• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

90910000-9 - Послуги з прибирання(прибирання приміщень виконавчого комітету Миколаївської міської ради)

Завершена

1 377 336.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 886.68 UAH
Номер: 5f9b4f2a45da45698b782829b558de96
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-26-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 26.02.2020 15:25 - 19.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.02.2020 № 52 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-08-001131-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 08 січня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svet-lana.n@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу п’ятого частини третьої статті 11, абзацу другого частини четвертої статті 28 та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Штимпура Леся Володимирівна, ТОВ «ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ» та ТОВ «Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент» щодо їх відхилення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік виконавчого комітету Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 08.01.2020 № 1) (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «КЛІНІНГ ПРО», ФОП Штимпура Леся Володимирівна, ТОВ «ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ», ТОВ «Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент» та ПП «ЛЕГОКЛИН»; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.01.2020 № 8 та № 9, від 29.01.2020 № 10, від 03.02.2020 № 11 та № 12; повідомлення про намір укласти договір; договір від 17.02.2020 № 85/02.02.01-34/02/20; інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно; пояснення від 05.01.2020, 10.03.2020, 12.03.2020 та 13.03.2020, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону Замовник в ТД не передбачив необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Також за результатами моніторингу встановлено наступне. За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція учасника ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» визнана найбільш економічно вигідною, але відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам ТД. Відповідно до протоколу від 28.01.2020 № 8 першою підставою для відхилення стало те, що «Учасник не надав документи, що підтверджують наявність офісного приміщення (власного чи орендованого)». Згідно з вимогами пункту 1 Додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники мають надати «довідку, складену у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, тощо)». Як вбачається з вимоги, Замовник не встановив перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яке учасники зобов’язані включити до довідки, в тому числі щодо наявності офісного приміщення. На виконання вищезазначеної вимоги Замовника учасник ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 21.01.2020 № 2268 (файл «довідка_обладнання.pdf»), отже, не порушив умови ТД в цій частині. Відповідно до протоколу від 28.02.2020 № 8 другою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» стало: «відсутня довідка у довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 3) до тендерної документації». Згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій «інформацію у вигляді довідки в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку № 3) до цієї тендерної документації». Засобом документального підтвердження учасником ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» зазначеної вимоги є документ «Технічні вимоги» від 21.01.2020 № 2267 (файл «тех. х-ки (2).pdf»). Крім того, Замовник у поясненні, наданим 05.03.2020 через електронну систему закупівель, визнав, що учасник ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» у названому документі «надає згоду з Технічними вимогами до предмета закупівлі». Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Положення розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД містять перелік формальних помилок, серед яких – «зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення». З огляду на зазначене, документ «Технічні вимоги» від 21.01.2020 № 2267, наданий ТОВ «КЛІНІНГ ПРО», є таким, що не відповідає умовам ТД за формальними ознаками, отже, не підлягає відхиленню. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» не порушує умов ТД. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого частини третьої статті 11 Закону безпідставно застосував умову пункту четвертого частини першої статті 30 Закону та відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КЛІНІНГ ПРО». Як наслідок, Замовник на порушення абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону безпідставно розпочав розгляд наступної тендерної пропозиції учасника ФОП Штимпура Леся Володимирівна. Аналізом тендерної пропозиції учасника ПП «ЛЕГОКЛИН» встановлено, що вона не відповідає умовам ТД. Так, відповідно до вимог пункту 7 розділу І «Загальні положення» ТД «усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, мають бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, мові, він повинен бути перекладений українською мовою, та переклад має бути легалізований у встановленому законодавством України порядку». Учасник ПП «ЛЕГОКЛИН» у складі пропозиції надав копію аналогічного договору (файл «Договор296-П.pdf»), копії актів виконаних робіт на підтвердження його виконання (файл «Акти к договору296-П.pdf») та відгуки від контрагентів на виконання аналогічних договорів (файл «Листи-відгуки.pdf»), складені російською мовою. При цьому документи з перекладом названих документів українською мовою за вимогами Замовника в пропозиції відсутні. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до ТД учасників зобов'язано надати «довідку, складену у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об'єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об'єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, тощо». Учасник ПП «ЛЕГОКЛИН» надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази…» від 21.01.2020 № 012-01/20 (файл «Наявність МТБ.pdf»), в якій, серед іншого, зазначив: «Нерухоме майно: м. Миколаїв, вул. Океанівська, буд. 20, кв. 14», та вказав, що майно власне. Водночас свідоцтво про право власності на нерухоме майно, надане Учасником, свідчить про право власності на нежитлове приміщення за адресою м. Миколаїв, вул. Артема, буд. 20, тобто документ не підтверджує наявність офісу у квартирі № 14 будинку 20 по вулиці Океанівській (Артема) м. Миколаєва. З огляду на розбіжності відомостей в зазначених документах, наданих ПП «ЛЕГОКЛИН», та згідно пояснення від 10.03.2020, наданого Замовником через електронну систему закупівель, він не скористався своїм правом, передбаченим частиною сьомою статті 28 Закону та не звертався за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Разом з тим згідно з інформацією, що міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, власником нерухомого майна, а саме двокімнатної квартири загальною площею 44,00 кв.м, розташованої за адресою Миколаївська обл., м. Миколаїв, вулиця Артема, будинок 20, квартира 14, є Сергеєв Володимир Борисович. Враховуючи вищевикладене, учасник ПП «ЛЕГОКЛИН» у Довідці від 21.01.2020 № 012-01/20 вказав недостовірну інформацію щодо права власності на нерухоме майно, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Крім того, з урахуванням того, що вказане майно, а саме квартира № 14 у будинку 20 по вулиці Океанівській (Артема) м. Миколаєва, фактично не належить учаснику ПП «ЛЕГОКЛИН», то він, у відповідності з умовами ТД, був зобов’язаний надати документи, що вимагаються на підтвердження орендних відносин з власником майна. В тендерній пропозиції ПП «ЛЕГОКЛИН» не надало відповідні документи, чим не дотримало вимоги пункту 1 Додатку 1 до ТД. При цьому це порушення вимог ТД не є формальним, оскільки адреса м. Миколаїв, вул. Артема, буд. 20, кв. 14 зазначена в статуті (файл «Статут.pdf») та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань як юридична адреса (місцезнаходження підприємства) учасника ПП «ЛЕГОКЛИН». Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ЛЕГОКЛИН» не відповідає умовам ТД, однак Замовник на порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилив його пропозицію, визнав учасника ПП «ЛЕГОКЛИН» переможцем відкритих торгів (протокол від 03.02.2020 № 12) та, як наслідок, уклав з ним договір від 17.02.2020 № 85/02.0201-34/02/20.
Період усунення порушень: 19.03.2020 11:53 - 03.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 19.03.2020 11:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради ознайомившись із висновком від 19 березня 2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-08-001131-c приймає до уваги необхідність недопущення порушень, що були виявлені, в подальших закупівлях. Зобов’язуємось усунути відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель виявлені порушення відповідно висновку від 19 березня 2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-08-001131-c.
Дата публікації звіту: 26.03.2020 09:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 01.04.2020 12:37

Запити/Пояснення