• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Навісне обладнання для трактора

Джерело фінансування закупівлі. Державний бюджет

Завершена

806 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 180.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2019 23:47 - 27.11.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

скарга на рішення замовника

Номер: 04fe26e7249a464289b554f974041457
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-15-003329-b.b8
Назва: скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга у відповідності до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.12.2019 19:34
Дата прийняття рішення по скарзі: 11.01.2020 00:49
Автор: ТОВ "АГРОНЕКСТ", Станіслав Онищенко +380506558202, +380671075648 agronext2017@gmail.com http://agronext.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

на рішення замовника

Номер: 84c54e4c69c146e6885a7453ce6a4894
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-15-003329-b.b9
Назва: на рішення замовника
Скарга:
Скарга у відповідності до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.12.2019 19:36
Автор: ТОВ "АГРОНЕКСТ", Станіслав Онищенко +380506558202, +380671075648 agronext2017@gmail.com http://agronext.com.ua
Вимога
Є відповідь

щодо неправомірного визнання переможцем

Номер: bf0ba48359c44020b696ede9e9ae070b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-15-003329-b.b7
Назва: щодо неправомірного визнання переможцем
Вимога:
Аналізуючи документи, які були подані в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234, були виявлені невідповідності поданої інформації, а саме технічні характеристики тракторного причепа, з технічними характеристиками, які вимагалися замовником. Так, в тендерній документації, а саме Додаток 5 по Лот1 замовником чітко зазначені внутрішні розміри кузова причепа, які повинні бути НЕ МЕНШІ – довжина 4000 мм, висота 600 мм, ширина 2300 мм. Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 у своїй довідці вих.№302 від 29.11.2019р. у строці «Висота бортів», причепів які він пропонує, зазначає 550 мм, а у строкі «Внутрішні розміри кузова: довжина 4060 мм, висота 600 мм, ширина 2330 мм» вказує висота борту 600 мм, чим вводить в оману замовника. Такі ж самі значення приводяться Товариством з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 і у довідці вих.№301 від 29.11.2019р. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». У вказаній довідці Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 підтверджує відповідність запропонованого товару технічним вимогам щодо предмета закупівлі, чим знову вводить в оману замовника, що їх пропонуємий товар повністю відповідає вимогам замовника. Тобто для замовника, відповідно до Додатку 5, необхідно щоб внутрішня висота платформи була НЕ МЕНШЕ 600 мм, але Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 своїми довідками зазначає, що причеп буде відповідати цим характеристикам, але при цьому серед документів які надані у складі тендерної документації надає «Посібник з експлуатації» де в розділі 4 «Технические данные» зазначено, що «Высота основных бортов, мм, не более – 550 мм». Зазначені технічні показники не відповідають технічним характеристикам, які ставляться замовником у своїй тендерній документації, а саме Додатку 5. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так, при розгляді детального опису товару, що закуповується, у тому числі технічних характеристик пропонуємого Товариством з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 було встановлено невідповідність пропонуємого ними товару до предмета закупівлі, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" є підставою для відхилення пропозиції. З огляду на викладене, ВИМАГАЄМО від замовника, відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне. Перед прийняттям рішення про визнання Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" переможцем, та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, Замовником було проведено аналіз пропозиції даного учасника. Відповідно до п. 1.5. розділу ІІ додатку 5 до тендерної документації вимагається надання таблиці відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 1 Додатку №5 тендерної документації із зазначення інформації про відповідність технічним характеристикам в колонці «Характеристики запропонованого товару» та «Відповідність». Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" було надано відповідну таблицю у складі тендерної пропозиції в частині лоту №1. Жодних не відповідностей в даній таблиці не виявлено, запропонований учасником товар відповідає вимогам Замовника. Також учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" в складі пропозиції надано копію посібника з експлуатації на тракторні причепи для підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару в частині лоту №1. Надана інформація учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" у таблиці відповідності запропонованого товару відповідає розділу четвертому наданого посібника з експлуатації на тракторні причепи. Значення надані Учасником у таблиці відповідності підтверджені пунктами посібника з експлуатації. Враховуючи характер вашої вимоги, вважаємо за необхідне повідомити, що вивчивши нормативні документи відповідно до предмету закупівлі, а саме: ДСТУ 3850-99. «Засоби транспортні дорожні причепи та напівпричепи спеціалізовані», ДСТУ 2984-95 «Засоби транспортні дорожні. Типи. Терміни та визначення» а також ГОСТ 3163-76 ПРИЦЕПЫ И ПОЛУПРИЦЕПЫ АВТОМОБИЛЬНЫЕ: Общие технические требования» Республіки Білорусь (адже товар який пропонується виготовлений саме там), можна зробити висновок, що значення розміру висоти відповідно до поняття «внутрішні розміри кузова» включає в себе значення розмір «висоти борту», та є її складовою та не є обов’язково рівними. Відповідно до викладеного, повідомляємо, що Замовник не має підстав для відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС", так як ними надано всі відповідні документи з інформацією яка підтверджує вимоги Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

