-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 09130000-9- Нафта і дистиляти (Бензин А-92 євро (талони)
(Бензин А-92 євро (талони)
Завершена
6 897 297.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 486.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 486.49 UAH
Номер:
69f24eb576c1462ca9fa53fca21fb9db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-03-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2020 00:00
Період моніторингу:
03.12.2020 15:41 - 25.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2019-12-26-000694-b 26.12.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення, пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VII, у редакції від 01.12.2019, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22.12.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 24.12.2019р. № 42/1, запитання до процедури, тендерні пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», ПП «ОККО КОНТРАКТ», ТОВ « ВОГ КАРД», ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ», ФОП Демченко О.М., ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-95», рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 02.03.2020 №3963-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.02.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.03.2020, протокол засідання тендерного комітету від 12.03.2020 № 42/3, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2020, договір від 24.03.2020 №П/НХ-20424/НЮ.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого
органу, встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БРЕНТ-ОЙЛ» (надалі-Переможець) вимогам ТД.
Так, у пункті 2.2.1 Додатку 4 до ТД Замовником вимагається надати оригінал або копію декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (для продукції яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів).
Однак, Переможцем в порушення вимог пункту 2.2.1 Додатку 4 до ТД вищевказаний документ не надано.
Крім того, Переможець документально не підтвердив наявність АЗС в м. Лозова Харківської обл. згідно вимог Додатку 4 ТД, здатну отоварювати предмет закупівлі – бензин А-92 євро (талони). Заявлена Переможцем АЗС в м. Лозова відповідно до Договору поставки нафтопродуктів від 20.01.2020 №2001-1 має зобов’язання постачати скраплений газ.
Також моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Демченко О.М. (далі Учасник) вимогам ТД Замовника.
Відповідно до умов Додатку 4 ТД учасники мали надати оригінал або копію ліцензії на право торгівлі пальним на кожну надану АЗС.
Однак, Учасником не надані ліцензії на право торгівлі пальним на АЗС №13 та №17 згідно з наданим Учасником переліком АЗС в довідці.
Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 Замовник не відхилив тендерні пропозиції Переможця і Учасника як такі, що не відповідають вимогам ТД, та уклав договір від 19.02.2020 № П/НХ-20202/НЮ, загальною сумою 5 785 152,00 гривень.
Період усунення порушень:
23.12.2020 14:34 - 13.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2020 14:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 2.2. Додатку 4 до тендерної документації на підтвердження відповідності продукції вітчизняного та імпортного виробництва необхідно було надати один із документів:
або
2.2.1. Оригінал або копію декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів,
або
2.2.2. Оригінал сертифікату відповідності на продукцію.
Учасником ТОВ «БРЕНТ-ОЙЛ» виконано пункт 2.2.2.(11. Сертифікат відповідності .pdf)
Відповідно до пункту 2.8. Додатку 4 до тендерної документації для видачі палива Учасник торгів повинен обов’язково використовувати мережу не менше 8 автозаправочних станцій (АЗС). Пропозиція ТОВ «БРЕНТ-ОЙЛ» містить перелік з 16 АЗС, в тому числі у м. Лозова (14. Довідка розташування АЗС.pdf).
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Умови тендерної документації не містили вимог надати Договір поставки нафтопродуктів.
Відповідно до умов додатку 4 до тендерної документації для видачі палива Учасник торгів повинен обов’язково використовувати мережу не менше 8 автозаправочних станцій (АЗС). Пропозиція ФОП Демченко О.М. містить перелік з 32 АЗС(довідки.pdf).
Дата публікації звіту:
29.12.2020 16:27