• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м.Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.»

Завершена

4 507 473.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 537.37 UAH
Номер: 79218f06c14b499dadcccf10d8597a39
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-10-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.03.2020 19:15 - 01.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.03.2020 № 61 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 10.03.2020 № 61 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2019-12-26-001750-c 26.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 26.12.2019 № 01/26-12, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІК ПРОЕКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «Проектна компанія «Аркон», державного підприємства «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», фізичної особи-підприємця Нуждов Павло Анатолійович, протоколи засідання тендерного комітету від 20.01.2020 № 01/20-01, від 24.01.2020 № 01/24-01, від 27.01.2020 № 01/27-01 та від 31.01.2020 № 01/31-01, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2020, договір про надання послуг з технічного нагляду від 04.03.2020 № 31, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.02.2020 № 3816-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 13.03.2020 року. Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим не дотримано норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також на порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність (Указ Президента України № 549/2015 від 16.09.2015 року втратив чинність на підставі Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017). На запит Держаудитслужби про надання пояснень, Замовник 13.03.2020 надав пояснення, що до кошторисної вартості робіт по об'єкту: «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» включені роботи із здійснення технічного нагляду, а саме у главі 10 "Утримання служби замовника" зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва. Видатки на технічний нагляд становлять 1,5 % від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 (зі змінами), пункт 5.8.13, та становлять 4 507 473,00 гривні (очікувана вартість закупівлі). Крім того, в доповнення до пояснення Замовник надав зведені кошторисні розрахунки вартості об'єкта будівництва І та ІІ черги. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризику (RISK-1-2-1, RISK-2-13) не підтверджено.
Період усунення порушень: 18.03.2020 22:07 - 02.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2020 22:07

Запити/Пояснення