• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Завершена

342 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 420.00 UAH
Номер: e4460b544ae8488999ae0dc61aba13f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-10-000413
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.12.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 10.12.2019 16:38 - 02.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.12.2019 №89 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 10.12.2019 №89 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2019-11-20-001511-а від 20.11.2019 -. виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено, що її складено з порушенням пункту 2, 13,16 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав відхилення пропозицій ФОП Лисого Сергія Володимировича, ТОВ «РОШЕН ПОДІЛЛЯ», ФОП Рєпіка Валерія Михайловича, дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Управління культури і мистецтв Тернопільської міської ради (далі – Замовник) від 20.11.2019 №7В, тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Лисого Сергія Володимировича (далі– ФОП Лисий Сергій Володимирович), товариства з обмеженою відповідальністю «РОШЕН ПОДІЛЛЯ» (далі–ТОВ «РОШЕН ПОДІЛЛЯ»), фізичної особи підприємця Рєпіка Валерія Михайловича (далі– ФОП Рєпік Валерій Михайлович), приватного підприємства «ТД СОЛОДКИЙ СВІТ» (далі – ПП «ТД СОЛОДКИЙ СВІТ»), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 17.12.2019 № 1234/22. Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення: -пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду особи уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками; -пункту 13 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; -пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону у додатку 2 тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо подач: виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимог, встановлених статтею 17 Закону та інфомації про спосіб підтвердження установленим вимогам учасниками та переможцем. За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції ПП «ТД СОЛОДКИЙ СВІТ» умовам тендерної документації встановлено, що вказаним учасником подано лист-згоду на обробку персональних даних, без зазначення прізвища, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний номер та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), чим недотримано вимоги додатку 2 та пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ТД СОЛОДКИЙ СВІТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 26.12.2019 11:45 - 10.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.12.2019 11:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: - зауваження щодо зазначення в тендерній документації посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками взято до уваги та в подальшому буде внесено в тендерну документацію при проведенні торгів; - кінцевий строк подання тендерних пропозицій відображено в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-11-20-001511-a, що в подальшому (дата) також буде відображено і в тендерній документації; - в додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник подає також Виписку/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, однак у разі неподання/недозавантаження такого документа – це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, так як така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах з вільним доступом; - для учасників торгів в тендерній документації зазначено про подання документального підтвердження відсутності підстав для відхилення їх тендерної пропозиції, визначених частиною першою та другою ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Для переможця торгів зазначено спосіб подання - або особисто та/або через електронну систему закупівель (п.5 р.3 Тендерної документації). Однак, у п.3 ст.17 Закону зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається у довільній формі, про що в подальшому буде зазначено у тендерній документації при здійсненні торгів; - учасником ПП «ТД «Солодкий Світ», якого за результатами розгляду тендерної пропозиції, визнано Переможцем, надав Лист-згоду на обробку персональних даних згідно Додатку 2 та п.1 р.3 Тендерної документації із зазначенням особи – Кінзерської Оксани Михайлівни, що є директором вищевказаного підприємства та має право підпису документів тендерної пропозиції. Ідентифікаційний номер, паспортні дані та дані про місце проживання Кінзерської Оксани Михайлівни завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, згідно вимог тендерної документації.
Дата публікації звіту: 03.01.2020 09:39

Рішення про призначення перевірки