-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко
Молоко
Завершена
580 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Номер:
1de40bf03e044bbca077ff1eaee95426
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-03-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.01.2020 00:00
Період моніторингу:
03.01.2020 15:48 - 28.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.01.2020 №1
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 03.01.2020 №1
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-11-29-000857-a 29.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Богородчанської районної державної адміністрації на 2020 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), протокол тендерного комітету від 24.12.2019 №3 та від 26.12.2019 №4, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод» та ТОВ «Богородчанський молокозавод», укладений договір від 11.01.2020 №3 (далі – Договір).
У розділі «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною, проте не зазначив питомої ваги цього критерію. Вищезазначене призвело до порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТДВ «Івано - Франківський міськмолокозавод» 24.12.2019 тобто на 6 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (17.12.2019), чим порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону.
Крім того, встановлено, що у Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету дійсну на дату подання документів переможцем торгів.
Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
ТОВ «Богородчанський молокозавод», якого Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднив в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона:
- не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу;
- не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Отже, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Богородчанський молокозавод» через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю.
Дані автоматичного індикатору ризику (RISK1-4_1) підтверджено.
Період усунення порушень:
16.01.2020 17:00 - 31.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.01.2020 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що відхилення пропозиції ТДВ "Іівано - Франківськ міськмолокозавод" проведено на 5 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Порядок видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів (далі – Порядок), затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №567 (далі – наказ). Абзацом першим пункту 7 Порядку передбачено, що Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів (далі – Довідка), видається у паперовому або електронному вигляді. Виходячи з вимог пункту 2 та абзацу першого пункту 3 Порядку Довідка (за формою затвердженою додатком 1 до Порядку) видається безоплатно на підставі заяви (за формою затвердженою додатком 2 до Порядку) платника податків про видачу Довідки. Відповідно до абзацу третього п. 7 Порядку платникам податків, які подають звітність в електронній формі, надання Довідки може здійснюватися засобами електронного зв’язку в електронній формі. Враховуючи вищенаведене Замовником не порушено вимог ЗУ "Про публічні закупівлі". Замовник не має можливості розірвати договір, оскільки для функціонування закладів освіти необхідне ьезперебійне постачання молока.
Дата публікації звіту:
05.02.2020 20:02
Запити/Пояснення
Номер:
a0487049a4c84467ab00d000ddc9bd46
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
22.01.2020 11:56
Опис:
Повідомляємо, що відхилення пропозиції ТДВ "Іівано - Франківськ міськмолокозавод" проведено на 5 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Порядок видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів (далі – Порядок), затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №567 (далі – наказ). Абзацом першим пункту 7 Порядку передбачено, що Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів (далі – Довідка), видається у паперовому або електронному вигляді. Виходячи з вимог пункту 2 та абзацу першого пункту 3 Порядку Довідка (за формою затвердженою додатком 1 до Порядку) видається безоплатно на підставі заяви (за формою затвердженою додатком 2 до Порядку) платника податків про видачу Довідки. Відповідно до абзацу третього п. 7 Порядку платникам податків, які подають звітність в електронній формі, надання Довідки може здійснюватися засобами електронного зв’язку в електронній формі.
Враховуючи вищенаведене Замовником не порушено вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"