e4104
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-22-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2020 00:00
Період моніторингу:
22.01.2020 10:09 - 13.02.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.01.2020 № 3
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 22.01.2020 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-10-000161-a 10.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання роз’яснень до тендерної документації, встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.01.2020 №б/н, роз'яснення Замовника на запити щодо умов тендерної документації.
За результатами аналізу питання надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено, що до Замовника 12 січня 2020 року було здійснено запит про надання роз’яснення щодо тендерної документації.
Згідно норм частини першої статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону, однак Замовником в порушення частини першої статті 23 Закону надано відповідь з недотриманням строків, а саме: 17 січня 2020 року.
Період усунення порушень:
28.01.2020 10:06 - 12.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.01.2020 10:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги по предмету закупівлі - ДК 021:2015: 15510000-6- МОЛОКО ТА ВЕРШКИ (МОЛОКО ПАСТЕРИЗОВАНЕ). Рішення додається
Дата публікації звіту:
30.01.2020 15:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації:
31.01.2020 10:47