• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво дошкільного навчального закладу ясла-садок «Вишенька» загального типу комунальної власності Прямобалківської сільської ради, розташованого за адресою: вулиця Покровська,95 «А» с.Прямобалка Арцизького району Одеської області

Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Термін виконання робіт: до 31.12.2020 року з урахуванням кошторисних призначень на 2019 та 2020 рік (але в будь-якому випадку до повного завершення виконання робіт в тому числі з урахуванням кошторисних призначень)

Торги відмінено

9 469 562.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 347.81 UAH
Номер: 89733943038b4922a5dff4087c63a0fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-29-000408
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.11.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 29.11.2019 16:29 - 21.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.11.2019 Одеса № 424 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 29.11.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 29.11.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 29.11.2019 № 424 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 3. UA-2019-11-05-001316-b 05.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Прямобалківської сільської ради Арцизького району Одеської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням уповноваженої особи від 05.11.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.12.2019 № 18170-р/пк-пз, інформацію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про перенесення дати розгляду скарги від 23.12.2019 № 20-29/03-11892-пз, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.12.2019 № 19328-р/пк-пз, тендерну пропозицію приватного підприємство «Васольбудстрой» (далі - ПП «Васольбудстрой»), рішення про намір укласти договір від 25.11.2019 б/н, рішення уповноваженої особи від 10.01.2020 б/н про відхилення тендерної пропозиції ПП «Васольбудстрой», пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.12.2019. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу 3 ТД установив вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки вартості робіт передбачені чинним законодавством для виконання робіт, що визначені в Додатку 2 до ТД. Проте, на порушення пункту 1 розділу 3 ТД учасником ПП «Васольбудстрой» надано локальні кошториси № 2-1-1 та № 2-1-6 не на весь обсяг робіт та не на все устаткування, а саме: - розділ 4 «Перекриття» не містить робіт «Укладання ходових дошок 12,18 - 100м»; - розділ 5 «Покрівля» не містить робіт «Установлення кріплень крокв скобами 2,2 – 100 шт»; - розділ 16 «Козирки входу - ганки» не містить робіт «Опорядження входу пластиковими панелями шириною до 400 м»; - відсутні роботи, передбачені розділом «Замощення»; - у пункті 80 розділу 9 «Вікна» зазначено обсяг робіт «Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1 м2 з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель» - 0,096 на 100м2 замість 0,0096 на 100м2. - у пункті 2 локального кошторису № 2-1-6 зазначено «Ванна виробнича 2-х секційна ВС-2» - 1 шт. замість 3 шт. Слід зазначити, що учасником надано розрахунок твердої договірної ціни, вид якої не відповідає договірній ціні передбаченій проектом договору як динамічна. Однак, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПП «Васольбудстрой», як таку, що не відповідає умовам ТД. Станом на 25.11.2019 Замовником було оприлюднено рішення від 25.11.2019 б/н про намір укласти договір з учасником ПП «Васольбудстрой». На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 про надання пояснень щодо зазначених порушень законодавства надана відповідь Замовника від 06.12.2019, яка не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Васольбудстрой» умовам ТД. При цьому, Замовник 09.12.2019 скасував рішення щодо визнання переможцем ПП «Васольбудстрой», 11.01.2020 відхилив його тендерну пропозицію та перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції. Відповідно до рішення уповноваженої особи від 10.01.2020 б/н про відхилення тендерної пропозиції ПП «Васольбудстрой» підставами для її відхилення зазначено невідповідність кошторисних розрахунків вартості робіт вимогам ТД та те, що учасник не надав інформацію про можливість виконання об’ємів робіт, наданих в технічній специфікації.
Період усунення порушень: 14.01.2020 17:28 - 29.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.01.2020 17:28

Запити/Пояснення