• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти (закупівля на очікувану вартість на 2020 рік)

Сир сичужний твердий жирність не нижче 50%-1100кг Сир кисломолочний м’який жирність не нижче 10%, фасований в пачки 200гр-25300 кг

Завершена

2 705 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 527.60 UAH
Період оскарження: 26.11.2019 11:23 - 10.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо можливих порушень

Номер: 2bad3971a0ed43809edeb88f3f2c381c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-000322-c.a1
Назва: щодо можливих порушень
Вимога:
Згідно протоколу №13 від 08/01/2020, ФОП Жадан ВГ визнано переможцем по предмету закупівлі «Сирні продукти». Але, просимо звернути увагу і відреагувати на наступні недоліки: – Довідка « Про технічні, якісні, кількістні характеристики»№03/12/2019 від 03/12/2019, надана не в повному обсязі: (відсутня інформація за кількісні характеристики предмета закупівлі) – Довідка №03/12/2019 від 03/12/2019 «Гарантійний лист про якість» ТД вимагає: сир сичужний твердий (жир. не менше 50%) – ДСТУ 4421:2005, сир кисломолочний (жир. не менше 10%) – ДСТУ 4552:2006, але в гарантійному листі не указано, яким конкретно умовам (технічним чи державним стандартам) відповідає пропонуємий продукт. Отже, лист не відповідає вимогам тендерної документації. В складі тендерної пропозиції ФОП Жадан В. Г. надає «Декларацію про відповідність» на сир кисломолочний та сир твердий. По-перше, декларації не відповідають вимагаємому ІSO/ІEC 17050-1:2006 (зазначено інший номер). По-друге, згідно нормативних санітарних вимог декларації про відповідність надаються на підставі діючої (не простроченої) Декларації виробника. Надана «Декларація виробника від «С-транс»» датована 29/11/2019, наданий документ про відповідність датований 11/12/2019. Отже це порушення, тому «Декларацію про відповідність» на сир сичужний м’який (жир. 10%) (0,200гр) просимо врахувати не дійсною, так як вона була складена на не існуючий нормативно-санітарний документ. – Наданий відгук не відповідає вимогам ТД (порушені строки), враховувати його відсутнім. – До пропонуємих ФОП Жадан В.Г. автомобілів належать ВА 1114 ВЕ ВА 7788 ВМ, «Перевізник» ФОП Кравченко О.С. і до пропонуємих автомобілів ТОВ «САВВА ГРУПП» також причасні ці автомобілі. Тому не зрозуміло, як поєднати в одній машині сирні продукти ФОП Жадан В.Г. та рибу свіжоморожену ТОВ «САВВА ГРУП» – Надана документація підтверджує, що ФОП Кравченко О.С. та його працівники причетні до обігу харчових продуктів, постачаємих до дитячих закладів освіти, отже ФОП Кравченко О.С., також являється Учасником закупівлі. Але сертифікат (свідоцтво) про належну підготовку та кваліфікацію особи не надано. – ФОП Жадан В.Г надає інформацію про водія Ушканенко С.А., але медична довідка на водія відсутня. Перерахованих недоліків достатньо для того, щоб скасувати рішення протоколу №13 від 08.01.2020 про «намір укласти договір з ФОП Жадан В.Г. на постачання продуктів в харчування за предметом закупівлі «Сирні продукти». Директор ПП «Алвіс КР» О.Ю.Ангелейко
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: не задоволено відповідь у протоколі
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 року №13

