-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Навісне обладнання для трактора
Джерело фінансування закупівлі. Державний бюджет
Завершена
806 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 180.00 UAH
мін. крок: 0% або 180.00 UAH
Номер:
43deea76148442e4878fe0c1e80a2288
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-08-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2022 00:00
Період моніторингу:
08.08.2022 16:59 - 30.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2022 № 39-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.08.2022 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-11-15-003329-b, 15.11.2019 (Лот 1 – Причепи), виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни закупівлі встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасність виконання та оприлюднення виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ); своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення встановленого порушення, а саме, шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції, що діяла на момент проведення відкритих торгів (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасність виконання та оприлюднення виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ); своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю; наявності підстав для відміни закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Машівського району на 2019 рік (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протоколом) від 15.11.2019 № 2; відповідь замовника на пояснення від 09.08.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель; протокол засідання тендерного комітету ВК Михайлівської сільської ради Машівського району від 06.12.2019 № 4; Рішення Колегії АМКУ від 03.01.2020 № 177-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо питань та обставин, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету ВК Михайлівської сільської ради Машівського району від 06.12.2019 № 4, замовником за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТОН ПЛЮС» прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2019.
Проте, на дату здійснення моніторингу відомості щодо укладення договору відсутні.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Під час моніторингу 09.08.2022 органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель щодо питання укладення договору, надано запит замовнику, а саме: «Чи укладався замовником договір відносно закупівлі UA-2019-11-15-003329-b? У разі, укладення договору, пояснити причини його не оприлюднення в електронній системі закупівель? У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?».
Замовником 12.08.2022 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка свідчить, що договір по лоту № 1 не укладався.
Слід зазначити, що на дату початку моніторингу (08.08.2022) процедура закупівлі UA-2019-11-15-003329-b не була відмінена, про що свідчать відомості електронної системи закупівель.
Вказане є порушенням абзацу 3 частини першої статті 31 Закону, в частині невідміни торгів в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
17.08.2022 14:30 - 01.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2022 14:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення уповноваженої особи від 22.08.2022 року про відміну лоту № 1 публічної закупівлі.
Дата публікації звіту:
22.08.2022 15:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником в електронній системі закупівель здійснено відповідне інформування.
Дата публікації:
25.08.2022 13:01
Запити/Пояснення
Номер:
67f534abdb7b442390333c328cedc50b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2022 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (лот 1 – Причепи), очікуваною вартістю лоту 340 000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-15-003329-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель ТОВ «Агронекст» подано Скаргу на дії Замовника UA-2019-11-15-003329-b.b8 до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія). За результатом розгляду якої, Колегією зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНЕКСТ» та рішення про визначення ТОВ «ПРОТОН ПЛЮС» переможцем процедури закупівлі в тому числі за лотом № 1.
Замовником 06.12.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір і до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель будь-яка інформація щодо виконання рішення Колегії чи укладення договору відсутня.
1. Пояснити причини невиконання рішення Колегії від 03.01.2020 № 177-р/пк-пз.
2. Чи укладався замовником договір відносно закупівлі UA-2019-11-15-003329-b?
3. У разі, укладення договору, пояснити причини його не оприлюднення в електронній системі закупівель?
4. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.