-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Торги відмінено
1 932 345.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 193.23 UAH
мін. крок: 0% або 193.23 UAH
Номер:
f521d46989a04374840e1297f5ad65c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-16-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2020 00:00
Період моніторингу:
21.01.2020 17:19 - 12.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.01.2020 № 19
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2019-12-18-001482-а
18.12.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
(код ЄДРПОУ 02142313) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимоги частини 4 статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 15.01.2020 №23,25,27, тендерні пропозиції ТОВ "КРИВОРІЖХЛІБ" та ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1", повідомлення про намір укласти договір, скарга до процедури від 22 січня 2020 (UA-2019-12-18-001482-a.a2), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 11.02.2020 № 2596-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що розкриття тендерних пропозицій відбулося 08.01.2020 та визначення переможцем учасника ТОВ " КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1" відбулося 15.01.2020.
Отже, розгляд пропозиції учасника відбувся з порушенням термінів, визначених частиною 4 статті 28 Закону.
Період усунення порушень:
17.02.2020 17:48 - 03.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.02.2020 17:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
тендерним комітетом відділу освіти застосовано норми статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та відмінено торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту:
18.02.2020 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
27e0767b71e44befb4eae36457f50fbe
Назва:
Про зупинення моніторингу закупівель
Дата опублікування:
05.02.2020 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2020 00:00
Опис:
04.02.2020 № 29
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарг за номерами UA-2019-12-09-001742-с.с1 та UA-2019-12-18-001482-а.а2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити моніторинги закупівель за унікальними номерами оголошень про проведення процедур закупівель: UA-2019-12-09-001742-с та UA-2019-12-18-001482-а (оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 09 та 18 грудня 2019 року відповідно), які розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20 січня 2020 року №19 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