• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 09130000-9- Нафта і дистиляти (Бензин А-92 євро (талони)

(Бензин А-92 євро (талони)

Завершена

11 999 737.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 998.69 UAH
Номер: 6cebe120151f446aaf7962c26e199d19
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-03-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.12.2020 15:42 - 25.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.12.2020 № 239 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.12.2020 № 239 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 19 UA-2019-12-26-000594-b 26.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22.12.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, питання виконання Замовником рішень колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.12.2020 № 41/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.03.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ», ПП «ОККО КОНТРАКТ» (далі – Учасник), товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД», товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ», ФОП «Демченко О.М.» (далі – Переможець), протокол розкриття, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 02.03.2020 № 3943-р/пк-пз та від 02.03.2020 № 4054-р/пк-пз, протокол засідання тендерного комітету від 19.03.2020 № 41/6, повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2020, договір від 08.04.2020 № П/НХ-20529/НЮ. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД. Так, відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі (додаток 4 до ТД) - для видачі палива учасник торгів повинен обов’язково використовувати мережу автозаправочних станцій в Харківській області (м. Харків, м. Краснодар), в Полтавській області (м. Полтава, м. Кременчук, м. Миргород, м. Пирятин), в Київській області (м. Київ), в Сумській області (м. Суми). Також учасник повинен надати оригінал або копію ліцензії на право торгівлі пальним на кожну надану АЗС. При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній оригінал або копія ліцензії на АЗС, яка зазначена у переліку АЗС і розташована за адресою: Київська обл., Бородянський р-н, смт. Бородянка, вул. Семашка, 157 А, чим не дотримано вимог додатку 4 до ТД. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, в порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а допустив до аукціону.
Період усунення порушень: 23.12.2020 11:31 - 13.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2020 11:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до умов Додатку 4 до тендерної документації для видачі палива Учасник торгів повинен обов язково використовувати мережу автозаправочних станцій (АЗС) в Харківській області (м.Харків, м.Красноград), в Полтавській області (м.Полтава, м.Кременчук, м.Миргород, м.Пирятин), в Київській області (м.Київ), в Чернігівській області (м.Прилуки), в Сумській області (м.Суми), пропозиція ПП "ОККО"містить перелік АЗС в кількості та за місцезнаходженням, яка відповідає умовам тендерної документації. Крім тендерної пропозиції Учасника до аукціону було допущено пропозиції інших учасників в кількості встановленим Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ.
Дата публікації звіту: 29.12.2020 16:13