-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Торги відмінено
1 932 345.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 193.23 UAH
мін. крок: 0% або 193.23 UAH
Період оскарження:
18.12.2019 14:04 - 30.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення за протоколом № 23 від 15.01.2020 року засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійного районної в місті ради до закупівлі код ДК 021: 2015 : 15810000-9 " Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби "Ідентифікатор закупівлі : UA - 2019-12-18-001482-a
Номер:
731d4d51fe594c37802ef0c413e9b9cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-18-001482-a.a2
Назва:
Оскарження рішення за протоколом № 23 від 15.01.2020 року засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійного районної в місті ради до закупівлі код ДК 021: 2015 : 15810000-9 " Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби "Ідентифікатор закупівлі : UA - 2019-12-18-001482-a
Скарга:
Зобов'язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ "Криворіжхліб" закупівля ДК 021: 2015 : 15810000-9 " Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби "Ідентифікатор закупівлі : UA - 2019-12-18-001482-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 22.01.2020 16:13
- Платежка.pdf 22.01.2020 16:13
- Рішення від 27.01.2020 № 1569 +лист Замовнику.pdf 27.01.2020 19:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2020 №2596.pdf 12.02.2020 14:52
- рішення від 11.02.2020 № 2596.pdf 14.02.2020 21:39
- пояснення 30.01.2020 16:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.01.2020 16:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.02.2020 21:39
Вимога
Залишено без розгляду
Виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Номер:
1a1f45190d5e46a99c97e8367656e618
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-18-001482-a.b1
Назва:
Виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Вимога:
Відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради було оголошено тендер на закупівлю ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-18-001482-a) та надана документація якою було визначено певні дискримінаційні положення, а саме: у Додатку №3 Тендерної документації до довідки щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору додаються: звіт за формою № І-ДФ за останній звітний період, в якому зазначена кількість працівників має бути не меншою, ніж зазначено в довідці учасника.
По-перше: в ст. 16 Закону, не встановлено жодної обов’язкової чи будь-якої вимоги до учасників закупівлі, яка б вказувала на обов’язковість надання ними звіту 1ДФ в складі документації торгів. Також це було не одноразово доведено рішеннями АМКУ стосовно вимоги замовника щодо надання звітів 1ДФ учасниками.
По-друге: у тендерній документації існує вимога надати завірені учасником копії трудових договорів, укладені з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб), а отже Учасник таким чином підтверджує наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, що в свою чергу виключає необхідність.
Враховуючи вище вказане, можна дійти висновку, що встановлення дискримінаційної вимоги вчинено умисно, з метою обмеження кількість майбутніх учасників по закупівлі. Встановлення таких дискримінаційних вимог призводить до зменшення конкуренції та лобіюванню інтересів заздалегідь визначеного переможця.
До того ж надання звіту 1ДФ жодним чином не підтверджує реальної наявності в штаті Учасника необхідної кількості працівників на дату подання документації. Тому що з моменту здачі останнього звіту за попередній квартал, пройшло вже більше місяця, та учасники вже могли прийняти на роботу до штату більшу кількість працівників або користуватися своїми законними правами та використовувати у своїй діяльності послуги інших залучених підприємств, які надають необхідний персонал і такий персонал не зазначається в штатному розкладі такого учасника та не відображається у звіті 1ДФ. Також персонал може працювати не за трудовим договором, а за цивільно-правовим і тому звіт 1ДФ не відображає реальний стан необхідного кваліфікованого персоналу на підприємстві, котрий є в наявності у підприємства, та який здатен постачати якісний товар.
Нагадуємо Замовнику, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України " Про публічні Закупівлі" (надалі-Закон). Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При цьому, як передбачено законодавцем у ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників. Конституційний Суд України у рішенні від 22.09.2005 № 5-рп/2005 у справі № 1-17/2005 зазначив, що із конституційних принципів рівності і справедливості випливає вимога визначеності, ясності і недвозначності правової норми, оскільки інше не може забезпечити її однакове застосування, не виключає необмеженості трактування у правозастосовній практиці і неминуче призводить до свавілля. З огляду на вищезазначене, замовник не повинен встановлювати таких вимог, які обмежували б конкуренцію та призводили до дискримінації учасників.
А тому перелік документів, які підтверджують інформацію учасників про відповідність їх тому чи іншому кваліфікаційному критерію, хоч і визначає замовник самостійно, проте, обов’язково відповідно до принципів, установлених ст. 5 Закону.
Вимагаємо виключити даний пункт з документації з метою розширення кола потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2019 19:14
Вирішення:
Шановний учаснику!
Уважно розглянувши Ваше звернення, тендерний комітет повідомляє, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (ст.22) - тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку заовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація за вищезазначеним предметом закупівлі не містить жодної вимоги, що обмежує конкуренцію. ЇЇ складено відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", норми ДержСанПін, законодавства України про якість та безпечність харчових продуктів та інше.
Статус вимоги:
Не задоволено