• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Труни лакові

Торги відмінено

584 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Номер: be558007b6d94f38ad8a5c9145ac8e87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-12-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.01.2020 17:37 - 31.01.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 09.01.2020 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення 10 UA-2019-12-12-000114-а Комунальне підприємство «Ритуальна служба» (код ЄДРПОУ 25012889) RISK1-3-1 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розкриття тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Ритуальна Служба (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Кондратюк Тарас Валерійович (далі - Переможець) та ФОП Поліщук Сергій Васильович, протокол про визначення переможця від 08.01.2020р. №04, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель, протокол про відміну закупівлі №07. На порушення вимоги пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ФОП Кондратюк Тарас Валерійович не завантажив через електронний майданчик протокол засновників, виписку з протоколу зборів засновників, наказ про призначення керівника, довіреність, доручення тощо, та не надав будь-які пояснення з цього приводу щодо відсутності/наявності таких документів, що не відповідає умовам тендерної документації, чим не дотримано норму пункту 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). На порушення пункту 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» учасник торгів ФОП Кондратюк Тарас Валерійович не надав протягом 1-го робочого дня з дня оприлюднення інформації про визначення його переможця тендерну пропозицію приведену у відповідність до показників за результатами аукціону, що не відповідає пункту 3 Розділу V тендерної документації, чим не дотримано норму пункту 30 частини 1 статті 1 Закону. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, ФОП Кондратюк Тарас Валерійович надав довідку про виконання аналогічних договорів, проте без сканкопії одного із зазначених в довідці договорів (сканкопія одного оригіналу договору), що не відповідає умовам Додатку 2 тендерної документації, чим не дотримано норму пункту 30 частини 1 статті 1 Закону. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-3-1 – не підтверджена, на оголошені та тендерній документації Замовником електронний цифровий підпис накладений 13.12.2019. Під час моніторингу Замовником було усунуто порушення шляхом відміни торгів згідно з протоколом від 15.01.2020 №07.
Період усунення порушень: 29.01.2020 12:12 - 04.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2020 12:12

Запити/Пояснення