нагадуємо замовнику про строки надання відповіді

Номер: d7c8faa506c342e88005bd592a3f770c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-15-003329-b.b5
Назва: нагадуємо замовнику про строки надання відповіді
Вимога:
Нагадуємо замовнику щодо строків надання відповіді встановлені ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" - У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо строків надання відповіді

Номер: 75ecaedff1444352a6d3c8f3fd769356
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-15-003329-b.b6
Назва: щодо строків надання відповіді
Вимога:
Нагадуємо замовнику щодо строків надання відповіді встановлені ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" - У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога щодо надання інформації

Номер: c86f2db092144ab8b2e958fbc1fda654
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-15-003329-b.b3
Назва: вимога щодо надання інформації
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Машівського району №4 від 06.12.2019р. було відхилено пропозицію учасника ТОВ «Агронекст». Вимагаємо, зазначити конкретну причину відхилення нашої пропозиції, так як виходячи з формулювання протоколу №4 не зрозуміло, що саме стало причиною (невідповідністю) відхилення нашої пропозиції. У довідці №472 від 27.11.19р. з додатками до неї відображена максимально повна інформація, що відповідає критерію визначеному ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". До вказаної довідки були надані сканкопії виконаних раніше аналогічних договорів, а саме договори, акти приймання-передачі товару, видаткові накладні. Всі ці документи свідчать про повне виконання нашим підприємством зобов’язань щодо поставки товарів. Надані в складі тендерної документації сканкопії листів-відгуків свідчить повне виконання нашим підприємством зобов’язань щодо поставки товарів, а також свідчать про бездоганну репутацію нашого підприємства. Вважаємо, що підстави відхилення ТОВ «Агронекст», визначені протоколом №4, є формальними та упередженими по відношенню до учасника ТОВ «Агронекст». З урахуванням викладеного, вимагаємо, в установлені Закону України "Про публічні закупівлі" строки: 1. зазначити конкретну причину відхилення нашої пропозиції, так як виходячи з формулювання протоколу №4 не зрозуміло, що саме стало причиною (невідповідністю) відхилення нашої пропозиції. 2. вимагаємо відхилити рішення про прийняття пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234. Якщо вказані вимоги не будуть задоволені, змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Звертаючи увагу на характер вашого звернення, керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 4, який оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 06.12.2019 об. 13.34, зазначено, що вимогами п. 1.1. додатку 1 до тендерної документації вимагається довідка, яка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Учасник в складі пропозиції надає довідку за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації але вона заповнена частково, та в ній не вказана вся відповідна інформація яка вимагається Замовником, а саме: формою довідки наведеній у Додатку 1.1. до тендерної документації вимагається надання інформації про місце поставки товару у колонці № 5. Також інформуємо, що Замовником процедури закупівлі є установа, яка є розпорядником бюджетних коштів, яка, в свою чергу, при проведенні чи за результатами проведення процедур закупівель проходить фінансовий (аудиторський) контроль відповідними органами чи/або заходи з перевірки відповідності законодавству з захисту економічної конкуренції. Тому при затвердженні кваліфікаційних та інших вимог до учасників процедури закупівлі (мається на увазі вимоги що викладені в Тендерній документації) керується не тільки чинним законодавством у сфері публічних (державних) закупівель, а і особливостями проведення перевірок відповідними контролюючими органами в межах свої повноважень, інформаційними листами Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського госполарства України, які мають роз’яснювальний характер відповідно до діючого законодавства в сфері публічних закупівель, а також звертаємо увагу на практику Антимонопольного комітету України, як органу оскарження у сфері публічних закупівель. Слід зазначити, що умовами тендерної документації також визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (абз. 16 частини першої розділу ІІІ тендерної документації), але на думку тендерного комітету Замовника не зазначення інформації не є технічною помилкою та/або опискою. Замовник об’єктивно та прозоро, розглядає тендерні пропозиції, та не може ігнорувати виявлені факти. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Ви, як учасник процедури закупівлі, маєте право оскаржити рішення Замовника шляхом подання відповідного звернення до органу оскарження. На даному етапі, тендерний комітет не має підстав для відміни рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника ТОВ «Агронекст»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо наданні інформації

