• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Борошно вищого гатунку. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету

Торги відмінено

234 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 174.50 UAH
Номер: 745ae7a887dd4d8ab9abbf04b57ee84a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-28-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 28.01.2020 16:25 - 19.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.01.2020 № 6 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 28.01.2020 № 6 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2019-12-27-002066-b, 27.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 50) 862-98-00, i_nepogodin@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, наявність підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Токарівського психоневрологічного інтернату (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 27.12.2020 № 6 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію ФОП Мазаратій Н. І., протокол засідання тендерного комітету від 27.01.2020 р. №39, повідомлення про намір укласти договір. Моніторингом закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів відображено інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що суперечить умовам тендерної документації (в пункті 1 розділу IV), затвердженої протокольним рішенням тендерного комітету від 27.12.2020 № 6. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Замовник в тендерній документації вживає вираз «конкурсні торги». При цьому, вказане поняття визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Замовником в тендерній документації (пункт 2 розділу V) здійснюється посилання на «Рішення РНБО від 16.09.2016 введеного в дію Указом Президента України від 17.10.2016р. № 467/2016 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)»». При цьому, вищевказаний Указ № 467/2016 визнано таким, що втратив чинність на підставі Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Посилання у тендерній документації на документ, що втратив чинність не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. В порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону замовником в тендерній документації (пункт 1 розділу V) включено перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції без зазначення питомої ваги критерію. Також слід зауважити, що зміст тендерної документації замовника не встановлює для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій в частині строку, протягом якого тендерні пропозиції учасників вважаються дійсними, зокрема: - «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів» (пункт 4 розділу ІІІ тендерної документації); - «ми погоджуємося дотримуватися умов нашої тендерної пропозиції протягом 90 (дев’яносто) дня з дати розкриття тендерної пропозицій» (пункт 3 додатку 4 тендерної документації). Відповідно абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник відміняє процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, що не забезпечено замовником станом на момент завершення моніторингу.
Період усунення порушень: 13.02.2020 15:57 - 28.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2020 15:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою встановлення законності та дотримання вимог чинного законодавства забезпечено розгляд результатів моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-12-27-002066-b. Виявлені результати відображено у Висновку, згідно якого встановлено окремі недоліки. Задля усунення виявлених недоліків процедуру закупівлі очікуваною вартістю 234 900,00 грн. відмінено через неможливість усунення порушень. Таким чином, заходи Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області дали змогу вчасно відреагувати на порушення законодавства. В подальшому буде забезпечуватись підготовка документів для проведення процедур закупівель на найвищому рівні. Тендерний комітет вживає усі необхідні заходи для належного проведення закупівель, в той же час суміщення функцій тендерного комітету з основними обов’язками могло бути фактором окремих недоліків. Висловлюємо вдячність за сприяння у встановленні законного та ефективного витрачання коштів.
Дата публікації звіту: 18.02.2020 14:42

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 20.02.2020 16:32