-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо (тушки курей охолоджені І категорії) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2
Завершена
6 400 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
Номер:
13655d32ac4c48fcbb82e531ad230485
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-27-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2020 00:00
Період моніторингу:
27.07.2020 16:56 - 18.08.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2020 № 215
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-12-17-000975-c 17.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій фізичної особи - підприємця Ліхван Івана Григоровича, ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» та ТОВ «Руол Стандарт», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.12.2019 № 916, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи - підприємеця Ліхван Івана Григоровича, товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» (далі – ТОВ «Руол Стандарт»), товариства з обмеженою відповідальністю «СТАРТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 31.01.2020 № 56, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.02.2020 № 13.
Період усунення порушень:
07.08.2020 19:27 - 13.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2020 19:27