Номер: 4a917d5c30da483c95a454bdf927d38b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-000322-c.c2
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 року №13
Скарга:
вих. № 10/01-ю Від 17.01.2020 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Новопільський молокозавод» 53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13 ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55, e-mail: novopillya1@gmail.com Замовник: Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) 50079, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75, тел.:056-94-80-72; e-mail: tendertern@ukr.net Інформація про закупівлю ID: 605cada26b414ea38aae0ad429fd3641 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-26-000322-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 08.01.2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 року №13 На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-26-000322-c) 26.11.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти на очікувану вартість 2 705 520 грн з ПДВ. 16 грудня 2019 року на електронному майданчику було проведено аукціон. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: - ФОП Цуканова Н.А.; - ФОП Жадан Валентина Григорівна ; - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"; - ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД". Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - ФОП Цуканова Н.А.2 705 520,00 грн; - ФОП Жадан Валентина Григорівна2 604 800,00 грн; - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"2 298 890,00 грн; - ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"2 268 200,00 грн. 08 січня 2020 року Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету №13, відповідно до якого Замовником було акцептовано пропозицію ФОП Жадан Валентини Григорівни (надалі – Учасник) Наше підприємство з даним протоколом не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника процедури закупівлі Так, після огляду завантажених документів учасника даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ФОП Жадан В.Г. на які Замовник взагалі не звернув увагу. 1. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає підтвердження наявності обладнання у вигляді довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання (із зазначенням марки, моделі,) та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання. .Крім того у довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складського приміщення), які будуть задіяні для поставки товару, що є предметом закупівлі.» Учасником не виконано дану вимогу. А в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 03 грудня 2019 року за №03/12/15 зазначена завідомо неправдива інформація. Так, у вище зазначеній довідці Учасник надає інформацію, що фактичне розташування складського приміщення знаходиться за адресою м. Кропивницький, вул. Є.Малюка, 25. Натомість сама довідка не містить інформацію щодо наявності складського приміщення. Учасником орендується частина холодильної камери №10, частина холодильної камери №11, приміщення №14 та частина кабінету №3. Відповідно до предмету договору суборенди від 01 листопада 2019 року №1 приміщення, що надано Учасником у складі пропозиції також відсутня інформація, щодо оренди складського приміщення. Орендар має використовувати майно згідно його цільового призначення, але відповідно до технічного паспорту, а ні приміщення №14, а ні кабінет №3 не мають ознак складського приміщення, тому Учасник не може його використовувати для зберігання продукції, у звязку із чим пропозиція ФОП Жадан В.Г. не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації. Зазначення завідомо не правдивої інформації Учасником також має призвезти до відхилення пропозиції З урахуванням вище викладеного слід зробити висновок, що пропозиція ФОП Жадан В.Г. не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника відповідно до вимог Тендерної документація та його пропозиція підлягає дискваліфікації. 2. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «Для поставки товару, що є предметом закупів Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників лі вимагається обов’язкова наявність холодильної камери в складському приміщення (на підтвердження надати в складі тендерної пропозиції надати технічний паспорт на складське приміщення)» В складі своєї пропозиції Учасник надає Технічний паспорт на нежитлове приміщення (інвентарний номер справи №25600) Даний технічний паспорт підлягає сумніву у зв’язку із тим, що не містить підпис та печатку виконавця – Возняк Т.В. та печатка БТІ не читабельна. Також даний документ подано не в повному обсязі. Так, відповідно до відмітки щодо кількості пронумерованих та прошнурованих сторінок зазначено, що технічний паспорт містить 17 сторінок, але учасником надано лише 13 сторінок, тож зазначений документ надано не в повному обсязі і слід вважати його не поданим взагалі, у зв’язку із чим пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям. Також напис на Технічному паспорті «Пронумеровано та скріплено печаткою 17 сторінок» не скріплений печаткою виробника документу та не містить його підпису, а можна зробити висновок, що даний документ підроблений та не може прийматись до уваги Замовником як кваліфікаційний документ. Окрім того, надалі в журналі підрахунку площі даного техпаспорту вказана адреса вулиця Маланюка, 25 літера «Ж», однак всі інші документи надані ФОП Жадан В.Г. в своїй пропозиції щодо даного приміщення мають адресу вул.Мланюка,25. Тому не зрозуміло чому в технічному паспорті вказана інша адреса. Виходить, що даний документ не має відношення до даної пропозиції. З урахуванням вище викладеного пропозиція ФОП Жадан В.Г. не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». З урахуванням вище викладеного пропозиція ФОП Жадан В.