• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії для бюджетних споживачів)

Завершена

6 215 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 077.50 UAH
Номер: cdf4a8417ab64883b9913912d0abdbb0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-08-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.10.2020 20:31 - 30.10.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.10.2020 №209 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 08.10.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2020 № 209 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2019-11-22-000247-b 22.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва (далі – Замовник) від 21.11.2019 року № 125, тендерну пропозицію Підприємства об’єднання громадян «ТЕЦМ-АЛЬЯНС» ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ» (далі – ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС»), тендерну пропозицію Комунального підприємства «ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ» (далі – КП «ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22 грудня 2019 року, протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.02.2020 №33, повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2020, договір від 24.02.2020 року №9/Д/20. Моніторингом питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, пунктом 6 Додатку 2 «Обсяги постачання теплової енергії» до проекту договору, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації, визначено, що розрахунковий температурний графік теплової мережі становить. 130-70 °С. Відповідно до розділу 3 Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 № 71, температурний графік теплової мережі – це розрахункові значення температури теплоносія, які залежать від кліматичних умов (стосовно розрахункової зовнішньої температури повітря для системи опалення), після джерела теплопостачання на вході в теплову мережу будівлі теплової енергії і після повернення теплоносія від споживачів. Тобто, на вході в теплову мережу будівлі теплової енергії температура теплоносія (в залежності від кліматичних умов) має становити не менше 130 °С. При цьому, відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції учасника ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС» довідки про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника від 20.12.2019 та договору оренди обладнання від 16.09.2019 №16/09/19, учасник ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС» для забезпечення постачання теплової енергії Замовнику підтверджує наявність котлів твердопаливних водогрійних TгT-3 з автоматичною подачею (теплогенераторів ТГТ-3,0) у кількості 2 одиниці. Однак, технічними характеристиками теплогенератора ТГТ-3,0 визначено, що максимальна температура води на вході котла становить 95 °С. (Таблиця 1 розділу 3 Інструкції з монтажу та експлуатації теплогенеруючого комплексу ТгТ-3,0), що не відповідає вимогам тендерної документації. Також, моніторингом питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що вимогами розділу 3 тендерної документації визначено, що документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів у форматі PDF (Portable Document Format). Одночасно, визначеним Замовником переліком Формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, подача документів у форматі відмінному від формату, встановленого Замовником, не передбачена. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС» окремі документи (витяг платника ПДВ, наказ та протокол на призначення директора, ліцензія на виробництво теплової енергії) надані у форматі JPG (JPEG) (Joint Photographic Experts Group), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС», допустив до аукціону, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 24.02.2020 року №9/Д/20. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що за результатами проведення вищезазначеної закупівлі укладено договір від 24.02.2020 року №9/Д/20, додаток до якого не відповідає умовам тендерної пропозиції учасника ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС». Так, Додатком 3 до проекту договору, наданого у складі тендерної пропозиції учасника ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС», визначена схема приєднання (підключення) систем теплоспоживання до розподільчих систем теплопостачання. Однак, Додаток 3 до договору від 24.02.2020 року №9/Д/20 не містить схеми приєднання (підключення) систем теплоспоживання до розподільчих систем теплопостачання. Зазначене є порушенням частини четвертої статті 36 Закону.
Період усунення порушень: 29.10.2020 18:54 - 13.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2020 18:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва надає аргументовані заперечення до висновку. При вирішенні питання про переможця тендеру між ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС» та КП «Теплові мережі Роганської селищної ради» замовник виходив з наявності у учасника ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС» більш привабливої ціни та ліцензії на виробництво теплової енергії, трансформування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільними) тепловими мережами та постачання теплової енергії, крім виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом.
Дата публікації звіту: 04.11.2020 13:56