-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти (закупівля на очікувану вартість на 2020 рік)
Сир сичужний твердий жирність не нижче 50%-1100кг Сир кисломолочний м’який жирність не нижче 10%, фасований в пачки 200гр-25300 кг
Завершена
2 705 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 527.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 527.60 UAH
Номер:
2e5d7a8b0d5c4506baf0145eff14dbc6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-13-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2020 00:00
Період моніторингу:
17.01.2020 18:05 - 08.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.01.2020 № 16
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.01.2020 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2019-11-26-000322-с
26.11.2019
Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Жадан Валентина Григорівна встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про проведення процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 №13, тендерні пропозиції ФОП Жадан Валентина Григорівна та ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.01.2020 №77, скарга на рішення Замовника від 18.01.2020, рішення Органу оскарження від 22.01.2020 №1259-р/пк-пз.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що розкриття тендерних пропозицій відбулося 16.12.2019 та розгляд пропозиції ФОП Жадан Валентина Григорівна відбувся 08.01.2020.
Згідно з протоколом від 23.12.2019 №233 строк розгляду пропозиції відкритих торгів ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" за предметом закупівлі «Сирні продукти» на підставі частини 4 статті 28 Закону продовжено. Порушень з цього питання не встановлено. Відповідно до рішення тендерного комітету від 27.12.2019 пропозиції цього учасника відхилена, порушень з цього питання не встановлено.
Отже, розгляд пропозиції учасників відбувся з дотриманням вимог частині 4 статті 28 Закону.
За результатами моніторингу автоматичний індикатор ризику RISK1-4_1 не підтверджено.
Аналізом пропозиції ФОП Жадан Валентина Григорівна встановлено, що
ФОП Жадан Валентина Григорівна надає лист відгук від 05.11.2019 №01-18-84 хоча закупівля оголошена 26.11.2019 року. Отже, даний лист відгук не відповідає вимогам пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
04.02.2020 16:32 - 19.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2020 16:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
відділ освіти не погоджується з моніторингом, надає свої доводи
Дата публікації звіту:
11.02.2020 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
5c71a6bb93644f2f8969ba43a90ee55c
Назва:
Про зупинення моніторингу закупівель
Дата опублікування:
20.01.2020 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2020 00:00
Опис:
20.01.2020 № 18
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарг за номерами UA-2019-11-26-000513-с.a3, UA-2019-11-26-000248-с.с3, UA-2019-11-26-000322-с.с2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити моніторинги закупівель за унікальними номерами оголошень про проведення процедур закупівель: UA-2019-11-26-000513-с, UA-2019-11-26-000248-с, UA-2019-11-26-000322-с (оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 26 листопада 2019 року), які розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16 січня 2020 року №16 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