-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо (свинина, філе куряче, стегно куряче, печінка яловича)
Завершена
915 804.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 831.61 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 831.61 UAH
Номер:
7d25f071f63e4973bffd9e89f7a9f287
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-17-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2020 00:00
Період моніторингу:
17.09.2020 19:25 - 09.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2020 №190
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
17. UA-2019-12-02-003865-b 02.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та пункту 4 статті 30 цього Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що замовником в порушення вимог пункту другого частини четвертої статті 36 Закону, укладено додаткові угоди від 30.01.2020 №2, від 05.02.2020 №3, від 11.02.2020 №4 на зміну ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання цін товарів на ринку.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання додаткових угод відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Краснокутської районної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протоколом від 20.12.2019 №5-20/12, тендерні пропозиції ФОП Чичімов Євгеній Олександрович, ФОП Єдименко Оксана Володимирівна, ФОП Хорольська Юлія Валеріївна (далі – ФОП Хорольська Ю.В.), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 02.01.2020 №№21-02/01,22-02/01,23-02/01, повідомлення про намір укласти договір від 02.01.2020 року, договір від 15.01.2020 №2х/20, додаткові угоди від 23.01.2020 №1, від 30.01.2020 №2, від 05.02.2020 №3, від 11.02.2020 №4, від 14.07.2020 №5 та від 20.08.2020 №6.
Моніторингом питання відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Хорольська Ю.В. умовам тендерної документації встановлено, що згідно п.п. 3 п.2 розділу V «Оцiнка тендерної пропозицiї» тендерної документації учаснику необхідно подати в складі тендерної пропозиції оригінал Відомостей / довідки з ЄДРПОУ. Однак, ФОП Хорольська Ю.В. в порушення вимог п.п. 3 п.2 розділу V «Оцiнка тендерної пропозицiї» тендерної документації не подано в складі тендерної пропозиції оригінали вищевказаних документів.
На підставі вищевикладеного Учасником ФОП Хорольська Ю.В. не відповідає встановленим пунктом другим частини другої статті 22 та пункту 4 статті 30 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що за результатом проведення вказаної процедури закупівлі Замовником укладено договір з переможцем торгів ФОП Хорольська Ю.В. від 15.01.2020 №2х/20 на суму 904 558,50 гривень.
Відповідно частини четвертої статті 36 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. До договору від 15.01.2020 №2х/20 внесено зміни в бік збільшення вартості філе курячого, стегна курячого та печінки яловичої додатковою угодою від 30.01.2020 №2, стегна курячого додатковою угодою від 05.02.2020 №3 та від 11.02.2020 №4.
Додатковою угодою від 10.08.2020 № 2 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кілограм товару, що підлягає постачанню, яка склала за філе куряче 102,00 грн, за стегно куряче – 56,00 грн, за печінку яловичу – 56,00 з урахуванням податку на додану вартість, а також зменшено кількість філе курячого до 6 269,53 кілограм (зменшено на 130,469 кілограм), стегна курячого до 1 636,7946 кілограм (зменшено на 163,2054 кілограми), печінки яловичої до 910,895 кілограми (зменшено на 39,105 кілограма).
Додатковою угодою від 05.02.2020 № 3 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кілограм товару, що підлягає постачанню, яка склала за стегно куряче 64,95 грн з урахуванням податку на додану вартість, а також зменшено кількість стегна курячого до 1 488,473 кілограм (зменшено на 150,3216 кілограм).
Додатковою угодою від 02.11.2020 № 4 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кілограм товару, що підлягає постачанню, яка склала за стегно куряче 69,00 грн з урахуванням податку на додану вартість, а також зменшено кількість стегна курячого до 1 399,4583 кілограм (зменшено на 89,0147 кілограм).
У межах проведення моніторингу та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону 21.09.2020 оприлюднено Замовнику запит на пояснення. Станом на 29.09.2020 відповіді від Замовника не отримано.
Таким чином, Замовником не надано документів, які надають право на зміну ціни на вищевказаний товар в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додатковими угодами від 30.01.2020 №2, від 05.02.2020 №3 та від 11.02.2020 №4 (з 15.01.2020 року по 11.02.2020 року) чим в свою чергу укладання вищевказаних додаткових угод, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 11.2 Розділу XI договору від 15.01.2020 № 2х/20.
Період усунення порушень:
30.09.2020 19:59 - 16.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2020 19:59
Запити/Пояснення
Номер:
efb8f97aaba84743bac30e7009227820
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2020 08:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі М`яса (свинина, філе куряче, стегно куряче, печінка яловича), інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-02-003865-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.