-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект меблів для початкового класу; Комплект меблів для ресурсної кімнати
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Комплект меблів для початкового класу; Комплект меблів для ресурсної кімнати)
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Номер:
5adf5504f079402398129b6861d2da0e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2019 00:00
Період моніторингу:
06.12.2019 09:27 - 31.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.12.2019 № 226
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-11-06-000760-a, ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам'янсько-Дніпровської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 1 статті 14 Закону та пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників торгів встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам'янсько-Дніпровської міської ради (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 06.11.2019 б/н (далі - тендерна документація, ТД), протоколи засідання тендерного комітету, тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Фролова Ю.Є.
Моніторингом встановлено, що частиною 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД, Замовником торгів передбачено надання переможцем торгів, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на адресу Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янсько-Дніпровської міської ради Кам’янсько-Дніпровського району Запорізької області (71304, Запорізька область, м. Кам’янка-Дніпровська вул. Гоголя 7а): заповнену форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (Згідно Додатку 1) із визначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (ураховуючи зменшення) та документи щодо відсутності підстав за статтею 17 Закону, чим порушено вимоги частини 1 статті 14 Закону, де вказано, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Крім того, вказаною вище частиною 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД зазначено, що у разі ненадання учасником-переможцем у встановлений строк, документів, зазначених в цьому розділі, його тендерна пропозиція відхиляється та замовник визначає переможця серед учасників, строк дії тендерних пропозицій яких ще не минув, чим порушено вимоги пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, де вказано, що Замовник може відхилити тендерну пропозицію переможця торгів тільки у випадку його відмови від підписання договору про закупівлю або не надання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, проте не надання переможцем торгів заповненої форми «ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (Згідно Додатку 1) із визначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (ураховуючи зменшення) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів.
Моніторингом питання відповідності тендерної пропозиції переможця торгів вимогам ТД та законодавству у сфері публічних закупівель встановлено наступне.
Частиною 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД Замовником торгів встановлені кваліфікаційні критерії до учасників торгів та спосіб їх підтвердження.
Так, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, передбачено надання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції довідки щодо наявності досвіду виконаного аналогічного договору, копій договорів, зазначених у довідці та відгук від замовника, про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці, при цьому відгук повинен бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій.
На виконання вказаної вимоги тендерної документації Замовника торгів, учасником ФОП Фролова Ю.Є. в складі тендерної пропозиції надана довідка про аналогічні договори від 18.11.2019 б/н, де вказано, в тому числі, на виконання учасником аналогічного договору від 06.06.2019 №05-19 укладеного з ФОП Примак В.В., при цьому відгук від Замовника (ФОП Примак В.В.) від 18.10.2019 №03-19, в той час як розкриття тендерних пропозицій відбулось 22.11.2019, тобто відгук датований більше ніж п’ятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій, чим не дотримані вимоги частини 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД.
Отже, в порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, тендерним комітетом Замовника не відхилено тендерну пропозицію ФОП Фролова Ю.Є., як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону та умовам ТД.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень не установлено.
Період усунення порушень:
09.12.2019 15:59 - 24.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2019 15:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ФОП Фроловій Ю.Є. на виконання вимоги про надання відгуку, було зараховано відгук від Управління освіти Енергодарської міської ради, наданий у складі без порушення строків. У тендерній документації вимагалось надання лише одного аналогічного договору та одного відгуку. У складі пропозиції учасником надано один аналогічний договір та один відгук до нього від Управління освіти Енергодарської міської ради. Вимога вважається виконаною. Тому підстави для відхилення відсутні. Також заповнену форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (Згідно Додатку 1) із визначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (ураховуючи зменшення) та документи щодо відсутності підстав за статтею 17 Закону ФОП Фроловою Ю.Є. було завантажено в електронному вигляді через електронну систему закупівель згідно частини 1 статті 14 Закону у встановлені строки.
Дата публікації звіту:
13.12.2019 15:33