-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво дошкільного навчального закладу ясла-садок «Вишенька» загального типу комунальної власності Прямобалківської сільської ради, розташованого за адресою: вулиця Покровська,95 «А» с.Прямобалка Арцизького району Одеської області
Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Термін виконання робіт: до 31.12.2020 року з урахуванням кошторисних призначень на 2019 та 2020 рік (але в будь-якому випадку до повного завершення виконання робіт в тому числі з урахуванням кошторисних призначень)
Торги відмінено
9 469 562.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 347.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 347.81 UAH
Номер:
89733943038b4922a5dff4087c63a0fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-29-000408
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2019 00:00
Період моніторингу:
29.11.2019 16:29 - 21.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2019 Одеса № 424
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 29.11.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 29.11.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2019 № 424
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3. UA-2019-11-05-001316-b 05.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
—
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Прямобалківської сільської ради Арцизького району Одеської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням уповноваженої особи від 05.11.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.12.2019 № 18170-р/пк-пз, інформацію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про перенесення дати розгляду скарги від 23.12.2019 № 20-29/03-11892-пз, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.12.2019 № 19328-р/пк-пз, тендерну пропозицію приватного підприємство «Васольбудстрой» (далі - ПП «Васольбудстрой»), рішення про намір укласти договір від 25.11.2019 б/н, рішення уповноваженої особи від 10.01.2020 б/н про відхилення тендерної пропозиції ПП «Васольбудстрой», пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.12.2019.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу 3 ТД установив вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки вартості робіт передбачені чинним законодавством для виконання робіт, що визначені в Додатку 2 до ТД.
Проте, на порушення пункту 1 розділу 3 ТД учасником ПП «Васольбудстрой» надано локальні кошториси № 2-1-1 та № 2-1-6 не на весь обсяг робіт та не на все устаткування, а саме:
- розділ 4 «Перекриття» не містить робіт «Укладання ходових дошок 12,18 - 100м»;
- розділ 5 «Покрівля» не містить робіт «Установлення кріплень крокв скобами 2,2 – 100 шт»;
- розділ 16 «Козирки входу - ганки» не містить робіт «Опорядження входу пластиковими панелями шириною до 400 м»;
- відсутні роботи, передбачені розділом «Замощення»;
- у пункті 80 розділу 9 «Вікна» зазначено обсяг робіт «Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1 м2 з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель» - 0,096 на 100м2 замість 0,0096 на 100м2.
- у пункті 2 локального кошторису № 2-1-6 зазначено «Ванна виробнича 2-х секційна ВС-2» - 1 шт. замість 3 шт.
Слід зазначити, що учасником надано розрахунок твердої договірної ціни, вид якої не відповідає договірній ціні передбаченій проектом договору як динамічна.
Однак, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону
не відхилив тендерну пропозицію ПП «Васольбудстрой», як таку, що
не відповідає умовам ТД.
Станом на 25.11.2019 Замовником було оприлюднено рішення від 25.11.2019 б/н про намір укласти договір з учасником ПП «Васольбудстрой».
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 про надання пояснень щодо зазначених порушень законодавства надана відповідь Замовника від 06.12.2019, яка не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Васольбудстрой» умовам ТД.
При цьому, Замовник 09.12.2019 скасував рішення щодо визнання переможцем ПП «Васольбудстрой», 11.01.2020 відхилив його тендерну пропозицію та перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 10.01.2020 б/н про відхилення тендерної пропозиції ПП «Васольбудстрой» підставами для її відхилення зазначено невідповідність кошторисних розрахунків вартості робіт вимогам ТД та те, що учасник не надав інформацію про можливість виконання об’ємів робіт, наданих в технічній специфікації.
