-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка - Донецьк, на ділянці км 39+960 - км 71+960 у Луганській області
ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка - Донецьк, на ділянці км 39+960 - км 71+960 у Луганській області
Завершена
832 547 224.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 665 094.45 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 665 094.45 UAH
Номер:
80c847dea5a64d0e815da80f0496ad16
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-28-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2020 00:00
Період моніторингу:
28.04.2020 17:05 - 21.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.04.2020 № 29
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 28.04.2020 № 29
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-28-001969-с 28.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 установлено, що Замовник у тендерній документації визначив підставу на відхилення тендерної пропозиції переможця, яка не передбачена Законом № 922.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Ростдорстрой" встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон № 922), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Луганській області (далі – Замовник) від 11.02.2020, б/н ; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію (далі – ТП) ТОВ "Ростдорстрой", протокол засідання тендерного комітету Замовника від 27.03.2020 № б/н; звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 10.01.2020 та звернення з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі від 10.01.2020, від 13.01.2020, від 14.01.2020, від 16.01.2020 та від 17.01.2020; роз'яснення Замовника від 13.01.2020, від 11.01.2020, від 16.01.2020, від 17.01.2020, від 21.01.2020 та від 22.01.2020; скаргу від 22.01.2020 вих. № 01-4; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) № 2231-р/пк-пз від 05.02.2020; скаргу від 07.02.2020 вих. № 287; рішення Колегії № 3719-р/пк-пз від 26.02.2020; скаргу від 08.02.2020 вих. № 04-08/02/20; рішення Колегії № 3393-р/пк-пз від 21.02.2020; скаргу від 07.02.2020 вих. № 1-07/02; рішення Колегії № 3722-р/пк-пз від 26.02.2020; скаргу від 13.02.2020 вих. № 20/02/13-1; рішення Колегії № 3162-р/пк-пз від 19.02.2020; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 13.04.2020 року № 4 -2020; додаткову угоду від 16.04.2020 року №1
За результатами аналізу тендерної документації установлено, що Замовник у пункті 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" до тендерної документації установив вимогу про завантаження учасником у якого за результатами торгів склалася найменша цінова пропозиція, протягом 2 – х робочих днів від дня проведення аукціону, файлів програми АВК-5 або аналогічної, що передбачена для виконання розрахунків будівельними стандартами (у разі технічної несправності системи – на електронну пошту Замовника - tender.avtodor@ukr.net) на погодження: розрахунок ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду; заповнену тендерну пропозицію на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 11). У разі невиконання цих вимог у визначений строк, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Згідно із статтею 25 Закону № 922 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону № 922 зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону № 922. Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, що визначені пунктом 2 частини першої статті 30 Закону № 922, є відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону № 922. Отже, ненадання документів переможцем торгів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "Ростдорстрой" не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Зокрема, наданий в складі тендерної пропозиції розрахунок вартості послуг та/або оренди 1 маш-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для надання (виконання) послуги (робіт) (за наявності) містить перелік будівельних машин та механізмів, які відсутні у довідці про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання наявність або залучення яких не підтверджено документально. А саме: кран вантажний MERCEDES BENZ Vario 614D вантажопідйомність до 10 т, навантажувач пневмоколісний одноковшевий XGMA XG 955H, вантажопідйомність 5,0 т, компресор ПР-10, продуктивність 10м3/хв., насоси бурові для нагнітання промивальної рідини та інше, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" Додатку 3 до тендерної документації.
Крім того встановлено, що на підтвердження умов Додатку № 3 (Таблиця 8) до тендерної документації учасником ТОВ "Ростдорстрой" надано довідку про наявність досвіду виконання чотирнадцяти аналогічних договорів. При цьому, зазначені договори не містять повного переліку робіт, визначених у Додатку № 3 Таблиці 8 до тендерної документації, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922.
Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону, та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник, в особі тендерного комітету, на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Ростдорстрой" як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та уклав з ним договір підряду від 13.04.2020 року № 4 -2020. Проведеним моніторингом встановлено, що умови укладеного між Замовником та переможцем ТОВ "Ростдорстрой" договору підряду від 13.04.2020 року № 4 -2020 ( далі – Договір № 4-2020) відрізняються від змісту проекту договору наданого ТОВ "Ростдорстрой" в складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, в частині невідповідності нумерації пунктів Розділу 9 з проектом договору, а також відсутності в укладеному Договорі № 4-2020 пунктів 9.3.1 та 9.3.2 Розділу 9, чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону № 922. Відповідно до статті 37 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону
Період усунення порушень:
06.05.2020 16:15 - 21.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2020 16:15