Номер: d136447756d64199808267cfb130d006
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-15-003329-b.b4
Назва: щодо наданні інформації
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Машівського району №4 від 06.12.2019р. було відхилено пропозицію учасника ТОВ «Агронекст». Вимагаємо, зазначити конкретну причину відхилення нашої пропозиції, так як виходячи з формулювання протоколу №4 не зрозуміло, що саме стало причиною (невідповідністю) відхилення нашої пропозиції. У довідці №472 від 27.11.19р. з додатками до неї відображена максимально повна інформація, що відповідає критерію визначеному ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". До вказаної довідки були надані сканкопії виконаних раніше аналогічних договорів, а саме договори, акти приймання-передачі товару, видаткові накладні. Всі ці документи свідчать про повне виконання нашим підприємством зобов’язань щодо поставки товарів. Надані в складі тендерної документації сканкопії листів-відгуків свідчить повне виконання нашим підприємством зобов’язань щодо поставки товарів, а також свідчать про бездоганну репутацію нашого підприємства. Вважаємо, що підстави відхилення ТОВ «Агронекст», визначені протоколом №4, є формальними та упередженими по відношенню до учасника ТОВ «Агронекст». З урахуванням викладеного, вимагаємо, в установлені Закону України "Про публічні закупівлі" строки: 1. зазначити конкретну причину відхилення нашої пропозиції, так як виходячи з формулювання протоколу №4 не зрозуміло, що саме стало причиною (невідповідністю) відхилення нашої пропозиції. 2. вимагаємо відхилити рішення про прийняття пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234. Якщо вказані вимоги не будуть задоволені, змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Звертаючи увагу на характер вашого звернення, керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 4, який оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 06.12.2019 об. 13.34, зазначено, що вимогами п. 1.1. додатку 1 до тендерної документації вимагається довідка, яка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Учасник в складі пропозиції надає довідку за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації але вона заповнена частково, та в ній не вказана вся відповідна інформація яка вимагається Замовником, а саме: формою довідки наведеній у Додатку 1.1. до тендерної документації вимагається надання інформації про місце поставки товару у колонці № 5. Також інформуємо, що Замовником процедури закупівлі є установа, яка є розпорядником бюджетних коштів, яка, в свою чергу, при проведенні чи за результатами проведення процедур закупівель проходить фінансовий (аудиторський) контроль відповідними органами чи/або заходи з перевірки відповідності законодавству з захисту економічної конкуренції. Тому при затвердженні кваліфікаційних та інших вимог до учасників процедури закупівлі (мається на увазі вимоги що викладені в Тендерній документації) керується не тільки чинним законодавством у сфері публічних (державних) закупівель, а і особливостями проведення перевірок відповідними контролюючими органами в межах свої повноважень, інформаційними листами Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського госполарства України, які мають роз’яснювальний характер відповідно до діючого законодавства в сфері публічних закупівель, а також звертаємо увагу на практику Антимонопольного комітету України, як органу оскарження у сфері публічних закупівель. Слід зазначити, що умовами тендерної документації також визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (абз. 16 частини першої розділу ІІІ тендерної документації), але на думку тендерного комітету Замовника не зазначення інформації не є технічною помилкою та/або опискою. Замовник об’єктивно та прозоро, розглядає тендерні пропозиції, та не може ігнорувати виявлені факти. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Ви, як учасник процедури закупівлі, маєте право оскаржити рішення Замовника шляхом подання відповідного звернення до органу оскарження. На даному етапі, тендерний комітет не має підстав для відміни рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника ТОВ «Агронекст»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо надання інформації

Номер: 83d33684d7c9420fb9d136f14e01b80c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-15-003329-b.b2
Назва: щодо надання інформації
Вимога:
Нагадуємо Замовнику, що згідно ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення". Тому, керуючись ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника торгів ТОВ "Агронекст". Відповідно до ч.1 статті 38 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Звертаючи увагу на характер вашого звернення, керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне. Перевага пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 є в тому, що при розгляді документів наданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" тендерним комітетом не виявлено порушені вимог Замовника визначених умовами тендерної документації та Законодавства України. В той час як у складі пропозиції учасника ТОВ "АГРОНЕКСТ", Код ЄДРПОУ:40947433 виявлено не відповідність у довідці про виконання аналогічних договорів, а саме у даній довідці зазначена не вся інформація яка вимагається Замовником у тендерній документації, про що було зазначено у протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 4, який оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 06.12.2019 об. 13.34. Також хочемо повідомити, що тендерний комітет Замовника ознайомлений з нормативною базою у сфері публічних закупівель та Законом України «Про публічні закупівлі» і знає свої права та обов’язки.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо надання інформації

Номер: 085e0fa14bef4e8db776bd5e549df42b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-15-003329-b.b1
Назва: щодо надання інформації
Вимога:
Нагадуємо Замовнику, що згідно ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення". Тому, керуючись ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника торгів ТОВ "Агронекст". Відповідно до ч.1 статті 38 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Звертаючи увагу на характер вашого звернення, керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне. Перевага пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 є в тому, що при розгляді документів наданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" тендерним комітетом не виявлено порушені вимог Замовника визначених умовами тендерної документації та Законодавства України. В той час як у складі пропозиції учасника ТОВ "АГРОНЕКСТ", Код ЄДРПОУ:40947433 виявлено не відповідність у довідці про виконання аналогічних договорів, а саме у даній довідці зазначена не вся інформація яка вимагається Замовником у тендерній документації, про що було зазначено у протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 4, який оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 06.12.2019 об. 13.34. Також хочемо повідомити, що тендерний комітет Замовника ознайомлений з нормативною базою у сфері публічних закупівель та Законом України «Про публічні закупівлі» і знає свої права та обов’язки.
Статус вимоги: Задоволено