-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове (очікувана вартість на 2020 рік)
Масло солодковершкове жирність не нижче 72,5% , фасоване в пачки 200гр
Завершена
2 464 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 320.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 320.00 UAH
Номер:
1490d674bb9a4357a3b10d1a31eccfe4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-13-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2020 00:00
Період моніторингу:
17.01.2020 18:20 - 08.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.01.2020 № 16
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.01.2020 № 16
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2019-11-26-000248-с
26.11.2019
Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22, частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету 03.12.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників торгів, повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2020, договір від 27.01.2020 №76.
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 Наказу «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовником внесено зміни до тендерної документації, проте, не оприлюднено перелік змін та положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги частини другої статті 23 Закону.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення частини четвертої статті 28 Закону Замовник недотримав строку розгляду (понад 5 робочих днів) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Новопільський молокозавод», яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду.
Протоколом засідання тендерного комітету від 23.12.2019 №232 (після спливу 5 робочих днів для розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції) вирішено продовжити строк розгляду пропозицій відкритих торгів за предметом закупівлі «Масло вершкове» на підставі частини четвертої статті 28 Закону та оприлюднити зміни належним чином в системі Прозорро.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовник відхилив тендерні пропозиції двох учасників закупівлі товарів з найбільш економічно вигідними тендерними пропозиціями, а саме:
- згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 30.12.2019 №249 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Новопільський молокозавод» по причині невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме – надано атестат про акредитацію НААУ про акредитацію ТОВ «Центр оцінки відповідності «Фактум» без невід’ємних додатків; в складі тендерної пропозиції надано договір, що не містить підпису та печатки та не підтверджує досвід виконання аналогічного договору; учасником в систему Прозорро підвантажено роз’яснення, накладну та додаткову угоду після закінчення строку подання тендерних пропозицій, а тому до уваги не прийнято;
- згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 02.01.2020 №4 відхилено тендерну пропозицію Фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ «Люстдорф») по причині невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме – наданий в складі тендерної пропозиції технічний паспорт не підтверджує наявність холодильної камери; наданий Сертифікат, що Учасник відповідає ДСТУ ISО 22000:2007, суперечить Додатку 6 до тендерної документації; не надано атестат про акредитацію НААУ про акредитацію ДП «Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації»; не надано листи-згоди на обробку персональних даних працівників.
Аналізом тендерних пропозицій ТОВ «Новопільський молокозавод», ТОВ «Люстдорф» підтверджено, що Замовник правомірно відхилив тендерні пропозиції учасників з найбільш економічно вигідними пропозиціями у відповідності до вимог пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Савва Групп» порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
04.02.2020 16:23 - 19.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2020 16:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
з вимогами ДАСУ відділ освіти не згоден, тому надаємо пояснення
Дата публікації звіту:
06.02.2020 11:48
Запити/Пояснення
Номер:
9f0b11a0f8a045c29218953a1570abb6
Назва:
Про зупинення моніторингу закупівель
Дата опублікування:
20.01.2020 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2020 00:00
Опис:
20.01.2020 № 18
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарг за номерами UA-2019-11-26-000513-с.a3, UA-2019-11-26-000248-с.с3, UA-2019-11-26-000322-с.с2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити моніторинги закупівель за унікальними номерами оголошень про проведення процедур закупівель: UA-2019-11-26-000513-с, UA-2019-11-26-000248-с, UA-2019-11-26-000322-с (оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 26 листопада 2019 року), які розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16 січня 2020 року №16 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