• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М`ясо (мясо свиняче охолоджене, мясо яловиче охолоджене, печінка яловича охолоджена, окорока курячі охолоджені, філе куряче охолоджене, кури охолоджені, сало (різні види))

Завершена

822 604.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 113.02 UAH
Номер: b5dcbc1a4fd44db2a17f2d358ee4efc2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-23-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 23.01.2020 17:25 - 14.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.01.2020 № 8 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.01.2020 № 8. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2019-12-28-000052-b від 28.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію ФОП Наконечний Дмитро Миколайович, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ФОП Наконечний Дмитро Миколайович, протокол засідання тендерного комітету та повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2020 року, договір про закупівлю від 29.01.2020 року № 5 та додаткову угоду від 29.01.2020 року № 1. Відповідно до пунктів 1 та 5 розділу ІІІ та підпункту 3.2 пункту 3 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось, зокрема, надання завірених копій аналогічних договорів (не менше двох). У складі тендерної пропозиції ФОП Наконечний Дмитро Миколайович надано копії двох аналогічних договорів від 13.11.2018 року № 5-Д та від 11.02.2019 року № 15. Однак, моніторингом установлено, що копію аналогічного договору від 11.02.2019 року № 15 надано без специфікації, яка відповідно до пункту 12.6 вказаного договору є його невід’ємною частиною, чим порушено вимоги пунктів 1 та 5 розділу ІІІ та підпункту 3.2 пункту 3 Додатку № 1 тендерної документації. Також, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 6 тендерної документації, для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Однак, моніторингом установлено, що у наданій у складі тендерної пропозиції ФОП Наконечний Дмитро Миколайович інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відсутні дані щодо частини предмета закупівлі, зокрема, печінки яловичої охолодженої, окороків курячих охолоджених, філе курячого охолодженого, курей охолоджених, сала, чим порушено вимоги пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 6 тендерної документації. З огляду на викладене, учасник ФОП Наконечний Дмитро Миколайович не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922), а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пунктів 1, 5, 6 розділу ІІІ, підпункту 3.2 пункту 3 Додатку № 1 та Додатку № 6 тендерної документації. Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Наконечний Дмитро Миколайович, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 05.02.2020 17:07 - 20.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2020 17:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на висновок за результатами проведення моніторингу
Дата публікації звіту: 07.02.2020 16:49