-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове (очікувана вартість на 2020 рік)
Масло солодковершкове жирність не нижче 72,5% , фасоване в пачки 200гр
Завершена
2 464 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 320.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 320.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2019 10:56 - 10.12.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 року №14
Номер:
b3040030798c4e5eac9521f5e402f6da
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-26-000248-c.c3
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 року №14
Скарга:
вих. № 11/01-ю Від 17.01.2020 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Новопільський молокозавод» 53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13 ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55, e-mail: novopillya1@gmail.com Замовник: Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) 50079, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75, тел.:056-94-80-72; e-mail: tendertern@ukr.net Інформація про закупівлю ID: d4c3e32c17d2476ab7f7a8c57c35f763 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-26-000248-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 08.01.2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 року №14 На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-26-000248-c ) 26.11.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло на очікувану вартість 2 464 000 грн з ПДВ 16 грудня 2019 року на електронному майданчику було проведено аукціон. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: - ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД". - Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю - ТОВ САВВА ГРУПП - ФОП Цуканова Н.А. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД " 2 226 000 грн з ПДВ -Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 2 310 000 грн з ПДВ -ТОВ «САВВА ГРУПП» 2 352 000 грн з ПДВ -ФОП Цуканова Н.А. 2 464 000 грн з ПДВ 08 січня 2020 року Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету №14, відповідно до якого Замовником було акцептовано пропозицію - ТОВ «САВВА ГРУПП» (надалі – Учасник) Наше підприємство з даним протоколом не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника процедури закупівлі Так, після огляду завантажених документів учасника даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції - ТОВ «САВВА ГРУПП» на які Замовник взагалі не звернув увагу. 1. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає підтвердження наявності обладнання у вигляді довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання (із зазначенням марки, моделі,) та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання. .Крім того у довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складського приміщення), які будуть задіяні для поставки товару, що є предметом закупівлі.» Учасником не виконано дану вимогу. А в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 03 грудня 2019 року за №12/03/15 зазначена завідомо неправдива інформація. Так, у вище зазначеній довідці Учасник надає інформацію, що фактичне розташування складського приміщення знаходиться за адресою м. Кропивницький, вул. Є.Малюка, 25. Натомість сама довідка не містить інформацію щодо наявності складського приміщення. Учасником орендується холодильна камера №10, холодильна камера №11, приміщення №14 та кабінет №3, основне №8, тамбур №12. Відповідно до предмету договору оренди від 01 листопада 2019 року №2 приміщення, що надано Учасником у складі пропозиції також відсутня інформація, щодо оренди складського приміщення. Орендар має використовувати майно згідно його цільового призначення, але відповідно до технічного паспорту, а ні приміщення №14, а ні кабінет №3, ані тамбур№12 з основним №8 не мають ознак складського приміщення, тому Учасник не може його використовувати для зберігання продукції, у зв’язку із чим пропозиція ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації. Зазначення завідомо не правдивої інформації Учасником також має призвести до відхилення пропозиції З урахуванням вище викладеного слід зробити висновок, що пропозиція ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника відповідно до вимог Тендерної документація та його пропозиція підлягає дискваліфікації. 2. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «Для поставки товару, що є предметом закупів Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників лі вимагається обов’язкова наявність холодильної камери в складському приміщення (на підтвердження надати в складі тендерної пропозиції надати технічний паспорт на складське приміщення)» В складі своєї пропозиції Учасник надає Технічний паспорт на нежитлове приміщення (інвентарний номер справи №25600) Даний технічний паспорт підлягає сумніву у зв’язку із тим, що не містить підпис та печатку виконавця – Возняк Т.В. та печатка БТІ не читабельна. Також даний документ подано не в повному обсязі. Так, відповідно до відмітки щодо кількості пронумерованих та прошнурованих сторінок зазначено, що технічний паспорт містить 17 сторінок, але учасником надано лише 13 сторінок, тож зазначений документ надано не в повному обсязі і слід вважати його не поданим взагалі, у зв’язку із чим пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям. Також напис на Технічному паспорті «Пронумеровано та скріплено печаткою 17 сторінок» не скріплений печаткою виробника документу та не містить його підпису, а можна зробити висновок, що даний документ підроблений та не може прийматись до уваги Замовником як кваліфікаційний документ. Окрім того, надалі в журналі підрахунку площі даного техпаспорту вказана адреса вулиця Маланюка, 25 літера «Ж», однак всі інші документи надані ТОВ «САВВА ГРУПП» в своїй пропозиції щодо даного приміщення мають адресу вул.Мланюка,25. Тому не зрозуміло чому в технічному паспорті вказана інша адреса. Виходить, що даний документ не має відношення до даної пропозиції. З урахуванням вище викладеного пропозиція ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». З урахуванням вище викладеного пропозиція ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника.» Учасник в складі своєї пропозиції надає довідку про працівників відповідної кваліфікації від 10 грудня 2019 року за №12/03/28. В зазначеній довідці наявна інформація щодо одного водія: водій працює у перевізника – Шевченко Р.