-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м.Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.»
Завершена
4 507 473.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 537.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 537.37 UAH
Період оскарження:
26.12.2019 20:40 - 09.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
93da593bd3454f15bed4ad2a0c07342b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001750-c.b4
Назва:
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі",
подана у процедурі закупівлі UA-2019-12-26-001750-c, 833af5c87d0e40019c53de2e9bba7956, на рішення (дії, бездіяльність) замовника процедури закупівлі - Миколаївський міський палац культури «Молодіжний» (Замовник), суб'єкт оскарження: Державне підприємство "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція "Стратегія регіонального розвтитку" (ДП НДВТА «Стратегія регіонального розвитку»), 01025, м. Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 9, +38 097 816 95 37.
Державне підприємство "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція "Стратегія регіонального розвтитку" оскаржує наступні рішення (дії, бездіяльність) Замовника:
1) основне оскаржуване рішення: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ДП НДВТА «Стратегія регіонального розвитку» (протоколі засідання тендерного комітету від 27.01.2020 № 01/27-01);
2) похідні оскаржувані рішення (дії, бездіяльність):
2.1) рішення Замовника про визначення переможцем Процедури закупівлі учасника торгів – ФОП Нуждова П.А. (протоколі засідання тендерного комітету від 31.01.2020 № 01/31-01) (скорочено – похідне оскаржуване рішення 1);
2.2) рішення Замовника про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та надіслати на адресу переможця повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протоколі засідання тендерного комітету від 31.01.2020 № 01/31-01) (скорочено – похідне оскаржуване рішення 2);
2.3) рішення Замовника протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протоколі засідання тендерного комітету від 31.01.2020 № 01/31-01) (скорочено – похідне оскаржуване рішення 3);
2.4) усі інші рішення (дії, бездіяльність) Замовника, які останній прийняв (вчинив, допустив) у межах Процедури закупівлі після прийняття ним основного оскаржуваного рішення та прийме (вчинить, допустить) до винесення органом оскарження рішення за цією скаргою
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_10.02.2020.PDF 10.02.2020 21:31
- Повноваження_представник.PDF 10.02.2020 21:31
- Платіжне доручення.pdf 10.02.2020 21:31
- Рішення від 12.02.2020 № 2674 + Лист Замовнику.pdf 13.02.2020 18:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2020 № 3816.pdf 28.02.2020 14:01
- Рішення від 27.02.2020 № 3816.pdf 03.03.2020 19:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2020 21:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.03.2020 19:35
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності
Номер:
c6ec5b2226d94f0da5a223492bd6b831
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001750-c.b3
Назва:
Вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності
Вимога:
Згідно зі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або невідповідності Товариства з обмеженою відповідальністю «ІК-ПРОЕКТ» кваліфікаційним критеріям.
Так, в п. 1.) протоколу засідання тендерного комітету зазначено, що
« …пунктами 1.1.1, 2.1, 2.3 договору № 21/17 від 10.07.2017 визначено предмет договору консультаційні послуги щодо здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкта, який здійснюються інженером-консультантом з технічного нагляду. Виходячи з викладеного договір не є аналогічним та є підстави вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію…».
Мусимо зазначити, що преамбула Договору № 21/17 від 10.07.2017 чітко зазначає, що «…сторони уклали цей договір на здійснення технічного нагляду...», а перелік послуг, перерахованих в розділі 2 Договору « Обсяг надання послуг та вимоги щодо їх якості» повністю відповідає функціям інженера технічного нагляду, тобто:
«2.2. Виконавець повинен надати Замовнику послуги щодо:
2.2.1 проведення перевірки:
- відповідності обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням;
- відповідності якості виконаних будівельно-монтажних робіт, проектній документації, будівельних норм та національних стандартів;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
- щодо здійснення Підрядником вхідного та операційного контролю
і так далі.
