• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт центральних сходових маршів з 1 по 4 поверх будівлі Львівської міської ради, м.Львів, пл.Ринок 1

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Період оскарження: 31.10.2019 15:00 - 18.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірні дії Замовника

Номер: c0cb9025790e476da02ff17f126a027f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001484-b.a5
Назва: неправомірні дії Замовника
Вимога:
Шановний замовнику, хочемо зазначити наступні порушення в учасника ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП". 1.Тендерною документацією передбачалося (Додаток 1 до тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: довідку учасника згідно за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару на території м.Львова та Львівської області .; Також у пункті 5.1 Додатку 3 до тендерної документації передбачалося: Будівельне сміття прибирати та вивозити після кожного робочого дня (зранку до 9:00 або після 18:00). Тут сказано, що кожен учасник має надати підтвердження наявності в нього автомобіля, необхідного для поставки товару та механізму для вивезення сміття. А Учасник ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП" надав в складі своєї пропозиції довідку про наявність матеріально технічної бази та бухгалтерську довідку про знаходження засобів на балансі підприємства, де не зазначено жодної машини чи механізму , які б підійшли для виконання робіт передбачених замовником. Виходячи з цього, можна зробити висновок що в даного Учасника немає на балансі машин, передбачених Замовником в тендерній документації , а це не відповідає умовам, які визначені документацією. 2.Тендерною документацією передбачалося (Додаток один до тендерної документації: Лист (довідка) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності) згідно таблиці у якому зазначено інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі. Також Замовником в пункті 1 розділі 5 зазначено: У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.) Тобто, варто зазначити що Замовником не допускається надання недостовірної інформації. Учасник ж в свою чергу в складі пропозиції надав довідку про наявність працівників, де вказано що 4 працівники працюють в ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП" за трудовим договором, інші за цивільно-правовим договорами. Також Учасник надав в складі пропозиції копію штатного розпису, де зазначено лише 3 з 4 працівників, що зазначені в довідці та працюють за трудовим договором. А Відповідно до пунку 2.1. Наказу Державного комітету статистики України від 28.09.2005 N 286 Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників, в облікову кількість штатних працівників включаються усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше, а також власники підприємства, якщо, крім доходу, вони отримували заробітну плату на цьому підприємстві. Проаналізувавши вищенаведене можна зробити висновок, що Учасник ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП" в довідці про наявність працівників вказав недостовірну інформацію щодо них. Така поведінка учасника суперечить не тільки вимогам тендерної документації, а й взагалі принципам, передбаченим ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи наведені вище обставини вважаємо, що Учасник ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП" не виконав всіх вимог , що були передбачені в тендерній документації Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, щодо суті ваших зауважень повідомляємо наступне. Пункт 5.1. Додатку 3 до Тендерної документації «Будівельне сміття прибирати та вивозити після кожного робочого дня (зранку до 9:00 або після 18:00). Силами підрядника звільнити приміщення від побутового сміття». Даний пункт не містить вимоги щодо наявності автомобіля в учасника (підрядника), а лиш містить вимогу щодо звільнення від сміття в конкретний час. Щодо способу виконання даної вимоги підрядник приймає рішення самостійно. Чи замовити вивезення сміття як послугу, чи власними силами, чи в будь який інший зручний для підрядника спосіб. По другій частині вашої вимоги, звертаємо Вашу увагу, що в довідці про наявність працівників, поданої учасником «Мід сервіс груп», в частині підстава – чітко зазначено три особи, котрі працюють на підставі трудового договору, а один на підставі договору про надання послуг, який залучається на час виконання робіт, а отже не потребує внесення змін до штатного розпису.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії Замовника

