-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Труни лакові
Торги відмінено
584 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2019 10:03 - 23.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Перушення ст30 Закону України про публічні закупівлі
Номер:
801d6a2c78ed475fa9953217b2a59de5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-12-000114-a.c1
Назва:
Перушення ст30 Закону України про публічні закупівлі
Вимога:
Уповноваженій особі з питань закупівель
КП « Ритуальная служба»
Нікопольської міської ради.
Яковлєву А.В.
ФОП Поліщук Сергій Васильович
26000 Кіровоградська обл.
м. Новомиргород вул. Оболенського,17
т 068-463-11-14; 066-227-38-27
р/р UA533808050000000002600252583
в РБ Аваль м. Київ
МФО 380805
ВИМОГА
Доводжу до Вашого відома, що відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону про публічні закупівлі тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій замовник визначає самостійно і вказує його в оголошенні про закупівлю та тендерній документації. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Строки подання пропозицій закупівлі ритуальних товарів через електронну систему ProZorro по тендеру UA-2019-12-12-000114-a Вами були встановлені з 12.12.2019р по 27.12.2019р
Отже, Закон чітко визначає, коли подається тендерна пропозиція і не містить положень, що давали б учасникам право довантажувати якість документи тендерної пропозиції після закінчення строку для їх подання, документи, які учасник довантажує після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є частиною тендерної пропозиції і виходячи з положень ст. 30 Закону, ненадання таких документів, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тому наша «Оновлена пропозиція» , яка була подана 03.01.2020р і містить незначні механічні помилки на які Ви вказуєте в протоколі, не є частиною тендерної пропозиції і її зміст не може впливати на рішення про визначення переможця у закупівлі товарів через систему електронних закупівель.
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника і оскільки наша ціна за результатами аукціону по тендеру UA-2019-12-12-000114-a від 02.01.2020 визнана найнижчою Ваше рішення по протоколу №04 від 08.01.2020р про відхилення нашої тендерної пропозиції, через невірне подання «оновленої пропозиції» не відповідає нормам Закону України про публічні закупівлі.
На підставі вищевикладеного вимагаю скасувати Ваше рішення по протоколу № 04 від 08.01.2020р » про визначення переможця у закупівлі ритуальних товарів при проведенні закупівлі товарів через систему електронних закупівель ProZorro» про визначення переможцем іншого кандидата. В іншому випадку я буду змушений подати скаргу на Ваші дії до АМКУ для подальшого вирішення даного питання.
Фізична особа - підприємець Поліщук С.В
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 09.01.2020 14:23
Дата подачі:
09.01.2020 14:24
Вирішення:
Шановний учасник !
Зі змісту ч. 1 ст. 215 Цивільного кодексу України вбачається, що підставами недійсності укладеного за результатами торгів правочину є недодержання вимог закону в момент його укладення, тобто безпосередньо за результатами торгів, то підставами для визнання торгів недійсними є порушення встановлених законодавством правил проведення торгів, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Тому довантаження у електронну систему інших документів є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі" так як учасник який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання тільки документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено