• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху, вхідної групи, та частини центральних сходів КНП "Міська поліклініка № 24" Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 153 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

3 576 755.05 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 730.27 UAH
Період оскарження: 20.12.2019 15:02 - 01.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 049d137f454d4aee8408953201221513
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-20-003397-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Замовника розглянув Вашу вимогу та, керуючись ст.ст.3, 16, 22, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року надає наступну відповідь: Щодо першого пункту Вимоги: згідно з п.5 розділу 3 учасник мав підтвердити відповідність такому кваліфікаційному критерію як «наявність досвіду виконання аналогічного договору» шляхом надання інформації учасником в довільній формі про виконання аналогічного договору за наступною формою: «інформація учасника в довільній формі про виконання аналогічного договору формою, що була надана в тендерній документації». Тобто будь-якому Учаснику торгів достатньо було надати інформацію щодо виконання хоча б одного аналогічного договору. Учасником-переможцем надано Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору вих. № 27 від 03.01.2020 року, де вказано два договори: 1) Договір щодо капітального ремонту приміщення груп «Топ-топ» та «Дюймовочка» в ДНЗ (ясла-садочок) «Веселі чоловічки» комбінованого типу Солоницівської селищної ради Дергачівського району Харківської області по вул. Пушкіна, 1 а; 2) Договір щодо капітального ремонту частини приміщень та вхідної групи Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 1» Харківської міської ради за адресою: 61080, м.Харків, вул. Сохора, 5А. Таким чином, учасником надано достовірне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. При цьому зазначимо, що Замовником не висувалося ніяких вимог щодо обсягу, характеру виконаних робіт, та/або сум виконаного договору. Щодо інформації по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-26-000379-b, то варто зазначити, що сума договору згідно з оприлюдненою інформацією складає 1106736,82 грн. При цьому згідно з оприлюдненим за вказаною закупівлею Звітом про виконання договору «сума оплати за договором» складає 632801,72 грн. (вказана сума також відображена у Додатковій угоді № 1 від 26.12.2019 року як «загальна вартість робіт за договором», а не сума договору). Виходячи з вищенаведеного та надання Учасником-переможцем інформації за двома договорами, при вимогі тендерної документації щодо наявності інформації хоча б у відношенні одного договору, Замовник не порушив жодних принципів закупівель та об’єктивно та неупереджено розглянув найбільш економічно вигідну пропозицію, яка визначена такою за результатами аукціону. Щодо другого пункту Вимоги: відповідно до ст. 23 Закону будь-який учасник має можливість звернутися за Замовника за уточненням вимог тендерної документації. При цьому згідно ч. 2 з ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином, будь-які звернення, вимоги, скарги щодо змісту тендерної документації, у тому числі відносно положення про яке ви зазначаєте у Скаргі, учасник торгів мав направити Замовнику за 4 дні до закінчення строку подання пропозицій. Крім того, інформація щодо зміни назви органу, що видає довідки про відсутність заборгованості не впливає на підтвердження вимоги щодо відсутності заборгованості зі сплати податків, зборів та інших платежів. Зазначимо, що в системі електронних закупівель оприлюднена відповідна інформація з ДФС про відсутність заборгованості «26590002426097J1603102100000534810120202659.KVT.p7s Інформація (квитанція) з ДФС про відсутність заборгованості», «26590002426097J1603102100000728410120202659.KVT.p7s Інформація (квитанція) з ДФС про відсутність заборгованості» та «26590002426097J1703102100000728410120202659.XML.p7s Інформація (квитанція) з ДФС про відсутність заборгованості». Крім того, 15.01.2020 року відповідна довідка про відсутність заборгованості розміщена в системі електронних закупівель учасником-переможцем. Враховуючи вищенаведене, підстав для відхилення пропозиції учасника в цій частині не має. Крім того, необхідно зазначити, що умови та порядок подання вимог після розгляду пропозицій регулюється ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, а саме: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Статус вимоги: Відхилено