Г., також надається інформація щодо двох експедиторів транспортних Арсенова А.М та Мельниченко В.Ю, які теж працюють у перевізника та щодо вантажника Петрук В.М який теж працює у перевізника. Але, відповідно до наданого договору надання послуг з перевезення, постачання товару, а саме його транспортування буде здійснювати саме ФОП Кравченко О.С., який орендує зазначені в пропозиції Учасника Транспортні засоби. Натомість, Учасник не має відповідних транспортних засобів у користуванні для здійснення транспортування предмету закупівлі до закладів освіти із залученням своїх водіїв. У зв’язку із тим, що Учасник планує здійснення постачання предмету закупівлі двома транспортними засобами та силами перевізника, то перевізник, тобто ФОП Кравченко О.С. має мати двох працевлаштованих працівників за посадою водій. З урахуванням того, що Учасник не надає інформацію з підтверджуючими документами працевлаштування на другого водія у перевізника, його пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, ще одним порушенням умов ТД є те, що у даній довідці немає відомостей про самого директора О.І. Пономаренка (однак саме на нього в складі ТД є відомості щодо того, що саме він 24.07.2019 року пройшов навчання за темою «Загальні вимоги та положення ДСТУ ІSO 22000:2007 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та відповідно надане Свідоцтво де зазначено саме його . Також в пропозиції надано повідомлення про прийняття працівників на роботу від 29.11.2019 року в якому вказано що прийнято на роботу Лопушнян В.Л, Аджієв О.А., та Кузнєцова О.В. однак у вищевказаній довідці про працівників немає відомостей ні про Лопушнян В.Л, ні про Аджієв О.А. також та не вказано посади які вони займають та відповідно не ясно чи потрібно на них медичні довідки чи мають вони контакт із продуктами харчування. Тому дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації: «Невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника є медичні книжки ((з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) на працівників, які вказані в довідці з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 1 та медична довідка водія щодо придатності до керування транспортним засобом, який буде залучений до поставки товару згідно чинного законодавства України.» В складі пропозиції Учасника відсутні медичні книжки на двох працівників Лопушнян В.Л, ні про Аджієв О.А. які прийняті на роботу 29.11.2019 року та на директора О.І. Пономаренка (однак саме на нього в складі ТД є відомості щодо того, що саме він 24.07.2019 року пройшов навчання за темою «Загальні вимоги та положення ДСТУ ІSO 22000:2007 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та відповідно надане Свідоцтво) а отже пропозиція даного Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Відповідно до Додатку 6 Тендерної документації: «Учасник має надати у складі пропозиції сертифікати відповідності на товар, що пропонується до постачання або офіційний лист від уповноваженого органу (органу сертифікації) про те, що товар, пропонований до постачання не підлягає обов’язковій сертифікації на території України та декларацію постачальника (або виробника) про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006).» В складі своєї пропозиції учасником надано декларацію виробника – ТОВ «Богодухівський молзавод» , що видана 29 листопада 2019 року №29 дана декларація не відповідає умовам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та відповідно умовам ТД. Учасник в складі своєї пропозиції надає декларацію постачальника від 05.12.2019 не маючи на це законних підстав. Також не зрозуміло на підставі чого виданий даний документ, не має підтвердження статусу постачальника саме продукції даного виробника (договір дилерський між Учасником та виробником чи договір поставки тощо) тож пропозиція ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 6. Відповідно до п. 2 Оцінки Тендерної пропозиції Замовник зазначає, що: «У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах та/або видаються банківськими установами, то такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не раніше дати оголошення закупівлі (вимога не стосується рішень/ повідомлень про державну реєстрацію потужностей; статуту; експлуатаційного дозволу, документів згідно п. 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» та Додатку 6 тендерної документації та, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції)..» Керуючись п.4 додатку 1 ТД 4 необхідно надати Скановане свідоцтво чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтво про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку. В разі, якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію в складі пропозиції; Як зазначається вище, відповідно до вимог Тендерної документації, у випадку надання у складі тендерної пропозиції відомостей, що містяться в єдиних державних реєстрах, то таки документи мають бути видані не раніше 26.11.2019 року. Даний витяг учасником було отримано 04.11.2019 року, що свідчить про недодержання Учасником вимог Тендерної документації, тож пропозиція ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 7. У складі тендерної пропозиції учасником було надано довідку « Про технічні, якісні, кількісні характеристики»№12/03/36 від 03/12/2019, однак надана довідка надана не в повному обсязі: (так як відсутня інформація за кількісні характеристики предмета закупівлі) – ще одна довідка №12/03//37 від 03/12/2019 «Гарантійний лист про якість» (згідно додатку 4 ТД), в даному гарантійному листі не вказано учасником, яким конкретно умовам (технічним умовам чи державним стандартам) відповідає запропонований товар. В свою чергу згідно умов ТД товар має бути -Масло солодковершкове, жирність не нижче 72,5%, фас. 200 г пачка ДСТУ 4399:2005 керуючись додатком 6 даної ТД. На підставі всього вище викладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради скасувати протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 року №14 якими акцептовано пропозицію ТОВ «САВВА ГРУПП» 2. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «САВВА ГРУПП
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Терни масло новопілля.pdf 18.01.2020 21:08
- платіжка.pdf 18.01.2020 21:08
- Рішення від 22.01.2020 № 1264.pdf 22.01.2020 21:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.01.2020 21:08
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.01.2020 21:04