• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії для бюджетних споживачів)

Завершена

6 215 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 077.50 UAH
Період оскарження: 22.11.2019 09:39 - 20.12.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА про скасування рішення тендерного комітету Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва від 06.02.2020 р. № 33 про визнання переможцем учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на постачання теплової енергії для бюджетних споживачів (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000247-b )

Номер: d99c32618e06473188329f15059d1b28
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-22-000247-b.c3
Назва: СКАРГА про скасування рішення тендерного комітету Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва від 06.02.2020 р. № 33 про визнання переможцем учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на постачання теплової енергії для бюджетних споживачів (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000247-b )
Скарга:
22 листопада 2019 року Харківським національним аграрним університетом ім. В.В. Докучаєва (надалі-Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000247-b) щодо проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Предмет закупівлі – постачання теплової енергії для бюджетних споживачів у кількості 3100 гігакалорій. Очікувана вартість предмета закупівлі – 6 215 500,00 гривень (шість мільйонів двісті п'ятнадцять тисяч п’ятсот грн., 00 коп.). У аукціоні брали участь два учасника : ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” (скорочена назва ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ”) та Комунальне підприємство «Теплові мережі Роганської селищної ради». За результатом проведення аукціону, який відбувся 31 січня 2020 року, перемогу за ціновим критерієм отримало ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ”. Рішенням від 06.02.2020 р. № 33 Замовник визнав переможцем та опублікував оголошення про намір укласти договір з ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ”. Комунальне підприємство “Теплові мережі Роганської селищної ради” (надалі-скаржник) вважає, що рішення Замовника від 06.02.2020 р. № 33 про визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю теплової енергії для бюджетних споживачів ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ”є незаконним та прямо порушує права скаржника з таких підстав. 1.1. Відповідно до п.п.1.8. п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі) (Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності) та п.п. 9) п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, Учасник має надати копії відповідних дозвільних документів передбачених законодавством: ліцензій, рішень про встановлення тарифу, тощо на надання послуг з постачання теплової енергії. Згідно ст. 21 ЗУ “Про охорону праці” “...Виробничі будівлі, споруди, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, що вводяться в дію після будівництва (виготовлення) або реконструкції, капітального ремонту тощо, та технологічні процеси повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці...” “...Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” додано до своєї тендерної пропозиції файли pdf “Дозвіл експлуатації” та “Дозвіл технічного обслуговування” які на даний момент є недійсними та не створюють жодних правових наслідків, оскільки в них зазначено назву та місцезнаходження іншого підприємства - ПІДПРИЄМСТВО “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ “СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ, яке знаходиться за іншою адресою, ніж учасник – м. Харків, вул. Мироносицька, 45, тоді як учасник ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” знаходиться, згідно залученого витягу з ЄДР (файл pdf “Новый вытяг ТЭЦМ заверенный»)за адресою: м. Харків, пр. Науки, буд. 36. Учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” до тендерної пропозиції додано файли pdf “Протокол 21 (изменение юридического адреса) и Протокол № 20 (переименование), зі змісту яких вбачається, що ПІДПРИЄМСТВО “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ “СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ” було перейменовано на ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” та змінено адресу з м. Харків, вул. Мироносицька, 45 на м. Харків, пр. Науки, 36. Відповідно до ст. 21 ЗУ “Про охорону праці” Підставою для переоформлення документу дозвільного характеру є : зміна місцезнаходження та зміна найменування суб’єкта господарювання. Частиною 1 ст. 4 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» зазначено, що виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються: вичерпний перелік підстав для відмови у видачі, переоформлення, анулювання документа дозвільного характеру. В нашому випадку саме ст. 21 ЗУ «Про охорону праці» встановлено, що у випадку зміни найменування або місця знаходження суб’єкта господарювання, дозвільні документи підлягають переоформленню. Відповідно до зазначеного, після проведення змін в установчих документах учасник ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” повинен був переоформити вищезазначені дозволи відповідно до проведених змін назви та місця знаходження суб’єкта господарювання і подати до тендерної пропозиції вже переоформлені дозволи. Таким чином, учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” до тендерної пропозиції фактично додано дозвільні документи , які не мають юридичної сили та