-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція тваринництва та супутня продукція
Завершена
1 202 004.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Номер:
38ce941aaa0f444098e9b88013a5c01a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-17-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2020 00:00
Період моніторингу:
17.01.2020 15:15 - 08.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.01.2020 № 03-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.01.2020 № 03-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-10-000645-a від 10.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу установлено відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Вестпродукт» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства або заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення оголошення про намір укласти договір.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Управління освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Вестпродукт» і фізичної особи-підприємця Ляцевич Ольги Валеріївни, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 09.01.2020 № 2 та від 14.01.2020 №3, повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2020.
Проведеним моніторингом установлено, що рішенням тендерного комітету Замовника (протоколом від 09.01.2020 №2) відхилено пропозицію учасника торгів ТОВ «Вестпродукт» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Так, однією з причин відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Вестпродукт» (далі - учасник) ненадання копії договору про надання транспортних послуг або договору оренди. Однак, учасником надано договір позички транспортного засобу від 23.12.2019 №01-12. Відповідно до статті 827 Цивільного кодексу України до договору позички застосовуються положення глави 58 цього Кодексу. Зокрема, параграфом 5 «Найм (оренда) транспортного засобу» глави 58 Цивільного кодексу України регулює правові засади найму (оренди), а отже і позички транспортного засобу.
Також, тендерну пропозицію ТОВ «Вестпродукт» відхилено через не відповідність пункту 6 розділу І тендерної документації. «Ціна розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, грошовою одиницею України є гривня, що дорівнює 100 копійкам. Це встановлено ст. 99 Колдексу України від28.06.98 р. №254к/96-ВР, ст.1 Указу Президента України «Про грошову реформу в Україні» від 05.08.96 р.№ 762/96 та ст. 32 Закону України «Про національний банк України» від 20.05.99 р.№ 679-ХІV. Особливий статус гривні як грошової одиниці України підкреслюють також п.3.3 Закону України «Про платіжні системи і переказ коштів в Україні» від 05.04.2001 р. №2346-ІІІ і ст.192 ЦКУ. Вони визначають гривню як єдиний законний платіжний засіб в Україні. Тобто такі перекази та розрахунки виражають в цілих гривнях і копійках (сотих частинах гривні). Окрім того графи 7 12 податкової накладної потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми. Виняток, на думні міндоходів, становлять лише ціни (тарифи), затверджені відровідними рішеннями Уряду.»
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Вестпродукт» установлено, що учасник подав тендерну пропозицію в національній валюті – гривні. Зокрема, за результатами проведеного аукціону остаточна пропозиція ТОВ «Вестпродукт» становить 1 094 505,00 гривень, чим дотримано вимоги пункту 6 розділу І тендерної документації.
Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Вестпродукт» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
Період усунення порушень:
30.01.2020 16:24 - 14.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2020 16:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Результати проведеного моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо зобов’язання здійснити заходи про усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвання договору відповідно до законодавства опубліковано 30.01.2020 року. Договір на постачання продукції підписано 29.01.2020. На майданчику e-tender не висвітлювалося повідомлення про проведення моніторингу, тому й результати і вимоги не були своєчасно виявлені та усунуті.
Договір від 29.01.2020 № 04/01 на постачання яєць курячих розірвано.
Дата публікації звіту:
12.03.2020 12:12