• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб житньо –пшеничний (в упаковці) та Хліб пшеничний вищого ґатунку (батон)(в упаковці)

Завершена

746 860.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 735.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2019 09:33 - 15.12.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дії Замовника при здійсненні закупівлі

Номер: 13b9fc7d367d4040b3aaafa75b52f0b5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-04-000390-b.b4
Назва: Скарга на дії Замовника при здійсненні закупівлі
Скарга:
ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" за результатами аукціону надало найнижчу цінову пропозицію. Однак, наша пропозиція була відхилена Замовником через невідповідність терміну акту перевірки органу держконтролю вимогам зазначеним в тендерній документації, незважаючи на те, що нами в складі пропозиції був наданий лист-пояснення з обрунтуванням неможливості проведення перевірок органом державного контролю кожного місяця. В той же час наступну пропозицію учасника ТОВ "Контакт Плюс" Замовником було прийнято, незважаючи на численні невідповідності його пропозиції вимогам тендерної документації.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.01.2020 21:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.01.2020 21:03
Автор: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Марина Уманська +380675403877 gluhov_hleb@i.ua
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції ТОВ «Контакт Плюс» умовам тендерної документації

Номер: 9defb201dc534257a11a871faf0e963b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-04-000390-b.b2
Назва: Невідповідність пропозиції ТОВ «Контакт Плюс» умовам тендерної документації
Вимога:
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до інформації, що міститься в Протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Шосткинської міської ради без номера від 21.12.2019р., оприлюдненому на сайті уповноваженого органу 21 грудня 2019 р. об 11:23 переможцем закупівлі Хліба житньо - пшеничного (в упаковці) та Хліба пшеничного вищого ґатунку (батон) (в упаковці) ДК 021:2015 код 15810000-9 (хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) визнано ТОВ «Контакт Плюс». Зазначаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Контакт Плюс» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена замовником, як того вимагає п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, у пропозиція ТОВ «Контакт Плюс» є наступні невідповідності: 1. В додатку №1 до Тендерної документації надана форма тендерної пропозиції. В даному додатку зазначено: «Форма тендерної пропозиції подається в електронному вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми». Однак, учасник ТОВ «Контакт Плюс» надав Тендерну пропозицію (файл «Пропозиція») відступивши від форми зазначеної в Тендерній документації, а саме: 1) на початку форми відсутня фраза «Повне найменування учасника закупівлі», 2)замість зазначеного у формі «Код ЄДРПОУ», ТОВ «Контакт Плюс» написав «Код», 3) відсутня фраза «розрахунковий рахунок, банк, МФО (для розрахунків)». 2. Відповідно до п.3.1. р.3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та п.2 таблиці Інші документи (для учасників –юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 3 до Тендерної документації учасник має надати «Виписку з протоколу засновників або копія наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом (оформлених належним чином, з урахуванням статутних документів), що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)». Надані ТОВ «Контакт Плюс» документи: наказ про призначення та статут не містять інформації про надані повноваження Фінансовому директору Непомнящому О.В. повноважень на підписання документів пропозиції. В статуті надані повноваження лише підписувати договори. Таким чином, Фінансовий директор Непомнящий О.В., відповідно до наданих документів, не має повноважень на підписання документів пропозиції для участі в державних закупівлях. 3. Відповідно до п.3.6. р.3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник має надати Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, якій відповідає вимогам ДСТУ 4161-2003. ТОВ «Контакт Плюс» в складі пропозиції надані документи (файл «сертифікати, якість») Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів виданий на ім’я Публічне акціонерне товариство «Шосткинський хлібокомбінат», яке не є учасником. Також, ТОВ «Контакт Плюс» надав копію Сертифікату на Систему управління якістю, який відповідає ІSO 9001:2009, а не ДСТУ 4161-2003. Таким чином, ТОВ «Контакт Плюс» не надав Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ 4161-2003. 4. В додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати «(Довідка (Зразок №1), затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Якщо власне майно- надати документ, що посвідчує право власності. Якщо майно орендоване, то учасник обов’язково повинен надати підтверджуючий документ про фактичне отримання такого майна від орендодавця (наприклад, копії договорів оренди приміщень та обладнання, і тощо ), технічні паспорти на власний транспорт для доставки продуктів харчування, або договори оренди або експедирування (суборенди з екіпажем). Договір надання послуг або інші документи, що підтверджують можливість використання автотранспорту протягом року». В наданому документі (файл «Зразок №1 обладнання, приміщення») ТОВ «Контакт Плюс» надав довідку в якій не зазначив інформацію про наявні транспортні засоби, якими повинна здійснюватися доставка товару до пунктів вигрузки, що суперечить вимогам тендерної документації. 5. Відповідно до п.5 таблиці Інші документи (для учасників –юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) учасник повинен надати «Довідку, з відомостями про підприємство Учасника, подається на фірмовому бланку Учасника, у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми». ТОВ «Контакт Плюс» надав довідку, яка не містить фраз: «Назва Учасника торгів», «1.1. Повна назва 1.2. Скорочена назва», «Місцезнаходження Учасника:», «Електронна адреса та факс Учасника:», «1.6 Банківські реквізити обслуговуючого банку Учасника:», «1.7.