є недійсними, що свідчить про неподання ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” дозвільних документів, передбачених ст. 21 ЗУ “Про охорону праці”: дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки, що не відповідає вимогам, визначеним тендерною документацією Замовника і є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”) На думку скаржника, відсутність хоча б одного з вищезазначених дозволів суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції, адже при зупиненні за ухвалою суду діяльності підприємства в разі відсутності вищезазначених дозволів у суб’єкта господарювання, який здійснює діяльність в сфері теплопостачання, призведе до неможливості виконання учасником умов договору про закупівлю теплової енергії для бюджетних споживачів. Крім того, Замовник передбачив це у тендерній документації і посилався на необхідність подання дозволів, отримання яких передбачено саме нормами чинного законодавства України. Враховуючи вищенаведене, рішення Замовника від 06.02.2020 р. № 33 про визнання переможцем учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” є протиправними , оскільки тендерна пропозиція зазначеного учасника є такою, що не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”), тому рішення Замовника. повинно бути скасовано. 1.2. Відповідно до п.п.1.8. п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності) та п.п. 9) п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, Учасник має надати копії відповідних дозвільних документів передбачених законодавством: ліцензій, рішень про встановлення тарифу, тощо на надання послуг з постачання теплової енергії. Відповідно до п.2 ч.1 ст. 1 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги” виконавець комунальної послуги - суб’єкт господарювання, що надає комунальну послугу споживачу відповідно до умов договору. Житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг. (п.5) ч.1 ст. 1 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги”). Комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами.(п.2)ч.1 ст. 5 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги”). Відповідно до п.3) ч.2 ст. 6 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги” виконавцем послуг з теплопостачання є теплопостачальна організація. Відповідно до ст. 26 ЗУ “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування визначають своїм рішення виконавця послуг з теплопостачання. В тендерній пропозиції ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” відсутнє рішення Роганської селищної ради про визнання їх виконавцем послуг з теплопостачання на території об’єднаної територіальної громади Роганської селищної ради, що не відповідає тендерній документації Замовника. Оскільки Замовник може бути недостатньо обізнаним у сфері діяльності теплопостачальних підприємств, а особливо, що стосується дозвільної документації, яка є необхідною для здійснення відповідної господарської діяльності в сфері постачання теплової енергії, Змовник не зазначав у тендерній документації вичерпний перелік дозвільних документів, передбачених законодавством для ведення господарської діяльності в сфері теплопостачання, поставивши вкінці речення частку «тощо». Таким чином, учасники повинні були надати рішення відповідного органу місцевого самоврядування про визнання їх виконавцем комунальної послуги на відповідній території. Скаржник у своїй тендерній пропозиції відповідне рішення надав –файл pdf “Документи до Додатку 1 (Таблиця 2, таблиця 3), Додатку 5, Додатку 6) стор. 60. Таким чином, відсутність рішення органу місцевого самоврядування про визнання виконавцем послуг, впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та не є формальною помилкою, оскільки відсутність документів, які вимагаються замовником у тендерній документації, не входить до переліку формальних помилок, визначених Розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника. Враховуючи вищенаведене, рішення Замовника від 06.02.2020 р. № 33 про визнання переможцем учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” є протиправним , оскільки тендерна пропозиція зазначеного учасника є такою, що не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”), тому рішення Замовника. повинно бути скасовано. 1.3. Відповідно до підпунктів 1.3, 1.4 п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності), Учасник має надати копії довідки про взяття на облік платника податку та копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. До тендерної пропозиції учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” не надано довідку про взяття на облік платником податку, що не відповідає вимогам тендерної документації ( п.п.1.3. п.1 Таблиці 2 Додатку № 3 (кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі) та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”) Більш того, в тотожній скарзі від 28.12.2019 р. вих № 1122, яка була задоволена органом оскарження (рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.01.2020 р. № 966-р/пк-пз додається) , щодо закупвлі теплової енергії для населення, яка була оголошена також 22.11.2019 р.тим же замовником – Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва у якій брали участь ті самі учасники– ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-22-000760-b , КП “ТМРСР” (скаржник) посилався на ті самі порушення тендерної документації учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ”, які зазначені і в цій скарзі.