-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Демонстраційні апаратура та обладнання
Демонстраційні апаратура та обладнання
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 600.00 UAH
Номер:
d53d46b72f2c4bb6a7fd8a63db6f514e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-24-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2019 00:00
Період моніторингу:
24.12.2019 15:32 - 16.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2019 № 229
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.12.2019 № 229
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівліунікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-11-07-000141-a 07.11.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог ч. 2 ст. 22 та ч. 2 ст. 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про її проведення встановлено порушення ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 07.11.2019 № 1 (далі – ТД) зі змінами від 12.11.2019, тендерні пропозиції ТОВ «Технологічні ІТ Рішення» та ТОВ «Компанія «Тарвос», протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.11.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір 27.11.2019, договір від 10.12.2019 № 614.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 1 Розділу IV ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону.
Крім того, встановлено, що разом із змінами до тендерної документації від 12.11.2019 Замовником не оприлюднено перелік змін в окремому документі, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовник згідно з протоколом від 27.11.2019 № 3 неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Технологічні ІТ Рішення», у зв’язку з тим, що у складі пропозиції учасник не надав інформацію щодо акціонерів із зазначенням переліку, які володіють більш ніж 25% статутного капіталу, та зазначенням якою частиною статутного капіталу вони володіють (у разі, якщо учасник не є акціонерним товариством – така інформація не надається). Однак, згідно з наданим у складі пропозиції Статутом, затвердженим загальними зборами учасників від 07.05.2018 № 1, учасник є товариством з обмеженою відповідальністю та згідно з пунктами 1.7 та 7.1 учасником товариства є Барсученко Сергій Миколайович з розміром вкладу у статутному капіталі 100%. Крім того, зазначена інформація міститься у наданому витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 15.10.2019 № 1005846975.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено пропозицію учасника ТОВ «Технологічні ІТ Рішення», яка відповідала вимогам ТД, та пропозиція якої була нижча від пропозиції переможця на 1 750 140,00 грн, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону.
Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовником оприлюднено звіт про виконання договору 13.01.2019, тоді як відповідно до п. 10.1 договору строк дії договору встановлено до 31.12.2019, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону (звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання).
Період усунення порушень:
22.01.2020 14:46 - 06.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2020 14:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЛЯ ОПРИЛЮДНЕННЯ У СИСТЕМІ ПРОЗОРРО (відповідь на висновок)
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-07-000141-a, встановлено, що замовником оприлюднено звіт про виконання договору 13.01.2019, тоді як відповідно до п. 10.1 договору строк дії договору встановлено до 31.12.2019, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону (звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання).
Одночасно із цим, відповідно до частини 9 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Так, виявлене під час проведення моніторингу закупівлі порушення, а саме не оприлюднення в передбачені законодавством строки звіту про виконання договору тендерним комітетом відділу освіти усунуто ще на момент закінчення моніторингу. Так, даний звіт оприлюднено 13.01.2020 року, а висновок про результати моніторингу закупівлі від 17.01.2020 року, оприлюднений 22.01.2020 року.
Тобто, вже на момент складання висновку порушення усунуто, таким чином вважаємо за необхідне з боку Держаудитслужби застосувати положення, передбачені частиною 9 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо не притягнення уповноважених осіб замовника закупівлі до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту:
06.02.2020 08:58