Г. не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника.» Учасник в складі своєї пропозиції надає довідку про працівників відповідної кваліфікації від 10 грудня 2019 року за №03/12/28. В зазначеній довідці наявна інформація щодо двох водіїв: перший водій працює у перевізника – Шевченко Р.Г., а другий водій працює у Учасника – Ушкаренко С.А. Але, відповідно до наданого договору надання послуг з перевезення, постачання товару, а саме його транспортування буде здійснювати саме ФОП Кравченко О.С., який орендує зазначені в пропозиції Учасника Транспортні засоби. Натомість, Учасник не має відповідних транспортних засобів у користуванні для здійснення транспортування предмету закупівлі до закладів освіти із залученням своїх водіїв. У зв’язку із тим, що Учасник планує здійснення постачання предмету закупівлі двома транспортними засобами та силами перевізника, то перевізник, тобто ФОП Кравченко О.С. має мати двох працевлаштованих працівників за посадою водій. З урахуванням того, що Учасник не надає інформацію з підтверджуючими документами працевлаштування на другого водія у перевізника, його пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації: «Невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника є медичні книжки ((з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) на працівників, які вказані в довідці з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 1 та медична довідка водія щодо придатності до керування транспортним засобом, який буде залучений до поставки товару згідно чинного законодавства Україниа.» В складі пропозиції Учасника відсутня медична довідка на водія Ушкаренко С.А. щодо придатності до керування транспортним засобом, який буде залучений до поставки товару згідно чинного законодавства України, тож пропозиція ФОП Жадан В.Г. не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Відповідно до Додатку 6 Тендерної документації: «Учасник має надати у складі пропозиції сертифікати відповідності на товар, що пропонується до постачання або офіційний лист від уповноваженого органу (органу сертифікації) про те, що товар, пропонований до постачання не підлягає обов’язковій сертифікації на території України та декларацію постачальника (або виробника) про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006).» В складі своєї пропозиції учасником надано прострочену декларацію виробника – ТОВ «С-ТРАНС» , що видана 27 листопада 2019 року. Також, декларація виробника ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКА МАСЛОСИРБАЗА» від 24 листопада 2019 року видана на ім’я ФОП Кобець Віктора Анатолійовича, хоча Учасник в складі своєї пропозиції надає декларацію постачальника не маючи на це законних підстав тож пропозиція ФОП Жадан В.Г. не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 6. Відповідно до п. 2 Оцінки Тендерної пропозиції Замовник зазначає, що: «У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах та/або видаються банківськими установами, то такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не раніше дати оголошення закупівлі (вимога не стосується рішень/ повідомлень про державну реєстрацію потужностей; статуту; експлуатаційного дозволу, документів згідно п. 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» та Додатку 6 тендерної документації та, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції)..» Так, відповідно до п.1 Додатку 1 Тендерної документації Скановані документи, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для юридичних осіб)). У зв’язку із тим, що Учасник є фізичною особою підприємцем, у складі своєї пропозиції для підтвердження своїх повноважень надано Витяг з єдиного державного реєстру щодо реєстрації місця проживання. Як зазначається вище, відповідно до вимог Тендерної документації, у випадку надання у складі тендерної пропозиції відомостей, що містяться в єдиних державних реєстрах, то таки документи мають бути видані не раніше 26.11.2019 року. Даний витяг було отримано 25.04.2018 року, що свідчить про недодержання Учасником вимог Тендерної документації, тож пропозиція ФОП Жадан В.Г. не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 7. У складі тендерної пропозиції учасником було надано довідку « Про технічні, якісні, кількісні характеристики»№03/12/36 від 03/12/2019, однак надана довідка надана не в повному обсязі: (так як відсутня інформація за кількісні характеристики предмета закупівлі) – ще одна довідка №03/12/37 від 03/12/2019 «Гарантійний лист про якість» (згідно додатку 4 ТД), в даному гарантійному листі не указано учасником, яким конкретно умовам (технічним умовам чи державним стандартам) відповідає пропонуємий товар. В свою чергу згідно умов ТД товар має бути - сир сичужний твердий (жир. не менше 50%) – ДСТУ 4421:2005, сир кисломолочний (жир. не менше 10%) – ДСТУ 4552:2006 керуючись додатком 6 даної ТД. 8. Відповідно до п.5 ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Позитивний відгук про виконання договору має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Учасник в свою чергу надає лист відгук від 05.11.2019 року хоча закупівля оголошена 26.11.2019 року вих. №01-18-84 Отже, даний лист відгук не відповідає вимогам тендерної документації. На підставі всього вище викладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради скасувати протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 року №13 якими акцептовано пропозицію ФОП Жадан В.Г. 2. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради» відхилити пропозицію ФОП Жадан В.Г. Додатки: 1. Квитанція про сплату обов’язкового платежу.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.01.2020 19:02
Автор: ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Миколай Сенін +380975182982 novopillya1@gmail.com