Період усунення порушень:
14.01.2020 17:28 - 29.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2020 17:28
Запити/Пояснення
Номер:
858f6c0f64ff42e384d159133f02b3e4
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
03.12.2019 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів (будівництво дошкільного навчального закладу ясла-садок «Вишенька» загального типу комунальної власності Прямобалківської сільської ради, розташованого за адресою: вулиця Покровська,95 «А» с. Прямобалка Арцизького району Одеської області)» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-05-001316-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Васольбудстрой» умовам Додатку 9 до тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель договір оренди від 11.01.2019 № 2 з фізичною особою Опря Євгеном Васильовичем щодо оренди спеціалізованого вантажного самоскиду Renault midliner M180, який не посвідчений нотаріально та про який учасником зазначено у довідці про наявність техніки, механізмів та обладнання (власних, орендованих, та які наявні у субпідрядника), необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах ТД, від 12.11.2019 № 31 (Відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Водночас, відповідно до ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним)?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Васольбудстрой» умовам п. 1 розділу 3 ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель договірну ціну із зазначенням виду договірної ціни – тверда, при цьому п. 2 розділу «Договірна ціна» проекту договору (Додаток 5 до ТД) передбачено, що договірна ціна динамічна?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Васольбудстрой» умовам п. 1 розділу 3 ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, в якому у розділі 4 «Перекриття» відсутнє найменування робіт «Укладання ходових дошок 12,18 - 100м», які зазначені Замовником у п. 46 розділу 4 «Перекриття» Додатку 2 до ТД; у розділі 5 «Покрівля» відсутнє найменування робіт «Установлення кріплень крокв скобами 2,2 – 100 шт», які зазначені Замовником у п. 49 розділу 5 «Покрівля» Додатку 2 до ТД; у розділі 16 «Козирки входу - ганки» відсутнє найменування робіт «Опорядження входу пластиковими панелями шириною до 400 м», які зазначені Замовником у п. 182 розділу 16 «Козирки входу - ганки» Додатку 2 до ТД; відсутні роботи, передбачені розділом 17 «Замощення» Додатку 2 до ТД; а також завантажено в електронну систему закупівель локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, в якому зазначено у п. 80 розділу 9 «Вікна» - заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1 м2 з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель 0,096 – 100м2, при цьому розділом 9 «Вікна» технічної специфікації (додаток 2 до ТД) передбачено - заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1 м2 з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель 0,0096 – 100м2; крім того завантажено в електронну систему закупівель локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-6, в якому зазначено у п. 2 «Ванна виробнича 2-х секційна ВС-2» - 1 шт., при цьому п. 2 «Устаткування» технічної специфікації (додаток 2 до ТД) передбачено «Ванна виробнича 2-х секційна ВС-2» - 3 шт.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
9f48fb13d06c42d59ad10ec2f012511e
Назва:
щодо наданн пояснень
Дата опублікування:
06.12.2019 22:45
Опис:
Щодо моніторингу закупівлі UA-2019-11-05-001316-b ● f71f38c8b7b14461a7036fecb4bbbc2f, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до вимог тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази складену за формою згідно з Додатком 9 до цієї тендерної документації, а у разі залучення Учасником орендованої техніки, механізмів та обладнання для виконання робіт, визначених у технічних вимогах тендерної документації, подаються в складі тендерної пропозиції Учасником копії договорів, які підтверджують наявність зазначеної орендованої техніки, механізмів та обладнання, або договорів надання послуг. Вказані копії договорів мають бути завірені мокрою печаткою та підписом орендодавця (надавача послуг) та Учасником процедури закупівлі.
У складі пропозиції учасником надано файл «МТБ.pdf», у якому на сторінці 1-2 розміщено Довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власних, орендованих, та які наявні в субпідрядника), необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах тендерної документації (далі – Довідка), у якій зазначено наступну орендовану техніку: спеціалізований вантажний самоскид RENAULT MIDLINER M180. Учасником надано сканокопію Договору оренди №2 від 11 січня 2019 року, що містить підписи сторін та мокру печатку Учасника та підтверджує наявність зазначеної орендованої техніки, а також законність її використання.
Щодо нотаріального посвідчення Договору, зазначаємо, що у відповідності до положень статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Орендодавцем за договором є фізична особа-підприємець Опря Євген Васильович, індивідуальний податковий номер 2847914031. Детальна інформація про фізичну особу-підприємця міститься у вільному доступі в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Таким чином, Договір не підлягає нотаріальному посвідченню.
2. Додатком 5 «Проект договору про закупівлю за державні кошти» до тендерної документації встановлено динамічну договірну ціну. Учасником надано підписаний проект договору, який повністю відповідає змісту, встановленому Додатком 5 до Документації, зокрема в частині визначення виду договірної ціни - динамічної. Отже, Учасником дотримано вимог документації.
Окрім того, у складі тендерної пропозиції Учасником було надано файл «Договірна ціна.pdf», в якому міститься інформація про твердий вид договірної ціни.
Проаналізувавши зазначену Учасником інформацію та беручи до уваги той факт, що Замовник є розпорядником бюджетних коштів, вважаємо, що тверда договірна ціна є більш стабільною та вигідною, так як означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення всіх видів та обсягів робіт, передбачених тендерною документацією, може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін та у разі підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов’язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе підрядник, що є додатковою гарантією для Замовника.
Окрім того, зазначаємо, що відповідно до умов Документації, проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства, законодавства, що регламентує взаємовідносини по предмету закупівлі і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що Учасником не було допущено порушення вимог Документації в цій частині.
По питанню № 3 щодо невідповідності кошторисних документів вимогам технічного завдання, повідомляємо, що повторне вивчення данного питання відбудеться 09.12.19, за результатом якого орган моніторингу буде повідомлено додатково.
Номер:
8aaa49eadf314f0fb968c13dea2c1940
Назва:
Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу
Дата опублікування:
06.12.2019 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2019 Одеса № 432
Про зупинення рішення про
початок моніторингу
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-11-05-001316-b.c2 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-05-001316-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 05 листопада 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 29.11.2019 № 424 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 06.12.2019.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