(файли у форматі pdf скарги від 28.12.2019 р. вих. № 1124 та рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.01.2020 р. № 966-р/пк-пз додаються). До своєї тендерної пропозиції учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” було надано фалйл pdf “Протокол 21(изменение юридического адреса)” та файл pdf “Новый вытяг ТЭЦМ заверенный”, з яких вбачається, що 17.12.2019 р. було прийнято рішення засновниками про зміну місця знаходження підприємства, та державна реєстрація змін була проведена 18.12.2019 р., врезультаті чого змінилось місце обліку платника податку з Київського району на Шевченкіський район м. Харкова. При цьому учасником було додано до тендерної пропозиції файл jpeg “Витяг НДС” , де зазначена назва іншого підприємства та місцезнаходження іншого підприємства, тобто надано документ, який на час подання тендерної пропозиції вже втартив свою юридичну силу та не створює будь-яких правових наслідків для особи, яка подає цей документ. Відповідно до п. 4.1-4.2 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затверджене Наказом Мінфіну № 1130 від 14.11.2014 р., п. 4.1. “Перереєстрація платника ПДВ проводиться у разі зміни даних про платника ПДВ, які стосуються коду ЄДРПОУ, податкового номера, який надається контролюючими органами, та/або найменування (прізвища, імені, по батькові), та/або місцезнаходження (місця проживання) платника ПДВ, і якщо зміни не пов'язані із припиненням платника ПДВ, крім випадків, визначених підпунктом 1 пункту 3.15 розділу III цього Положення. Таким чином, учасник ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” повинен був надати витяг (свідоцтво) про реєстрацію платника ПДВ з урахуванням змін, повязаних зі зміною місцезнаходження учасника, які були відображені в ЄДР.Таким чином, відсутність будь-якого документа, який вимагався Замовником у тендерної документації, впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та не є формальною помилкою, оскільки відсутність документів, які вимагаються замовником у тендерній документації, не входить до переліку формальних помилок, визначених Розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника. Враховуючи вищенаведене, рішення Замовника від 06.02.2020 р. № 33 про визнання переможцем учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” є протиправним/ Так, Комунальне підприємство «Теплові мережі Роганської селищної ради» виконало всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв’язку з цим, керуючись ст.ст. 8, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Забовязати тендерний комітет Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва скасувати своє рішення від 06.02.2020 р. № 33 про визнання переможцем учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ”у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю – постачання теплової енергії для бюджетних споживачів (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000247-b ). Додатки: 1. Квитанція про сплату збору за подання скарги.(1арк.) 2. Файл pdf “Дозвіл експлуатації”, який був залучений учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” до тендерної пропозиції .(1арк.) 3. Файл pdf “Дозвіл технічного обслуговування”, який був залучений учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” до тендерної пропозиції (1арк.) 3. Файл jpeg “Витяг НДС” який був залучений учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” до тендерної пропозиції (1арк.) 4. Файл pdf Скарга (2) – (8 арк.) 5. Файл pdf Рішення від 17.01.2020 № 966 (7арк.) В.о. Директора КП «ТМРСР» Чернишов С.І.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.02.2020 19:08
Автор: КП "ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ", Ольга Мартиненко +380632075050 rogan_kptm@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга про визнання дій тендерного комітету Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва протиправними та скасування рішення замовника від 27.12.2019 р. про розгляд тендерних пропозицій та про допуск до аукціону учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на постачання теплової енергії для бюджетних споживачів (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000247-b )

Номер: bf62669a64364091bf44c17633bf51aa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-22-000247-b.c2
Назва: Скарга про визнання дій тендерного комітету Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва протиправними та скасування рішення замовника від 27.12.2019 р. про розгляд тендерних пропозицій та про допуск до аукціону учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на постачання теплової енергії для бюджетних споживачів (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000247-b )
Скарга:
22 листопада 2019 року Харківським національним аграрним університетом ім. В.В. Докучаєва (надалі-Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000247-b) щодо проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Предмет закупівлі – постачання теплової енергії для бюджетних споживачів у кількості 3100 гігакалорій. Очікувана вартість предмета закупівлі – 6 215 500,00 гривень (шість мільйонів двісті п'ятнадцять тисяч п’ятсот грн., 00 коп.). У прекваліфікації брали участь два учасника : ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” (скорочена назва ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ”) та Комунальне підприємство «Теплові мережі Роганської селищної ради». Комунальне підприємство “Теплові мережі Роганської селищної ради” (надалі-скаржник) вважає, що дії замовника щодо допуску тендерної пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” є протиправними , а рішення Замовника про розгляд тендерних пропозицій від 27.12.2019 року є таким, що прямо порушує права скаржника та підлягає скасуванню з таких підстав. 