-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м.Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.»
Завершена
4 507 473.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 537.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 537.37 UAH
Номер:
79218f06c14b499dadcccf10d8597a39
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-10-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2020 00:00
Період моніторингу:
10.03.2020 19:15 - 01.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2020 № 61
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.03.2020 № 61
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2019-12-26-001750-c 26.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 26.12.2019 № 01/26-12, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІК ПРОЕКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «Проектна компанія «Аркон», державного підприємства «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», фізичної особи-підприємця
Нуждов Павло Анатолійович, протоколи засідання тендерного комітету від 20.01.2020 № 01/20-01, від 24.01.2020 № 01/24-01, від 27.01.2020
№ 01/27-01 та від 31.01.2020 № 01/31-01, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2020, договір про надання послуг з технічного нагляду від 04.03.2020 № 31, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.02.2020 № 3816-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 13.03.2020 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим не дотримано норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Також на порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність (Указ Президента України № 549/2015 від 16.09.2015 року втратив чинність на підставі Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017).
На запит Держаудитслужби про надання пояснень, Замовник 13.03.2020 надав пояснення, що до кошторисної вартості робіт по об'єкту: «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» включені роботи із здійснення технічного нагляду, а саме у
главі 10 "Утримання служби замовника" зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва. Видатки на технічний нагляд становлять 1,5 % від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 (зі змінами), пункт 5.8.13, та становлять 4 507 473,00 гривні (очікувана вартість закупівлі). Крім того, в доповнення до пояснення Замовник надав зведені кошторисні розрахунки вартості об'єкта будівництва І та ІІ черги.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризику (RISK-1-2-1, RISK-2-13) не підтверджено.
Період усунення порушень:
18.03.2020 22:07 - 02.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2020 22:07
Запити/Пояснення
Номер:
8451043b7a8b478ea33e93a735f2f3f0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2020 12:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» (код ДК 021:2015: 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами) очікуваною вартістю 4 507 473,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-26-001750-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чи включено до кошторисної вартості робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» здійснення технічного нагляду за об’єктом та якою є його вартість?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
49cc0db7e2424285bbf1a96ec77c0957
Назва:
Пояснення до запиту
Дата опублікування:
13.03.2020 19:33
Опис:
На Ваш запит стосовно пояснення з приводу рішення про моніторинг закупівлі за предметом: "Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м.Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.»" (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами) інформацію за яким опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2019-12-26-001750-c повідомляємо наступне. До кошторисної вартості робіт по об'єкту:«Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» включені роботи із здійснення технічного нагляду, а саме у главі 10 "Утримання служби замовника" зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва. Видатки на технічний нагляд становлять 1,5 % від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 (зі змінами) п 5.8.13, та становлять 4507,473 тис. грн.. з врахуванням ПДВ. (очікувана вартість закупівлі). Зведені кошторисні розрахунки вартості об'єкта будівництва І та ІІ черги додаються.
Номер:
26d0250fdea04a6290951add946ea354
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
24.03.2020 17:05
Опис:
Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-26-001750-c
ID моніторингу: UA-M-2020-03-10-000030
Дата публікації висновку: 18 бер 22:07
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), Миколаївський міський палац культури "Молодіжний" оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за предметом: "Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Театральна (Васляєва), 1. Коригування.»" (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами) UA-2019-12-26-001750-c (далі – «Висновок»)
За результатами моніторингу установлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим не дотримано норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також на порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність (Указ Президента України № 549/2015 від 16.09.2015 року втратив чинність на підставі Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017).
Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України, з огляду на таке:
1. Відповідно до п.3 статті 22 Закону Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Критерії застосування заходів із захисту довкілля стосуються таких аспектів управління як:
- енергоефективність;
- раціональне використання водних ресурсів;
- раціональне використання матеріальних ресурсів;
- забезпечення ефективних закупівель із врахуванням заходів із захисту довкілля та методу оцінювання вартості життєвого циклу предмету закупівлі;
- обмеження вмісту небезпечних для довкілля та здоров’я людини речовину матеріалах і засобах, що використовуються для забезпечення функціонування;
- зменшення обсягів утворення та ефективне управління відходами.
Необхідність застосування заходів із захисту довкілля визначається в залежності від предмету закупівель і може передбачати:
дотримання постачальником тендерних процедур вимог природоохоронного законодавства;
наявність на виробничих потужностях постачальника тендерних процедур функціонуючої системи екологічного керування згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування;
досягнення в процесі експлуатації (споживання, використання, будівництва чи реконструкції) предмету закупівлі встановлених показників впливів на довкілля;
відповідність хімічних речовин та їх сумішей встановленим показникам впливів на довкілля за класом і категорію небезпеки згідно системи ООН по класифікації та маркуванню хімічних речовин і сумішей (СГС, англ. GHS)
наявність у предмета закупівлі певних екологічних характеристик згідно ДСТУ ISO 14021;
відповідність предмета закупівлі вимогам екологічних стандартів та критеріїв оцінювання життєвого циклу згідно ДСТУ ISO 14024;
досягнення показників екологічної результативності згідно вимог стандарту «Зелений офіс».
При цьому, встановлюючи заходи з охорони довкілля необхідно забезпечити, щоб такі заходи:
1) стосувалися безпосередньо предмета закупівель;
2) були чітко визначені;
3) були об'єктивними, вимірними та піддавалися перевірці.
Предметом закупівлі в нашому випадку є технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті. Предмет закупівлі не підпадає під дію жодного з вищеперелічених факторів, оскільки переможець закупівлі нічого не виробляє, під час виконання договору не застосовує жодних матеріалів, обладнання чи конструкцій які могли б нести вплив на навколишнє середовище.
Виходячи з викладеного, вимоги щодо заходів із захисту довкілля до закупівлі застосувати неможливо і недоцільно, оскільки відповідно до предмету закупівлі завдання переможця процедури закупівлі полягає в контролі за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва об'єкта містобудування.
В тому числі технічний нагляд здійснює контроль за дотриманням підрядною організацією, що виконує будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» дотримання зобов’язань виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля), зокрема:
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.
Зважаючи на вищевикладене вважаємо що Замовником дотримано вимог чинного законодавства.
2. Частиною 2 та 3 статті 22 Закону визначено перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація замовника. Пункт 3 розділу 4 тендерної документації містить таку інформацію.
Тендерна пропозиція учасника, щодо якого застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» № 1644-VII від 14 серпня 2014 року та Указу Президента України №549/2015 від 16 вересня 2015 року, буде відхилена.
Зазначене посилання на нормативно правові акти носить суто інформативний характер, на підтвердження зазначеної інформації Замовником не вимагається надання жодних підтверджуючих документів, зазначена інформація не є кваліфікаційним критерієм або вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, тому не несе впливу на тендерні пропозиції учасників і не може розглядатись як порушення частини другої та третьої Закону.
Посилання на нормативний акт що втратив чинність є опискою, яку враховано та буде виправлено шляхом недопущення під час проведення закупівель в подальшому.