• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина дров’яна непромислового використання

Завершена

1 144 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 445.00 UAH
Номер: 2156dde2d7014ec6a68c7d4ac7948f67
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-09-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.01.2020 17:40 - 31.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.01.2020 № 2 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.01.2020 № 2. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2019-11-12-000704-b від 12.11.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 041-77-48, leonora201512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Омецінська О.А., яка не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ФОП Омецінська О.А., протокол засідання тендерного комітету від 23.12.2019 № 114, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2019 року та укладений договір про закупівлю від 10.01.2020 № 1. За результатами аналізу питання дотримання Відділом освіти та спорту Брусилівської селищної ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Омецінська О.А. не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 5 розділу III та Додатка № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагалося надання довідки у довільній формі, в якій зазначається інформація про обладнання та матеріально-технічну базу учасника (у вигляді переліку), необхідні для виконання договору. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Омецінська О.А. надано довідку в якій відсутній перелік обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III та Додатка № 2 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону. Відповідно до пункту 5 розділу III та Додатка № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено умову, що учасник має надати заповнену довідку у довільній формі про кадровий склад працюючих в учасника із зазначенням освіти, стажу роботи, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Омецінська О.А. надано довідку про наявність працівників без зазначення освіти та стажу роботи працівників, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III та Додатка № 2 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону. Також моніторингом установлено, що на порушення умов пункту 6 розділу III та Додатку № 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ФОП Омецінська О.А. відсутній гарантійний лист в якому учасник підтверджує можливість поставити товар, який відповідає наведеним у тендерній документації технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, та на зазначених умовах. Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Омецінська О.А., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 27.01.2020 17:26 - 11.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2020 17:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши уважно Вашу вимогу повідомляю, що згідно п.3 розділу 5 Тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Додатком 2 до Тендерної документації відповідно до ст. 16 Закону визначено кваліфікаційні критерії до учасника: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності учасника зазначеним критеріям необхідно було надати відповідні довідки у довільній формі. На виконання зазначених вимог замовника учасником ФОП Омецінська О.А надано відповідні довідки, у яких зазначено наявність досвіду та знань для виконання умов договору щодо поставки деревини. Крім того, ФОП Омецінською О.А надано договір оренди транспортних засобів, необхідних для поставки деревини. Також, зазначеним учасником надано тендерну пропозицію, згідно якої ФОП Омецінська О.А підтвердила можливість та погодилася виконати основні умови замовника та договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції зазначеного учасника 06.12.2019 о 19:32 було завантажено файл «гарантійний лист», який продубльовано 16.12.2019, у зв’язку із допущенням технічної помилки. Крім того, єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Замовник є бюджетною організацією, а тому дотримання принципу максимальної економії бюджетних коштів, їх ефективне використання є пріоритетним. Також, відміна поставки паливної деревини до навчальних закладів Брусилівського району та проведення повторних торгів може призвести до негативних наслідків, зриву роботи шкіл та садочків, та викликати соціальну напругу серед населення. Крім того, відповідно до умов договору на сьогодні переможцем здійснено часткову поставку деревини в кількості 33 м3.
Дата публікації звіту: 06.02.2020 09:19