-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху, вхідної групи, та частини центральних сходів КНП "Міська поліклініка № 24" Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 153 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
3 576 755.05
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 730.27 UAH
мін. крок: 0.3% або 10 730.27 UAH
Номер:
c401651ce3fd404eb9d5f62df119f59b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-27-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2020 00:00
Період моніторингу:
27.05.2020 17:57 - 18.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2020 № 105
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 26.05.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі (Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.05.2020№ 105)
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
18.UA-2019-12-20-003397-b 20.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його виконання – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції до 19.04.2020 (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №24» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.12.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію по ТОВ «ЮСКАС», протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований від 09.01.2020 №1-09-01; повідомлення про намір укладання договору від 10.01.2020, договір від 21.01.2020 №21/1, додаткова угода 11.03.2020 №1.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ЮСКАС» не відповідає умовам тендерної документації в частині не виконання умов пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо не надання інформаційного листа, завіреного підписом уповноваженої особи та печаткою на якій системі оподаткування перебуває учасник.
Відповідно до пунктe 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пунктів 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ЮСКАС» визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 21.01.2020 №21/1.
Період усунення порушень:
29.05.2020 12:11 - 13.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2020 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
141d7da3449b4c6ca9e007829a5919aa
Назва:
ОБГРУНТОВАНЕ ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
01.06.2020 16:43
Опис:
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДЕТАЛЬНО ВИВЧИВ РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ UA-M-2020-05-27-000042 ТА ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ЗАЗНАЧИТИ НАСТУПНЕ: ПІСЛЯ ПЕРЕВІРКИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЧАСТИНИ ПРИМІЩЕНЬ 2-ГО ПОВЕРХУ, ВХІДНОЇ ГРУПИ, ТА ЧАСТИНИ ЦЕНТРАЛЬНИХ СХОДІВ КНП "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ХАРКІВ, ВУЛ. ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, 153 (КОД ДК 021:2015 - 45450000-6 — ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ)» АУДИТОРАМИ БУЛО ЗАЗНАЧЕНО ПРО НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ТОВ «ЮСКАС» В ЧАСТИНІ НЕНАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЛИСТА, ЗАВІРЕНОГО ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ТА ПЕЧАТКОЮ УЧАСНИКА, НА ЯКІЙ СИСТЕМІ ОПОДАТКУВАННЯ ПЕРЕБУВАЄ УЧАСНИК. ВІДПОВІДНО ДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩО ЗАТВЕРДЖЕНА РІШЕННЯМ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ 28.12.2019 РОКУ УЧАСНИК МАВ НАДАТИ «ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ ЧИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ (У РАЗІ ЯКЩО УЧАСНИК Є ПЛАТНИКОМ ПДВ ЧИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ). У РАЗІ, ЯКЩО УЧАСНИК ПЕРЕБУВАЄ НА ІНШІЙ СИСТЕМІ ОПОДАТКУВАННЯ – НАДАТИ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ, ЗАВІРЕНИЙ ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ТА ПЕЧАТКОЮ УЧАСНИКА». ВИЗНАЧЕНИЙ УЧАСНИК-ПЕРЕМОЖЕЦЬ НА ВИКОНАННЯ ВКАЗАНОГО ПУНКТУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, А САМЕ П.1 РОЗДІЛУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НАДАВ ВИТЯГ ПЛАТНИКА ЄДИНОГО ПОДАТКУ ВІД 25.01.2017 РОКУ № 1720303400227, ЩО МІСТИТЬСЯ У ФАЙЛІ «ВИТЯГ ЄДИНИЙ ПОДАТОК.PDF», ЯКИЙ ОПРИЛЮДНЕНИЙ В СИСТЕМІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. ЗА ТАКИХ УМОВ ТА ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ВРАХОВУЮЧИ ТЕ, ЩО УЧАСНИК ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ - ТОВ «ЮСКАС» Є ПЛАТНИКОМ ЄДИНОГО ПОДАТКУ, ЩО БУЛО НИМ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ЮСКАС» НЕ МАЄ.
ПРОСИМО ВРАХУВАТИ НАДАНЕ ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ.