• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Могилевська,1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція

Джерело фінансування - кошти Державного бюджету та кошти місцевого бюджету

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 213 днів назад

87 422 969.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400 000.00 UAH
Номер: e1e5b0d3bd2240fe9fddf93db1223fdb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-05-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 05.02.2020 09:21 - 27.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.02.2020 № 8 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 04.02.2020 № 8 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-11-19-003039-b 19.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БК Будсистема" встановлено порушення вимог пункту1, пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 06.12.2019 № 3, тендерну пропозицію ТОВ "БК Будсистема", повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 27.12.2019 № 92, додаткова угода від 28.02.2019 № 1. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до п.5 розділу "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію "наявність обладнання та матеріально-технічної бази" Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт відповідно до технічного завдання цієї тендерної документації.. Аналізом тендерної пропозиції установлено, що ТОВ "БК Будсистема" у складі своєї тендерної пропозиції надало підсумкову відомість ресурсів у якій передбачено використання будівельних машин і механізмів, зокрема: котел електричний бітумний, перфоратор електромагнітний, лебідки електричні, розпушувач причіпний, котли бітумні 800 л, котли бітумні 1000 л., агрегат зварювальний двопостовий для ручного зварювання на тракторі, трамбівки електричні та інше. Водночас за результатами моніторингу установлено, що у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 28.11.2019 № 187/11-19 наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ "БК Будсистема" відсутні зазначені у підсумковій відомості ресурсів будівельні машини і механізми, а саме: котел електричний бітумний, перфоратор електромагнітний, лебідки електричні, розпушувач причіпний, котли бітумні 800 л, котли бітумні 1000 л., агрегат зварювальний двопостовий для ручного зварювання на тракторі, трамбівки електричні та інше, що не відповідає вимогам п.5 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації. Крім того Замовник у Додатку 5 до тендерної документації визначив технічні вимоги до предмета закупівлі, відповідно до яких для виконання робіт із реконструкції будівлі необхідно залучити трактори на гусеничному ходу, крани на гусеничному ходу вантажопідйомність 16 т та 25 т, екскаватори одноковшеві на гусеничному ходу при роботі на спорудженні магістральних трубопроводів та інше. Проте у довідці про наявність обладнання від 28.11.2019 № 187/11-19, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ "БК Будсистема" відсутня інформація щодо наявності в учасника тракторів на гусеничному ходу, кранів на гусеничному ходу вантажопідйомністю 16 т та 25 т, екскаваторів одноковшевих на гусеничному ходу при роботі на спорудженні магістральних трубопроводів та інше, що не відповідає вимогам п.5 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пункту1 статті 31 Закону № 922 Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Однак, на порушення пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "БК Будсистема", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відмінив торги відповідно до пункту1 статті 31 Закону та уклав договір купівлі-продажу від 27.12.2019 №92.
Період усунення порушень: 13.02.2020 17:20 - 28.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2020 17:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок за результатами моніторингу від 13.02.2020, повідомляємо, що договір будівельного генпідряду від 27.12.2019 № 92 Реконструкції будівлі, розташованої за адресою: Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Могилевська, 1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розірвано згідно пункту 18.4. розділу 18 Договору у зв'язку з припиненням будівництва
Дата публікації звіту: 19.02.2020 18:51
Номер: bf365def2ec340318ec6a993a6426370
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-26-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 26.11.2019 09:57 - 18.12.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.11.2019 № 65 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 25.11.2019 № 65 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2019-11-19-003039-b 19.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 66) 991-70-21, nastya1807nastya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону, а також вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту економічного розвитку, зовнішньоекономічної діяльності та туризму Луганської обласної державної (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою від 18.11.2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав визначених у пунктах 2 та 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Крім того встановлено, що тендерна документація Замовника не передбачає необхідність застосування заходів із захисту довкілля, чим порушені вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 26.11.2019 13:50 - 11.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2019 13:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконано. З врахуванням встановлених моніторингом зауважень та з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» внесено відповідні зміни до ТД.
Дата публікації звіту: 28.11.2019 12:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: .
Дата публікації: 04.02.2020 16:32