1.1. Відповідно до п.п.1.8. п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі) (Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності) та п.п. 9) п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, Учасник має надати копії відповідних дозвільних документів передбачених законодавством: ліцензій, рішень про встановлення тарифу, тощо на надання послуг з постачання теплової енергії. В тендерній пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” відсутній дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки. В тендерній пропозиції скаржника дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки надано. (Документ до Додатку 1 Таблиця1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі) pdf файл стор. № 7) . Оскільки Замовник може бути недостатньо обізнаним у сфері діяльності теплопостачальних підприємств, а особливо, що стосується дозвільної документації, яка є необхідною для здійснення відповідної господарської діяльності в сфері постачання теплової енергії, Змовник не зазначав у тендерній документації вичерпний перелік дозвільних документів, передбачених законодавством для ведення господарської діяльності в сфері теплопостачання, поставивши вкінці речення частку «тощо». В даному випадку, скаржник, як «Добросовісний учасник» вказує на це у своїй скарзі та додає відповідний документ в якості доказу на підтвредження своїх аргументів. 1.2. Відповідно до п.п.1.8. п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності) та п.п. 9) п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, Учасник має надати копії відповідних дозвільних документів передбачених законодавством: ліцензій, рішень про встановлення тарифу, тощо на надання послуг з постачання теплової енергії.Відповідно до п.2 ч.1 ст. 1 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги” виконавець комунальної послуги - суб’єкт господарювання, що надає комунальну послугу споживачу відповідно до умов договору. Відповідно до п.3) ч.2 ст. 6 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги” виконавцем послуг з теплопостачання є теплопостачальна організація. Відповідно до ст. 26 ЗУ “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування визначають своїм рішення виконавця послуг з теплопостачання. В тендерній пропозиції ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” відсутнє рішення Роганської селищної ради про визнання їх виконавцем послуг з теплопостачання на території об’єднаної територіальної громади Роганської селищної ради, що не відповідає тендерній документації Замовника. Оскільки Замовник може бути недостатньо обізнаним у сфері діяльності теплопостачальних підприємств, а особливо, що стосується дозвільної документації, яка є необхідною для здійснення відповідної господарської діяльності в сфері постачання теплової енергії, Змовник не зазначав у тендерній документації вичерпний перелік дозвільних документів, передбачених законодавством для ведення господарської діяльності в сфері теплопостачання, поставивши вкінці речення частку «тощо». Таким чином, учасники повинні були надати рішення відповідного органу місцевого самоврядування про визнання їх виконавцем комунальної послуги на відповідній території.Скаржник у своїй тендерній пропозиції відповідне рішення надав –файл pdf “Документи до Додатку 1 (Таблиця 2, таблиця 3), Додатку 5, Додатку 6) стор. 60. 1.3. Відповідно до п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності), Учасник має надати копії довідки про взяття на облік платника податку, копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ.До тендерної пропозиції учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” не надано довідку про взяття а облік платником податку, що не відповідає вимогам тендерної документації. До своєї тендерної пропозиції учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” було надано фалйл pdf “Протокол 21(изменение юридического адреса)” та файл pdf “Новый вытяг ТЭЦМ заверенный”, з яких вбачається, що 17.12.2019 р. було прийнято рішення засновниками про зміну місця знаходження підприємства, та державні реєстрація змін була проведена 18.12.2019 р., врезультаті чого змінилось місце обліку платника податку з Київського району на Шевченкіський район м. Харкова. При цьому учасником було додано до тендерної пропозиції файл jpeg “Витяг НДС” , де зазначена назва іншого підприємства та місцезнаходження іншого підприємства. Відповідно до п. 4.1-4.2 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, 4.1. Перереєстрація платника ПДВ проводиться у разі зміни даних про платника ПДВ, які стосуються коду ЄДРПОУ, податкового номера, який надається контролюючими органами, та/або найменування (прізвища, імені, по батькові), та/або місцезнаходження (місця проживання) платника ПДВ, і якщо зміни не пов'язані із припиненням платника ПДВ, крім випадків, визначених підпунктом 1 пункту 3.15 розділу III цього Положення. У разі зміни платником ПДВ місцезнаходження (місця проживання) або його переведення на обслуговування до іншого контролюючого органу зняття такого платника з обліку в одному органі і взяття на облік в іншому здійснюються в порядку, встановленому Міністерством доходів і зборів України. У разі зміни даних про платника ПДВ, а також у разі встановлення розбіжностей чи помилок у записах Реєстру платник ПДВ подає відповідно до підпункту 1 пункту 3.5 розділу IIIцього Положення реєстраційну заяву до контролюючого органу протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника ПДВ або виникли інші підстави для перереєстрації. Контролюючий орган здійснює перереєстрацію платника ПДВ з дотриманням правил та у строки, що визначені для реєстрації платників ПДВ. Таким чином, учасник ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” повинен був надати витяг (свідоцтво) про реєстрацію платника ПДВ з урахуванням змін, повязаних зі зміною місцезнаходження учасника, які були відображені в ЄДР. Таким чином, Учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” фактично не надано до тендерної пропозиції копію витягу про реєстрацію платника ПДВ, що не відповідає п.