Тобто, суть наданих послуг відповідає специфіці робіт інженера з технічного нагляду і, навіть за бажанням, не може розглядатись, як інші послуги. Щодо додаткових послуг в Договорі, які виходять за межі «Порядку здійснення технічного нагляду…» (Постанова КМУ № 903 від 11.07.2007 р.) і властиві інженеру-консультанту, то маю звернути вашу увагу, що навіть проект договору на вашу закупівлю містить подібні положення: п.п. 2.1.10 - 2.1.12, 2.1.15, 2.1.17 та інші.
В пункті 2.) протоколу засідання тендерного комітету зазначено, що «… в складі тендерної пропозиції учасника відсутній розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) та є підстави вважати, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації...».
Однак, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» в статті 26, якою визначено порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій недвозначно записано, що Учасником подаються документи, що вимагаються замовником у тендерній документації:
1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерна документація на закупівлю: «Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м.Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами).» жодним чином не зазначає вимогу надати(завантажити) документ «Розрахунок ціни пропозиції(договірної ціни)». Тендерна документація містить лише вказівки щодо методики розрахунку договірної ціни.
Враховуючи зазначене, просимо надати додаткові пояснення з приводу відхилення нашої тендерної пропозиції з тим, щоб у подальшому, разі незгоди, ми могли оскаржувати ваші дії у відповідних органах.
Генеральний директор ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» Литвиненко Л.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника.pdf 21.01.2020 15:12
Дата подачі:
21.01.2020 15:12
Вирішення:
Статтею 180 «Істотні умови господарського договору» Господарського кодексу України визначено таке: 1. Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
2. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до договору №21/17 від 10.07.2017 наданого ТОВ «ІК-ПРОЕКТ»:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. У цьому Договорі терміни вживаються у такому значенні:
1.1.1 інженер - консультант технічного нагляду - представник Виконавця, який має дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду, особисту печатку інженера технічного нагляду та здійснює консультаційні послуги з питань технічного нагляду за будівництвом об'єкта;
2. ОБСЯГ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА ВИМОГИ ЩОДО ЇХ ЯКОСТІ
2.1. Виконавець зобов'язується в порядку, на умовах та у строк, встановлений Договором, надати Замовнику консультаційні послуги щодо здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта «Капітальний ремонт в комунальному закладі «Навчально-виховного комплексі «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук - ліцей № 293» Деснянського району міста Києва, вул. Милославська 7»
Пунктом 5.1 договору №21/17 від 10.07.2017, наданого учасником ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів визначено таке: Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до повного та належного виконання Сторонами своїх обов'язків.
Відповідно до ч. 2 ст. 639 Цивільного Кодексу України, якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася.
Тобто виходячи з того, що вищевказаний договір укладено, підписано, скріплено печатками і відповідно сторонами досягнуто згоди щодо його умов, предметом договору є саме консультаційні послуги, а не роботи з технічного нагляду.
В той самий час пунктом 4 статті 180 ГКУ визначено: Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Номенклатура та перелік послуг, визначені пунктом 2.2 вищевказаного договору є номенклатурою послуг які надаються інженером-консультантом, як випливає з тексту договору.
Додатково це підтверджується пунктами 2.3 та 2.4 договору, а саме:
У разі виявлення інженером - консультантом технічного нагляду відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта та відмови підрядника їх усунути, інженер - консультант з технічного нагляду повідомляє про це Замовнику для вжиття заходів відповідно до законодавства.
2.3. Виконавець надає консультаційні послуги з технічного нагляду протягом усього періоду будівництва об'єкта.
2.4. Цей Договір не передбачає здійснення Виконавцем та інженером-консультантом з технічного нагляду функцій Замовника, окрім визначених у пункті 2.2 цього Договору.
Виходячи з викладеного, договір надання інженером-консультантом консультаційних послуг щодо здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта не є аналогічним в розумінні тендерної документації та не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію ТА документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатками 2-1, 2-2 до тендерної документації) Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам та санітарним нормам.
