-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб житньо –пшеничний (в упаковці) та Хліб пшеничний вищого ґатунку (батон)(в упаковці)
Завершена
746 860.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 735.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 735.00 UAH
Номер:
b1756929871343e08237c6b60339105c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-21-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.08.2020 00:00
Період моніторингу:
21.08.2020 13:50 - 15.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.08.2020 № 58
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.08.2020 № 58
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2019-12-04-000390-b, 04.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Олена КАЧКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020 року).
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 та
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; визначення предмета закупівлі; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього; роз’яснення на звернення щодо тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, не допускати вказаного порушення у подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: відображення закупівлі у річному плані; визначення предмета закупівлі; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд та оцінка тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього; роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 14.12.2019 № 1; тендерні пропозиції Товариства з додатковою відповідальністю «Глухівський хлібокомбінат» та ТОВ «КОНТАКТ ПЛЮС»; звіт про результати проведення процедури закупівлі; протоколи засідань тендерного комітету від 21.12.2019; пояснення Управління освіти Шосткинської міської ради, отримане 28.08.2020 через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель; договір від 28.01.2020 № 8-2020; додаткова угода від 24.03.2020 № 1 до договору від 28.01.2020 № 8-2020; додаткова угода від 10.04.2020 № 2 до договору від 28.01.2020 № 8-2020; додаткова угода від 17.04.2020 № 3 до договору від 28.01.2020 № 8-2020; додаткова угода від 21.07.2020 № 4 до договору від 28.01.2020 № 8-2020; повідомлення про внесення змін до договору.
Під час моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «КОНТАКТ ПЛЮС», яку визнано переможцем торгів, не відповідає умовам тендерної документації. Так, на вимогу пункту 3.6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен надати копію документу(ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.) та Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, якій відповідає вимогам ДСТУ 4161-2003. Крім того, додатком № 4 «Технічне завдання» до тендерної документації визначені характеристики предмету закупівлі, зокрема вологість хліба житньо-пшеничного (в упаковці) - не більше 45%. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТАКТ ПЛЮС» надані Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, Сертифікат на систему управління якістю та у файлі «Сертифікати, якість» завантажено документ з характеристиками продукту, затверджений 10.01.2018 фінансовим директором ТОВ «КОНТАКТ ПЛЮС» О.В. Непомнящим, відповідно до якого вологість хліба становить не більше 49,5 %, що не відповідає зазначеним у Додатку № 4 «Технічне завдання» характеристикам предмету закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «КОНТАКТ ПЛЮС» підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020 року).
Аналізом оприлюднення інформації про закупівлю в частині складання форм документів у сфері закупівель та повноти оприлюдненої інформації встановлено, що на порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579, у форму «Повідомлення про внесення змін до договору» (додаткові угоди №№ 1, 2 та 3) не внесена інформація передбачена пунктом 14 (щодо суми договору після внесення змін) та пунктом 15 (щодо кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін) даної форми.
Крім того, аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що повідомлення про внесення змін до договору» (додаткова угода № 4) не містить інформацію про випадки для внесення змін до істотних умов договору, чим порушено вимоги пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень:
11.09.2020 15:51 - 26.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2020 15:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Шосткинської міської ради були здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень. Відповідно 15 вересня 2020 року було проведено засідання працівників управління освіти Шосткинської міської ради що до обговорення виявлених порушень та не допущення їх в подальшій роботі. Протокол засідання підвантажений у вигляді скан-копії на 3 арк.
Дата публікації звіту:
15.09.2020 10:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, Замовником розглянуті та враховані для недопущення їх у подальшій роботі.
Дата публікації:
05.11.2020 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
d0baf86815cc4904b468f5a663c0f59c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.08.2020 12:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-04-000390-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступних питань:
- з яких підстав у Повідомлення про внесення змін до договору (додаткові угоди №№ 1, 2 та 3) не внесена інформація в пункт 14 про суму договору після внесення змін та в пункт 15 щодо кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін?
- чому Повідомлення про внесення змін до договору» (додаткова угода № 4) не містить інформацію про випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» та не містить опис змін, що внесені до істотних умов договору?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «КОНТАКТ ПЛЮС», якщо його тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, на підтвердження якості товару ТОВ «КОНТАКТ ПЛЮС» надано сертифікат, в якому вологість хліба житньо-пшеничного (в упаковці) становить не більше 49,5%, проте, Додатком № 4 «Технічне завдання» до тендерної документації визначено – вологість не більше 45%?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
9d1ce8d4abc4488d96d8de530ca0bcc3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.08.2020 14:57
Опис:
Управлінням освіти Шосткинської міської ради було проведено тендер за предметом ДК 021:2015: 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-04-000390-b. Сума Договору № 8-2020 від 28.01.2020 року склала 434000,00 грн. (з ПДВ)(чотириста тридцять чотири грн.00 коп.). Відповідно додаткових угод №1,2 та 3 до Договору №8-2020 від 28.01.2020 року відсутня інформація в Повідомленні про внесення змін до договору, зокрема в пункті 14 про суму договору після внесення змін та в пункті 15 щодо кількості товарів, тому що визначення обсягів закупівель товару планувалось на кінцевій стадії виконання Договору після виконання сторонами зобов’язань в повному обсязі. Відповідно Додаткової угоди №4 немає інформації про випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до ст.41 Закону, тому що зміна обсягів закупівель планувалось визначити в кінцевій додатковій угоді по закінченню року.
Відповідно абз.1 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція Учасника ТОВ «КОНТАКТ ПЛЮС» відповідає вимогам тендерної документації. Зокрема, в тендерній документації Додаток №4 «Технічне завдання» Замовником визначено, що вологість виробу складатиме не більше 45%. Так, Учасником ТОВ «КОНТАКТ ПЛЮС» Додаток №4 підписаний, та скріплений печаткою, що свідчить про згоду Учасника дотримуватись визначеного показника. Відповідно до п.3.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасником надані відповідні Сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів. Разом з тим, Учасник підвантажив в програму сканкопію документів про основні фізико-хімічні показники на продукцію, які не вимагалися згідно умов тендерної документації.