• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 15110000-2 «М'ясо» (Стегно куряче охолоджене та свинина)

«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Номер: 41ce7d45cdec4eea9a8c1317cad86db3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-23-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 23.01.2020 14:47 - 14.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.01.2020 № 4 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Богдан ГРИЦАК ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 23.01.2020 № 4 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-12-06-001808-b 06.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Савойко Ірина Олександрівна встановлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 30 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Снятинського психоневрологічного інтернату (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), протоколи тендерного комітету від 27.12.2019 №134, від 28.12.2019 №135, від 09.01.2020 №137, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Савойко Ірини Олександрівни, укладений договір про закупівлю за державні кошти від 20.02.2020 №20/20 (далі – Договір). У розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною, проте не зазначив питомої ваги цього критерію. Вищезазначене призвело до порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Також, Замовником у Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме довідку (зведену або окремі довідки) про відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,4,5,6,8,9,10 частини першої і частини другої статті 17 Закону. Проте, учасник ФОП Савойко Ірина Олександрівна не надав у складі своєї тендерної пропозиції інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно пункту четвертого частини першої статті 17 Закону. Отже, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Савойко Ірина Олександрівна, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 30.01.2020 11:34 - 14.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2020 11:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі На виконання вимог, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу закупівлі №UA-2019-12-06-001808-b Ушомирська сільська рада повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Снятинського психоневрологічного інтернату «06» грудня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015: код 15110000-2 «М'ясо» (Стегно куряче охолоджене та свинина) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-06-001808-b. «23» грудня 2019 року за результатами автоматичної оцінки електронної системи закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації на закупівлю товару: ДК 021:2015: код 15110000-2 «М'ясо» (Стегно куряче охолоджене та свинина) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-06-001808-b три учасника. Відповідно до положень статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції, з обґрунтованих підстав було застосовано норми статті 30 Закону та відхилено пропозиції учасників: Приватне підприємство "Гермес-1" та ТОВ "ГОЛДПРО". Рішенням тендерного комітету №135 від «28» грудня 2019 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГОЛДПРО" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасника ФОП "САВОЙКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" з ціною 1 125 000,00 грн. (один мільйон сто двадцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ. Рішенням тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату №137 від «09» січня 2020 року визнано учасника ФОП "САВОЙКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" переможцем процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 15110000-2 «М'ясо» (Стегно куряче охолоджене та свинина) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-06-001808-b та прийнято рішення про намір укласти договір. Замовник вважає за необхідне надати аргументовані заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-12-06-001808-b наступного змісту: Щодо змісту вимог тендерної документації Перш за все слід зазначити, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) у тому числі під час встановлення змісту вимог тендерної документації. Так відповідно до положень частини другої статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій (Розділ ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»); 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону»). Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". (Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». * або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником. ** Обов’язково заповнюється учасником) Додаток 3 тендерної документації). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (пункт 10 Додатку 3 до тендерної документації: «Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.»); 4) кількість товару та місце його поставки (зазначений пункт не застосовується у разі закупівлі робіт); 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги (Розділ І тендерної документації «Загальні положення»); 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг (Розділ І тендерної документації «Загальні положення»); 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (Додаток 4 тендерної документації, порядок змін умов проекту договору передбачено п.4 розділу VI тендерної документації «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю»); 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота) («Закупівля здійснюється в цілому. Окремі частини предмета закупівлі (лоти) не передбачено» п. 4.1. розділу І тендерної документації); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) (пункт 1 розділу V тендерної документації «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію»); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (пункт 4 розділу ІІІ тендерної документації «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними»); 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції (пункт 6 розділу І тендерної документації «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції»); 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції (пункт 7 розділу І тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції»); 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (п. 1 розділу ІV тендерної документації «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції»); 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) (пункт 2 розділу ІІІ тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції»); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) (пункт 3 розділу ІІІ тендерної документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції»); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками (пункт 2.3. розділу І тендерної документації «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками»); 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)»). Враховуючи вищезазначене, звертаємо Вашу увагу, що Замовником було розроблено зміст вимог тендерної документації на закупівлю товару: ДК 021:2015: код 15110000-2 «М'ясо» (Стегно куряче охолоджене та свинина) у відповідності до положень частини другої статті 22 Закону. В свою чергу, наголошуємо, що відповідно положень до пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: «…Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. (що становить – 100 %)». