• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Борошно вищого гатунку. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету

Торги відмінено

234 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 174.50 UAH
Період оскарження: 27.12.2019 15:53 - 19.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено

прибрати вимогу щодо сертифікації

Номер: fa33bfa746db4ea79952478bbb8a09f6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-27-002066-b.a8
Назва: прибрати вимогу щодо сертифікації
Вимога:
З 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації. Просимо скасувати безпідставну вимогу про надання сертифікатів ІSO, як таких, що нині застосовуються виключно добровільно
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 1 ЗУ Про про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктівсистема аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів; Відповідно до ст. 20 ЗУ Обов’язки операторів ринку розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів; Тому на підтвердження застосування на підприємстві (НАССР) Замовником встановлена дана вимога.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скасувати вимоги про надання актів про здійснення перевірок

Номер: 41e47ddd7a95425fa996f03c7d358737
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-27-002066-b.b7
Назва: Скасувати вимоги про надання актів про здійснення перевірок
Вимога:
Шановний організаторе! Учасник вимагає скасування юридично безглуздої вимоги надання актів проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. Організатор заклав явно дискримінаційні вимоги, які суперечать вимогам законодавства про захист економічної конкуренції. З якого дива Замовник виріив, що УСІ оператори ринку проходять щорічні перевірки? Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів затверджено відповідною постановою КМУ. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до додатка 1 Постанови КМУ від 31 жовтня 2018 р. № 896. Щоквартальні перевірки проводяться тільки в Операторів, які мають високий критерій ризиків, однак не всі Оператори є такими, більш того перевірки залежать тільки від плану, який складається не Учасниками а Держспоживслужбою. Ваша вимога є протиправною і не може бути підставою для відхилення Учасників, які не підпадали під перевірки в 2019 році. Замовник порушує презумпцію добросовісності учасників і де-факто планує закуповувати борошно в Операторів ринку з найвищим коефіціентом ризиків (бо такі точно мали перевірятися впродовж року). Ви перший в системі замовник, який встановив настільки дискримінаційні норми. Вимагаємо або виключити п.5 та п.6 на стор. 14-15 (або зазначити, що ненадання такого акту через відсутність перевірок в 2019 році) не є підставою для відхилення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником встановлена дана вимога, для того щоб убезпечитись від операторів ринку які не відповідають вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин. Надаючи даний документ оператор ринку підтверджує, що його підприємство перевірено незалежним органом та який має на це повноваження, та у разі отримання позитивного акту про перевірку, підтверджує відповідність власних потужностей встановленими санітарним вимогам.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

зайві витяги - ускладнення для подання документації

Номер: 52b3ac5242a648c8b5430ea3286897bf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-27-002066-b.c6
Назва: зайві витяги - ускладнення для подання документації
Вимога:
Шановний замовинку! Серед іншої інформації Вами вимагається надання: 3. Витягу з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше дати оголошення про закупівлю. 5. Відомостей з ЄДРПОУ - для юридичних осіб. 10. Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформованого у період оголошення процедури закупівлі. Інформація про наявність учасника в ЄДР ФОПів і юросіб є загальнодоступною, Вами вимагається ТРИ ідентичні документи, два з яких отримуються за кошти Учасників. Вказана інформація може і має перевірятися Замовником шляхом відкритого і безкоштовного доступу до реєстру. Прохання переглянути і прибрати зайві.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником встановлені та про дубльовані вимоги щодо надання встановлених документів, тому можна надати один документ на дві вимоги встановлені в документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Замість нотаріального посвідчення пропонуємо накладення ЕЦП

Номер: 02e18de3e4fb49daab830558d9194b34
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-27-002066-b.a5
Назва: Замість нотаріального посвідчення пропонуємо накладення ЕЦП
Вимога:
ТД вимагається нотаріально посвідчити зразок підпису фізичної особи-підприємця (якщо підприємець без печатки). ЗУ "Про публічні закупівлі" переслідує один з основних принципів підготовки ТП, а саме - економія витрат на підготовку ТД. Нотаріальне посвідчення зразків підписів тягне збільшення витрат, що прямо суперечить основним принципам закону. Просимо видалити вимогу про нот посвідчення, вимога є дискримінаційною. Також ПОВТОРНО вказуємо, що печатка вже виведена законодавцем до реквізиту первинного документу, таким чином Замовник дискримінує ФОПів в порівнянні з юрособами, адже не залежно від печатки (печатка не створює юридичних наслідків) Замовник передбачає нотаріальне посвідчення підпису тільки для фізосіб, але не для керівників юросіб. Більш того ця вимога ускладнює участь фізосіб, адже подача документів планується в період новорічних і різдвяних свят, коли засвідчити підпис не можливо через вихідні в нотаріаті. Пропонуємо замінити цю вимогу на накладення ЕЦП усіма учасниками, або не вимагати нотаріального посвідчення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Жодних дискримінаційних вимога не встановлено, так як передбачено, що у разі учасник не використовує печатку, то передбачено інший варіант виконання вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

