• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (тушки курей охолоджені І категорії) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2

Завершена

6 400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
Номер: 13655d32ac4c48fcbb82e531ad230485
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-27-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 27.07.2020 16:56 - 18.08.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.07.2020 № 215 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 № 215 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2019-12-17-000975-c 17.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, boiko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій фізичної особи - підприємця Ліхван Івана Григоровича, ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» та ТОВ «Руол Стандарт», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.12.2019 № 916, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи - підприємеця Ліхван Івана Григоровича, товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» (далі – ТОВ «Руол Стандарт»), товариства з обмеженою відповідальністю «СТАРТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 31.01.2020 № 56, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.02.2020 № 13.
Період усунення порушень: 07.08.2020 19:27 - 13.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2020 19:27