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 28 Закону, зокрема у разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни. Крім того, у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу (частина третя статті 28 Закону). Також наголошуємо, що згідно формулювання норми пункту 9 частини другої статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Таким чином, зазначена норма Закону встановлює обов’язок Замовника зазначити питому вагу критеріїв (увага! формулювання передбачає множину (два або більше)). Слід зазначити, що за змістом положень пункту 1 розділу V тендерної документації визначено один критерій оцінки - „Ціна”, що в свою чергу за замовченням не застосовує норми пункту 9 частини другої статті 22 Закону. Таким чином, зміст тендерної документації процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 15110000-2 «М'ясо» (Стегно куряче охолоджене та свинина) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-06-001808-b відповідає вимогам статті 22 Закону у повному обсязі. Щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації До закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій («23» грудня 2019 року час 0000 год.) учасником ФОП "САВОЙКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" було завантажено у електронну систему файли (документи) тендерної пропозиції до процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 15110000-2 «М'ясо» (Стегно куряче охолоджене та свинина) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-06-001808-b. У відповідності до вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "САВОЙКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" відповідно додатку до протоколу розгляду. За результатами розгляду та оцінки пропозиції учасника було встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП "САВОЙКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" вимогам тендерної документації до процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 15110000-2 «М'ясо» (Стегно куряче охолоджене та свинина) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-06-001808-b. Рішенням тендерного комітету №135 від «28» грудня 2019 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГОЛДПРО" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасника ФОП "САВОЙКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" з ціною 1 125 000,00 грн. (один мільйон сто двадцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ. Слід зазначити, що на виконання вимог статті 17 Закону та у відповідності до формулювання за змістом положень цієї статті Замовником було встановлено у Додатку 2 до тендерної документації кваліфікаційні критерії до учасників згідно з пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Інформація буде перевірена шляхом пошуку Замовником відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України ,,Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку – пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. (учасником надається у складі тендерної пропозиції засвідчена учасником копія антикорупційної програми учасника; засвідчена учасником копія наказу про затвердження антикорупційної програми, засвідчена учасником копія наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у разі якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень). Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме довідку (зведену або окремі довідки) про відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,4,5,6,8,9,10 частини першої і частини другої статті 17 Закону Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації та положень частини третьої статті 17 Закону Замовник не вимагає від учасника документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 6 частини першої цієї статті, а також інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Додатково, відповідно до листа МЕРТУ № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним»: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган, який відповідно до абзацу четвертого частини третьої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу, повідомляє. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені Законом України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Згідно з частиною першою та другою статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або може прийняти рішення про відмову учаснику та відхилити тендерну пропозицію у випадках, визначених у цій статті Закону. Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Державна фіскальна служба України та Міністерство юстиції України надали інформацію щодо відкритих державних реєстрів листами від 03.12.2018 № 22575/5/99-99-09-07-01-16 та 19.12.2018 № 50858/23886-26-18/8.4.4 відповідно, що додаються. Крім того, Міністерство внутрішніх справ України листом від 19.12.2018 № 16/3-4563 повідомило, що інформація зазначена у листі від 20.03.2018 № 16/1-906 (додається) залишається актуальною. Таким чином, відповідно до листа МЕРТУ № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», положень частини третьої статті 17 Закону та Додатку 2 до тендерної документації Замовник не вимагає від учасника документи та інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: Відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. (пункт 2 Ч. 1 ст. 17 Закону) Перевіряється самостійно замовником у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Службову (посадову) особу учасника або учасника попередньої кваліфі¬кації, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. (пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону) Перевіряється самостійно замовником у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України ,,Про за¬хист економічної конкуренції” , у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спо¬творення результатів торгів (тендерів). (пункт 4 ч. 1 ст. 17 Закону) Перевіряється замовником у Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законо-давства про захист економічної кон-куренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спо-творення результатів торгів (тендерів). Учасника визнано у встановленому законом порядку банкрутом та від¬носно нього відкрито ліквідаційну процедуру. (пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону) Перевіряється самостійно замовником у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним. У Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відсутня інформація, передбачена частиною другою статті 17 Закону України ,,Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником. (пункт 9 ч. 1 ст. 17 Закону) Перевіряється самостійно замовником у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ФОП "САВОЙКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 15110000-2 «М'ясо» (Стегно куряче охолоджене та свинина) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-06-001808-b, відсутні обґрунтовані та аргументовані законні підстави для відхилення пропозиції учасника в цій частині. Також вважаємо за необхідне наголосити, Замовник не мав права відхилити найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону. Враховуючи вищезазначене, Снятинський психоневрологічний інтернат повідомляє, що умови тендерної документації, процедура закупівлі товару: ДК 021:2015: код 15110000-2 «М'ясо» (Стегно куряче охолоджене та свинина) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-06-001808-b та рішення про визначення переможця ФОП "САВОЙКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" відбулися із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу положень статті третьої цього Закону. З повагою, Тендерний комітет Снятинського психоневрологічного інтернату
Дата публікації звіту: 05.02.2020 16:12