• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко коров'яче

Місцевий бюджет, власний бюджет. Поставка у заклади освіти, згідно тендерної документації.

Завершена

1 538 824.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 538.82 UAH
Номер: 5696c09a6a5f4d9b84af25715aef230f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-13-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 13.02.2020 11:33 - 06.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.02.2020 № 06-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.02.2020 № 06-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-28-001840-c від 28.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції тендерній документації установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення оголошення про намір укласти договір та укладеного договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення оголошення про намір укласти договір та укладеного договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «Філімонов Олександр Леонідович» та фізичної особи-підприємця «Приступа Галина Олексіївна», протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 23.01.2020 № 8-1 та від 24.01.2020 №9-1, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2020, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 10.02.2020 №96-У. Проведеним моніторингом тендерної документації установлено, що пунктом 5.2 розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання довідки з обслуговуючого банку (всіх обслуговуючих банків) про наявність відкритого рахунку та про відсутність протермінованої (простроченої) заборгованості по кредитам, видану станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (юридичних осіб, для фізичних осіб підприємців). Разом з тим, учасником ФОП «Приступа Галина Олексіївна» в складі тендерної пропозиції надано довідки від АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відкриття рахунку та про стан позичкової заборгованості, які видані 11.10.2019, що перевищує двотижневий термін відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (19.01.2020 року) на 85 днів та не відповідає пункту 5.2 розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» умова тендерної документації. Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Приступа Галина Олексіївна», як таку, що не відповідає умовам передбачених пунктом 5.2 розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та уклав договір 10.02.2020 №96-У, чим порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 19.02.2020 18:04 - 05.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.02.2020 18:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Дата публікації звіту: 25.02.2020 18:50