п.1.4 п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності) тендерної документації Замовника. Відповідно до вищезазначеного, витяг платника ПДВ учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ”, який було додано до тендерної пропозиції жодної юридичної сили не має та є таким, та не несе за собою жодних правових наслідків. Враховуючи вищенаведене, дії Замовника щодо допуску тендерної пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” є протиправними , оскільки тендерна пропозиція зазначеного учасника є такою, що не відповідає умовам тендерної документації п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тому рішення Замовника про розгляд тендерних пропозицій повинно бути скасовано. Так, Комунальне підприємство «Теплові мережі Роганської селищної ради» виконало всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв’язку з цим, керуючись ст.ст. 8, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати дії Замовника Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва щодо допуску тендерної пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” до участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю – постачання теплової енергії для бюджетних споживачів (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000247-b ) протиправними. 3. Зобов’язати Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва скасувати своє рішення від 27.12.2019 р. про розгляд тендерних пропозицій та допуск учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” до участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю – постачання теплової енергії для бюджетних споживачів (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000247-b ). 4. Додатки: 1. Квитанція про сплату збору за подання скарги.(1арк.)
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.01.2020 20:48
Задовільнена: Так
Автор: КП "ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ", Ольга Мартиненко +380632075050 rogan_kptm@ukr.net
Вимога
Відхилено

про надання розяснення щодо тендерної документації

Номер: fa0cfc82b11c42c7ae057de7546cdb5f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-22-000247-b.b1
Назва: про надання розяснення щодо тендерної документації
Вимога:
1. В п. 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної документації Замовником зазначено, що Учасник має відповідати вимогам, відповідно до ст. 17, а саме: п.3 ч.1 ст.17, п.1 ч.1 ст. 17, п.7 ч.1 ст. 17 та п.10 ч.1 ст. 17 Закону і зазначено, що Учасник самостійно визначає спосіб надання зазначеної інформації. При цьому в Додатку № 3 до Тендерної документації Замовника зазначено, що учасник не подає документи на підтвердження відсутності підстави передбаченої п.3 ч.1 ст. 17 Закону, замовник самостійно перевіряє цю інформацію, а вимог щодо надання документів на підтвердження відсутності підстав, передбачених п.10 ч.1 ст. 17 Закону у Додатку № 3 немає, хоча в самій інструкції зазначено, що учасник повинен надати цю інформацію У зв’язку з чим, просимо роз’яснити чи внести виправлення в тендерну документацію щодо необхідності подання учасниками інформації, передбаченої п.3 ч.1 ст. 17 Закону та п.10 ч.1 ст. 17. Також зазначаємо, що відповідно до ч.3 ст. 17 Закону «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.п.1,7 ч.1 ст. 17 Закону. 2. В Додатку № 3 до тендерної документації Замовник вимагає, щоб учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом 5 робочих днів надав замовнику тендерну пропозицію (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. При цьому п.1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації замовника переможець у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію та документи встановлені в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Таким чином, просимо роз’яснити хто і коли і скільки разів повинен направити тендерну пропозицію замовнику, приведену у відповідність до результатів аукціону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В своїх вимогах про надання роз’яснень щодо тендерної документації Ви фактично просите надати тлумачення норм Закону України «Про публічні закупівлі». Тлумачення законів може бути аутентичне, таке, що надається тим органом який видав цей закон і офіційним – що надається уповноваженим органом (в Україні це верховний суд). Крім того згідно п.12 ч.І ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» може надавати узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель Уповноважений орган, а саме центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Замовник не є суб’єктом тлумачення закону, навіть у формі рекомендаційного характеру, тому ми не можемо надавати тлумачення закону.
Статус вимоги: Відхилено