Дані про посадових осіб Учасника***:», «***Учасник надає інформацію про посадових осіб, які відносяться до керівного складу та мають право підпису з доданням підтверджуючих документів або їх копій». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Контакт Плюс» не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, наголошуємо, що це є обов’язком Замовника, а не його правом. За не дотримання Замовником законодавства про державні закупівлі, чинне законодавство передбачає відповідальність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. У додатку № 1 Тендерної документації на закупівлю товару міститься вся інформація, яка визначена формою «Тендерна пропозиція», зокрема зазначено повне найменування учасника закупівлі «Товариство з обмеженою відповідальністю «Контакт плюс», зазначений учасником код, дає можливість ідентифікувати Товариство в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, оскільки є кодом ЄДРПОУ 30161290, зазначений «р/р» є скороченою назвою розрахункового рахунку, в формі зазначений номер розрахункового рахунку UA 443223130000026003000003982, найменування банку «АТ «Укрексімбанк», МФО 322313. 2. Згідно статуту Товариства Фінансовий директор ТОВ «Контакт плюс» наділений такими повноваженнями: «Фінансовий директор здійснює оперативне управління товариством, організовує його виробничо-господарську, соціальну та іншу діяльність, забезпечує виконання завдань, передбачених статутом товариства та діє на підставі Статуту. Фінансовий директор має право: діяти від імені товариства, представляти його інтереси в усіх вітчизняних та іноземних підприємствах, установах і організаціях; укладати господарські та інші договори, угоди на суму, яка не перевищує 500 (п’ятсот) разів розміру статутного капіталу Товариства на момент їх укладання; приймати на роботу і звільняти з роботи працівників, застосовувати до них міри заохочування; у межах своєї компетенції видавати накази, розпорядження і давати вказівки, обов'язкові для всіх підрозділів і працівників товариства; розпоряджатися коштами товариства в порядку, визначеному статутом товариства та чинним законодавством.» Також наявність повноважень підтверджується копією наказу № 50-к від 07.07.10 та копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якому міститься інформація, а саме Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи: СИНЕГУБ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ, 13.05.2010 - керівник, СИНЕГУБ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ, 13.05.2010 - підписант, НЕПОМНЯЩИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, 07.07.2010 – підписант. Таким чином надані учасником документи є такими, що відповідають вимогам встановленими п. 2 таблиці «Інші документи» Додатку №3 Тендерної документації на закупівлю товару та підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. 3. Додатком № 4 Тендерної документації на закупівлю товару встановлені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі: Хліба житньо-пшеничного (в упаковці) та Хліба пшеничного вищого ґатунку (батон) (в упаковці) ДК 021:2015 – 15810000-9 ( Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби). Згідно п. 2 технічного завдання додатку № 4 Тендерної документації на закупівлю товару зазначено: «Маркування та якість:згідно ГОСТ та ДСТУ.» Сертифікація систем управління якості в українській національній системі сертифікації УкрСЕПРО здійснюється, згідно вимог Національного стандарту України ДСТУ ISO, саме тому сертифікат на систему управління якістю, наданий учасником ТОВ «Контакт плюс» відповідно до вимог ДСТУ ISO, може використовуватись для участі у процедурі закупівлі. Стосовно надання Учасником сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів на ім’я ПАТ «Шосткинський хлібокомбінат» зазначимо, що ТОВ «Контакт плюс» орендує потужності у вищезазначеного товариства, тому учасником було долучено до тендерної документації вказаний документ, також учасником за нашим запитом 24.12.2019 р. було долучено сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів зареєстрований у органі реєстрації 27.09.2019 р. і дійсний до 26.09.2022 р. 4. У відповідності до вимог п.1 Додатку № 2 тендерної документації на закупівлю товару учасником ТОВ «Контакт плюс» було надано на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару № 197 від 11.12.2019 р., копії Договору оренди приміщення від 01.08.2010 р. з угодами про продовження строку оренди до 31.12.2021 р., договору найму від 01.08.2010р. з угодами про продовження строку найму до 31.12.2021 р., договору оренди транспорту № 23/12/19 від 01.12.2019 р. терміном дії до 31.12.2021р., свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, санітарний паспорт та довідку про наявність спеціалізованих транспортних засобів №200 від 12.12.2019 р. 5. Довідка з відомостями про підприємство цілком відповідає вимогам встановленими п. 5 таблиці «Інші документи» додатку № 3 тендерної документації на закупівлю товару та містить інформацію про повну назву, скорочену назву, код ЄДРПОУ, форму власності, місцезнаходження Учасника, юридичну адресу Учасника, поштову адресу Учасника, електронну адресу та факс Учасника, банківські реквізити обслуговуючого банку Учасника, дані про посадових осіб Учасника, окрім того повноваження на право підпису тендерної документації є підтвердженими наданими документами ТОВ «Контакт плюс», про що зазначалося вище у відповіді на Вашу скаргу. Таким чином Учасник ТОВ «Контакт плюс» було надано усі документи передбачені тендерною документацією на закупівлю товару, тому відсутні підставі для відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Причини невідповідності пропозиції ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» умовам тендерної документації

