• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт центральних сходових маршів з 1 по 4 поверх будівлі Львівської міської ради, м.Львів, пл.Ринок 1

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Номер: 4a05d7f85ccd4ce39492a8211cb9d865
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-08-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.11.2019 12:02 - 03.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.11.2019 № 194 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.11.2019 № 194 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-31-001484-b 31.10.2019. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності форм документів у сфері публічних закупівель установлено порушення норм пункту 1 та 2 наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 3, статті 17 та частини 2, статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Ратуша-сервіс» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 1 та 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – наказ №490), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579. Зокрема, у формі Оголошення про проведення відкритих торгів відсутній пункт 10-2 «Джерело фінансування». Проведеним моніторингом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником строку оприлюднення тендерної документації, встановленого абзацом 2 частини 1 статті 10 Закону (не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій), внаслідок оприлюднення Додатку 3 «Технічні вимоги щодо закупівлі» тендерної документації 04.11.2019 при визначеній в оприлюдненому оголошенні про проведення закупівлі даті розкриття тендерних пропозицій – 18.11.2019 року (дата початку аукціону). За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у Додатку № 2 до тендерної документації Замовником не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, та не зазначено про спосіб подання учасниками такої інформації. Також, в тендерній документації частини 1, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 2 (для переможця) до цієї тендерної документації. Слід вказати, що в Додатку 2 Замовником не зазначено про спосіб надання документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а лише вказано, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. Отже, Замовником при складані тендорної документації порушено вимоги частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 12.11.2019 16:26 - 27.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2019 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На засідання Тендерного комітету (протокол від 13.11.2019 року) було прийнято рішення внести відповідні зміни в тендерну документацію та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін та термінів. Прийняли рішення неухильно дотримуватись вимог чинного законодавства з метою реалізації основних принципів проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 18.11.2019 09:47