-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Аксесуари для одягу (НК 024:2019 47174 Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні) (рукавички оглядові одноразові)
Завершена
699 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 497.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 497.10 UAH
Номер:
23623ab6c05d4ca7b067d7f3e1e5494c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-17-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2019 00:00
Період моніторингу:
17.12.2019 14:32 - 09.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.12.2019 Одеса № 443
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 17.12.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.12.2019 № 443
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
3. UA-2019-11-26-004423-b 26.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання правильності надання роз’яснень щодо тендерної документації, установлено порушення вимог частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.11.2019, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Імперіос», протокол засідання тендерного комітету від 13.12.2019, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: у додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога надання переможцем торгів інформації в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про те, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка є у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Крім того, відповідно до частини першої статті 23 Закону встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що 27.11.2019 через електронну систему закупівель «Прозорро» заявник звернувся до Замовника з запитом на роз’яснення тендерної документації.
На порушення вимог частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону, 05.12.2019 Замовник оприлюднив відповідь на роз’яснення на веб-порталі Уповноваженого органу, але останній день публікації відповіді на роз’яснення згідно Закону припадає на 03.12.2019.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
21.12.2019 15:44 - 07.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2019 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
5d318db748944bc7a93dad2d8c707bd3
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
27.12.2019 18:46
Опис:
Замовник оприлюднив роз’яснення на вимогу щодо усунення порушення на веб-порталі Уповноваженого органу з запізненням через некоректну роботу майданчику ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН. Нагадуємо, що Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф" Одеської обласної ради" належить до об’єктів критичної інфраструктури Одеської області, тому будь яке втручання в діяльність підприємства може призвести до негативних наслідків щодо надання своєчасної та належної екстреної медичної допомоги населенню Одеської області та м. Одеса.