-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газ природний
Завершена
2 082 982.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 414.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 414.91 UAH
Номер:
393aed479dda42b292d9b8d1827ab2f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-27-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2020 00:00
Період моніторингу:
01.04.2020 16:31 - 23.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 76
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2019-12-27-001016-b 27.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укргаздобич» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Енергогазрезерв», товариства з обмеженою відповідальністю «Укр Газ Ресурс», товариства з обмеженою відповідальністю «АС», товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс Групп ЛТД» вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Херсонського ліцею Херсонської обласної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 08.01.2020 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Енергогазрезерв», товариства з обмеженою відповідальністю «Укр Газ Ресурс», товариства з обмеженою відповідальністю «АС», товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс Групп ЛТД», товариства з обмеженою відповідальністю «Укргаздобич» (далі – ТОВ «Укргаздобич»), протоколи засідання тендерного комітету від 23.01.2020 б/н, від 11.02.2020 б/н, від 25.03.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - колегія АМКУ) від 11.03.2020 № 4651-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до вимог частини першої розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагав надання учасниками, зокрема, документу, що підтверджує якість газу природного (сертифікат якості газу природного), виданий не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції.
Крім того, вимогами частини другої розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що у разі, якщо Замовником вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
Поряд з цим тендерна пропозиція ТОВ «Укргаздобич» не містила сертифікату якості газу природного та/або довідки у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Укргаздобич», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та всупереч вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
Період усунення порушень:
10.04.2020 17:25 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2020 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
57a20b89ef224ec787a0acb074292e11
Назва:
Запит по висновку
Дата опублікування:
15.04.2020 19:07
Опис:
Звернення за роз’ясненням висновку по закупівлі UA-2019-12-27-001016-b
Номер:
4fe6181ca6c74d5495cfad4b39f0fa29
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2020 15:55
Опис:
Державна аудиторська служба України розглянула звернення Херсонського ліцею Херсонської обласної ради (далі – Замовник) від 15.04.2020 № 65 щодо роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2019-12-27-001016-b, та повідомляє.
Відповідно до вимог частини першої розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагав надання учасниками гарантійного листа про те, що учасник зобов’язується постачати природний газ, якісні характеристики якого відповідають державним стандартам, технічним вимогам, нормативно-технічними документам.
Також частиною першою розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагав надання учасниками документу, що підтверджує якість газу природного (сертифікат якості газу природного), виданий не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що вимогами частини другої розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що у разі, якщо Замовником вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
Водночас в складі тендерної пропозиція ТОВ «Укргаздобич» наявний лист-гарантія від 10.01.2020 № 16 щодо відповідності якості природного газу (далі – Лист-гарантія), але відсутній сертифікат якості газу природного та/або довідка у довільній формі із зазначенням, що сертифікат якості газу природнього не передбачений чинним законодавством, з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують (далі – Довідка).
Отже надання Учасником в складі тендерної пропозиції Листа-гарантії не звільняє його від виконання іншої вимоги тендерної документації та надання в складі тендерної пропозиції сертифікату якості або Довідки.
Водночас Замовник при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Укргаздобич» не врахував зазначену інформацію та на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон) не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Укргаздобич», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та всупереч вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.