уточнення іної інформації

Номер: 380b7c39450744788cd86fe4020dc660
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-27-002066-b.c4
Назва: уточнення іної інформації
Вимога:
В розділі 5 передбачено надання Учасником витягу з держреєстру юросіб, а також відомостей з ЄДРПОУ, а ще спеціалізація господарської діяльності. Поясніть різницю між витягом з держреєстру і відомостей з ЄДРПОУ (якщо номер ЄДРПОУ зазначається у витязі), так само у відомостях витягу зазначаються озновні та додаткові види діяльності та керівні органи субєкта господарювання
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Витяг з єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб та громадських формувань, та довідка про визначення класифікаційних даних.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

наявність або відсутність печатки не створює юридично значимих наслідків

Номер: 28cfb1f03b0b42dcad47acd94cdfdeca
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-27-002066-b.b3
Назва: наявність або відсутність печатки не створює юридично значимих наслідків
Вимога:
Шановний Замовнику, ваша документація передбачає наявність відтисків печаток на документах. Вказуємо Вам, що починаючи з 19.07.2017 р. печатка не належить до обов’язкових реквізитів первинного документа. Відповідно до ч.ч. 1 та 3 ст. 581 ГКУ наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Просимо врахувати вимоги законодавства в тендерній документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У разі якщо учасник не має печатки ТД передбачено надання нотаріально посвідчення зразку підпису фізичної особи-підприємця (якщо підприємець без печатки).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

помилкові вимоги до транспорту

Номер: c2dd4f823dfc421391fedfa0f494b501
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-27-002066-b.a2
Назва: помилкові вимоги до транспорту
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що Вами допущено суттєву помилку в кваліфікаційних критеріях до Учасників зазначено, що замовником вимагається надання слідуючих документів: ..... 1.2. транспорт повинен бути із холодильним обладнанням або рефрижератор. Вказана вимога суперечить змісту тендерної документації, оскільки планується закупівля не охолоджених/заморожених продуктів, а борошна. Вимоги до транспорту, яким здійснюється перевезення харчових продуктів встановлено в статті 44 р. 7 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Вимагаємо замінити текст п. 1.2 розділу 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників" на слова "довідка про наявність в Учасника спеціально обладнаного транспорту, або інформацію про перевізника харчових продуктів, який буде здійснювати транспортування борошна (з наданням копій повідомлення про реєстрацію потужностей транспортних засобів в державному реєстрі) . В рефрижераторах борошно НЕ возять.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст.. 16 ЗУ Про Публічні закупівлі передбачено кваліфікаційний критерій наявність матеріально-технічної бази. Замовником встановлено вимоги щодо транспорту це повинен бути із холодильним обладнанням або рефрижератор. У ТД передбачено два види автомобілів аби збільшити кількість учасників, які можуть запропонувати продукцію, так як в учасників можуть бути лише один із видів такого транспорту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимоги до кваліфікації

Номер: aa66d86e230b4c208a61298572acec67
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-27-002066-b.a1
Назва: Вимоги до кваліфікації
Вимога:
Доброго дня, ознайомившись з тендерною документацією нами було встановлено, що серед інших документів Замовник вимагає надання "Копія чинного договору про надання послуг по дезінфекції поверхонь автотранспорту". Вважаємо, що така вимога суперечить законодавству, адже жоден нормативно-правовий акт України не покладає на Операторів ринку харчової продукції обов'язку укладення таких договорів. Дійсно, згідно чинного законодавства Оператор має забезпечувати утримання транспорту і потужностей в належному санітарному стані, однак ніякий нормативно правовий акт України нне містить застережень, що такі роботи не можуть виконуватися Учасником самостійно. Послуги з дезінфекції транспортних засобів/приміщень не віднесені законодавцем до ліцензованих, а тому ці роботи можуть виконуватися і виконуються Операторами ринку самостійно. Вимога щодо надання копії договору про дезінфекцію транспортних засобів є дискримінаційною і такою, що суперечить вимогам ч.4 ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що предмет закупівлі відноситься до продуктів харчування, а тому транспортні засоби повинні відповідати встановленим санітарним та гігієнічним нормам. З метою дотримання даних норм Замовником встановлено, що дану дезінфекції має проводити компанія як спеціалізується та цьому та має відповідне обладнання та реактиви.
Статус вимоги: Відхилено