Номер: eae9370d8f9446b3b478b1da2f44df9d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-04-000390-b.b3
Назва: Причини невідповідності пропозиції ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» умовам тендерної документації
Вимога:
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до інформації, що міститься в Протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Шосткинської міської ради без номера від 21.12.2019р., оприлюдненому на сайті уповноваженого органу 21 грудня 2019 р. об 11:16 пропозицію ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» було дискваліфіковано, з причини надання акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти виданих відповідним органом більше як місячного терміну давнини на дату оприлюднення оголошення по проведення відкритих торгів. При цьому замовник зазначив, що треба було надати довідку з Держспосивслужби про неможливість проведення позапланового заходу державного контролю (хоча така вимога відсутня в тендерній документації). Також, замовник зазначив, що відповідно до ст.6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) в сфері господарської діяльності» орган контролю може провести перевірку за заявою суб’єкта господарювання. Однак, замовник зовсім не взяв до уваги, пояснення, які надало ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» (файл, «лият пояс акт перев 15»). А судячи з вищевикладеної логіки позиції Замовника усі суб’єкти господарювання, повинні щомісяця писати листи до контролюючих органів з проханням провести перевірку, оскільки, за відсутності акту перевірки більш ніж місячного терміну давнини на дату оприлюднення оголошення по проведення відкритих торгів його пропозиція буде дискваліфікована. Наявність в умовах тендерної документації саме такої вимоги з зазначенням такого короткого терміну для складання акту перевірки та за «дивним збігом обставин» наявність акту перевірки з «правильною» датою у одного з учасників торгів, наштовхує на однозначний висновок про корупційну складову упереджених рішень замовника, стосовно одного учасника та «закриття очей» на численні невідповідності у пропозиції «переможця». Просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній документації на закупівлю товару «Хліб житньо-пшеничний (в упаковці) та Хліб пшеничний вищого ґатунку (батон) (в упаковці)» №1 від 04.12.2019 року прописана необхідність надання Учасником акту складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти виданих відповідним органом не більше місячного терміну давнини на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Учасником був наданий акт №28 від 27.08.2019 року чим порушив вимоги до тендерної документації. Згідно ст.6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 №877-V Учасник мав право надати письмову заяву до Глухівського міськрайонного управління Головного управління Держспоживслужби у Сумській області про здійснення позапланового заходу нагляду (контролю) за його бажанням. Таким чином, уповноваженим органом у двотижневий термін проводиться перевірка (або на письмовий запит суб'єкта господарювання надається йому письмова відповідь про відмову проведення позапланової перевірки). Учасником наданий акт старого зразку. Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року №447 затверджено нову форму, де у відповідності з концепцією НАССР "Hazard Analysis and Critical Control Point" об’єкти перевіряються на виконання вимог до запровадження процедур, заснованих на принципах аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (п.18 вищезазначеного акту). Згідно Регіонального плану заходів щодо створення належних умов для організації безпечного харчування в закладах освіти Сумської області на 2020-2022 роки, затвердженого Головним управлінням Держспоживслужби в Сумській області 18 листопада 2019 року, Управління освіти Шосткинської міської ради вимагає зазначений акт по всім тендерам на харчові продукти.
Статус вимоги: Відхилено