• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло

Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору

Завершена

6 773 169.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 773.17 UAH
Номер: 988bcca0c8464650a444eb239eae16d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-20-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.07.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 20.07.2020 14:32 - 11.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.07.2020 № 43 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 20.07.2020 № 43 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-01-02-000948-c 02.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_01@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом з питань закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.01.2020, зі змінами від 09.01.2020, від 11.01.2020 та від 22.01.2020 (далі – тендерна документація), запити фізичних/юридичних осіб щодо надання роз’яснень змісту тендерної документації, вимоги про усунення порушень та відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції: Приватного акціонерного товариства «ЮРІЯ» (далі – ПрАТ «ЮРІЯ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав – Молпродукт», Товариства з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс», протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.02.2020, протокольне рішення уповноваженої особи від 02.03.2020 № 24, повідомлення про намір укласти договір з ПрАТ «ЮРІЯ» від 02.03.2020, договір від 17.03.2020 № 02, укладений Замовником з ПрАТ «ЮРІЯ», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2020 № 2997, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 05.08.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовником в порушення вимог абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (чинний на період проведення процедури закупівлі, далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), у формі річного плану закупівель на 2020 рік (ID: UA-P-2020-01-02-002673-a) не заповнено обов’язкове поле річного плану закупівель, а саме: пункт 5 – «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)» (відповідно до пункту 6 форми річного плану джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет). Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить способу документального підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, передбачених частиною другою статті 17 Закону. У ході моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ «ЮРІЯ» умовам тендерної документації з огляду на наступне. На виконання підпункту 2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо): приміщення та обладнання для забезпечення температурних режимів при зберіганні продуктів харчування в межах: 0…-18оС. Учасник надає копію документу на право власності чи на право користування (оренди) приміщенням та обладнанням. Вищевказані документи повинні містити, у т.ч. інформацію про модель, марку цього обладнання». У пропозиції ПрАТ «ЮРІЯ» завантажено довідку від 30.01.2020 № 200/4 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виробництва та постачання товару, що є предметом закупівлі» у підпунктах 3.7, 3.8, 3.14, 3.19 якої відсутня інформація про модель, марку цього обладнання, чим не дотримано вимогу підпункту 2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, Замовником в порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «ЮРІЯ», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, встановленому статтею 16 Закону та підпунктом 2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, натомість протоколом розгляду тендерних пропозицій від 24.02.2020 допущено до аукціону та в подальшому укладено договір.
Період усунення порушень: 07.08.2020 15:40 - 22.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2020 15:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-01-02-000948-c , повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
Дата публікації звіту: 14.08.2020 21:17

Запити/Пояснення