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах, необхідних для здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт по об’єкту і ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Сполучник «ТА» в реченні означає, що Учасники повинні надати не тільки інформаційні довідки, а ще й підтверджуючі документи, про які іде мова в наступному абзаці пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Крім того зазначену інформацію було додатково продубльовано більш детально під час надання відповіді на запитання від 27.12.19, 14:08 «Про ціну пропозиції», яке розміщено на сторінці закупівлі.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» наявні інформаційні довідки про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатками 2-1, 2-2 до тендерної документації), проте відсутній документ, який підтверджує, що ціна пропозиції розрахована на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах, необхідних для здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт по об’єкту і ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», а саме відповідний розрахунок.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вилучити умови проекту Договору, що суперечать чинному законодавству і предмету закупівлі.
Номер:
f9e07cdbe2bc481bbbcd4374dc534f06
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001750-c.b2
Назва:
Вилучити умови проекту Договору, що суперечать чинному законодавству і предмету закупівлі.
Вимога:
Прошу вилучити з проекту Договору на закупівлю пункти №№ 2.1.10 - 2.1.12, 2.1.14 - 2.1.17, вимогу пункту 2.1.3 про обов’язок здіснювати контроль вартості конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, вимогу пункту 2.1.13 про обов’язок перевіряти «… накладні і рахунки на них, а також іншу виконавчу і технічну документацію, передбачену законодавством України», що суперечать як Постанові Кабміну № 903 від 11.07.2007 р., так і положенням самого проекту Договору, який посилається на зазначену Постанову, цитую: « 1.2. Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на Об’єкті виконується у відповідності з Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ від 11 липня 2007 року №903». Перераховані обов’язки відносяться до компетенції інженера-консультанта, що не є предметом закупівлі за зазначеними вами назвою і кодом закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2019 12:26
Вирішення:
Статтєю 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що технічний нагляд - здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за ЯКІСТЮ виконаних робіт та їх ОБСЯГАМИ під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування;
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» затвердженого наказом Мінрегіону від 08.08.2017 № 192, визначено кваліфікаційні характеристики професій, зокрема «Інженер з технічного нагляду (будівництво)».
Ці кваліфікаційні характеристики призначені для застосування будівельними організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування і набирають чинності з дня набрання чинності змінами до Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК 003:2010»
Функції інженера з технічного нагляду визначаються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури».
Умови договору на виконання робіт з технічного нагляду розроблено базуючись на вимогах чинного законодавства і відповідають функціям, завданням та обов’язкам інженера з технічного нагляду.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Проект Договору
Номер:
bc9d6de08a0a46509161e4b82fc6aefd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001750-c.a1
Назва:
Проект Договору
Вимога:
Відповідно до всіх діючих нормативно-правових актів України на сьогоднішній день технічний нагляд НЕ ПЕРЕВІРЯЄ ВАРТІСТЬ МАТЕРІАЛІВ та НЕ ПРОВОДИТЬ ЛАБОРАТОРНІ ДОСЛІДЖЕННЯ та НЕ ЗДІЙСНЮЄ КОНТРОЛЬ ЗА СИСТЕМОЮ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАХОДІВ ПІДРЯДНИКА.
Пункти Проекту Договору № 2.1.3; 2.1.11; 2.1.13; 2.1.15; 2.1.17 та подібні умови в Тендерній документації
Вимогаємо виключити всі дискримінаційні умови в Тендерній документації, що не входять до компетенції технічного нагляду відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №903
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2019 10:44
Вирішення:
Статтєю 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що технічний нагляд - здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за ЯКІСТЮ виконаних робіт та їх ОБСЯГАМИ під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування;
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» затвердженого наказом Мінрегіону від 08.08.2017 № 192, визначено кваліфікаційні характеристики професій, зокрема «Інженер з технічного нагляду (будівництво)».
Ці кваліфікаційні характеристики призначені для застосування будівельними організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування і набирають чинності з дня набрання чинності змінами до Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК 003:2010»
Функції інженера з технічного нагляду визначаються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури».
Умови договору на виконання робіт з технічного нагляду розроблено базуючись на вимогах чинного законодавства і відповідають функціям, завданням та обов’язкам інженера з технічного нагляду.
Статус вимоги:
Не задоволено