Номер: bf750977fe0542eca27f5b2d38047905
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001484-b.c4
Назва: Неправомірні дії Замовника
Вимога:
Шановний замовнику, просимо вас скасувати рішення про визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА", враховуючи наступні обставини. Додатком 2 до тендерної документації передбачалося наступне: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ № п/п Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи в електронному вигляді (формат DOC, DOCX, PDF, JPG, BMP або інший загальнодоступний формат) через електронну систему закупівель з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) а саме: 1) пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону: 1 довідку/інформацію у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2 сканкопія довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність судимостей у фізичної особи, яка є учасником (датована не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій або більш пізнішої дати); 3 сканкопія довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію (датована не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій або більш пізнішої дати); 4 довідку/інформацію у довільній формі про відсутність інших обставин для відмови, визначених частиною 1 статті 17 Закону; 2) частиною другою статті 17 Закону: 5 сканкопія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua) офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України). Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону. Виходячи з цього Учасник повинен був завантажити документи для переможця протягом 5 робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір (повідомлення про намір укласти договір було оприлюднене 09.12.2019 року). А учасник завантажив зазначені вище документи 03.12.2019 року, тобто тоді, коли його вперше було визначено переможцем. Але враховуючи те, що Вами було скасоване рішення про визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" 03.12.2019 року, а повторно даного Учасника було обрано переможцем 09.12.2019 року і повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено також 09.12.2019 року, Учасник зобов’язаний був завантажити вказані документи ще раз. Більше того, просимо звернути увагу на те, що вами в Додатку 2 була передбачена наступна вимога «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи в електронному вигляді (формат DOC, DOCX, PDF, JPG, BMP або інший загальнодоступний формат) через електронну систему закупівель з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), або кваліфікованого електронного підпису (КЕП)». Учасником ж не було накладено електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису на зазначені вище документи. Тендерний комітет діє на засадах неупередженості, Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника (стаття 11 ЗУ «Про публічні закупівлі»). П . 6.2. Порядку №35 наголошує, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищенаведене та відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону, де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, просимо Вас скасувати рішення про визнання Переможцем даного Учасника в зв’язку з ненадання ним документів відповідно до всіх вимог тендерної документації та Закону в передбачені строки та акцептувати наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику тендерний комітет візьме до уваги Вашу вимогу.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про неправомірні дії Замовника

Номер: 510d835e236940358ec0900d80fd377a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001484-b.b3
Назва: Вимога про неправомірні дії Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами було зазначено, що тендерний комітет, враховуючи малозначимість допущених формальних помилок, та керуючись принципами публічних закупівель, такими як максимальна економія коштів та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, та дійшли до висновку, що дана пропозиція загалом відповідає вимогам тендерної документації. Але хочемо звернути Вашу увагу на те, що ВАМИ ж було зазначено в Тендерній документації в Розділі 5 пункті 3 (Відхилення тендерних пропозицій), що Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відноситься до кваліфікаційного критерію і у випадку, якщо таке підтвердження не відповідає вимозі Замовника, пропозиція має бути відхилена. Підтвердження учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" не відповідає вимозі замовника, про що ми уже зазначали у попередній вимозі. І таке підтвердження не може бути віднесено до формальної помилки. Це пояснюється тим, що відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. А вказана Учасником інформація прямо впливає на зміст пропозиції і не є технічною помилкою чи опискою. Враховуючи, що наші зауваження ґрунтуються на положеннях Закону та Тендерної документації, просимо скасувати рішення щодо обрання переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА", так як його було обрано з порушенням законодавства. В противному випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом наших порушених прав та інтересів. Зауваження полягало в наступному: 2. Тендерної документацією передбачалося наступне (Додаток 1 до тендерної документації: Лист (довідка) на фірмовому бланку, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності) про досвід успішного виконання договору на виконання ремонтних робіт на суму від 500 000,00 грн. зазначенням замовників, їх контактної інформації (адреса, телефон), дати виконання договорів та предметів закупівлі (оригінал, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника). Виходячи з формулювання даної вимоги можна зробити висновок що Замовником вимагалося зазначення ВИКОНАНИХ договорів з загальною сумою 500 000,00 грн. А учасник в складі своєї пропозиції, а саме в довідці про досвід виконання аналогічних договорів вказав 7 договорів, один з яких, №19/03-1 від 19.03.2019 року на суму 1 850 243,00 є незавершеним і без зазначеного договору, загальна сума виконаних договорів становить: 470 835,17 грн., така умова не може вважатися виконана Учасником. Тобто в частині виконання аналогічних договорів Учасник не відповідає вимозі Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, по суті Вашої вимоги, повідомляємо наступне. У Додатку 1 до тендерної документації передбачалось: Лист (довідка) на фірмовому бланку, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності) про ДОСВІД УСПІШНОГО ВИКОНАННЯ на виконання ремонтних робіт на суму від 500 000,00 грн. із зазначенням замовників, їх контактної інформації (адреса, телефон), дати виконання договорів та предметів закупівлі (оригінал, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника). Замовник не уточнював – ВИКОНАНИХ. З цією ж метою у «взірці» передбачена графа – «стан виконання» Досвід успішного виконання, перевірився замовником, про що зазначалось в протоколі кваліфікації даного учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії Замовника при визначенні переможця

Номер: 13f94174bc16451ea597a0e737f340bf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001484-b.a2
Назва: Неправомірні дії Замовника при визначенні переможця
Вимога:
Шановний замовнику, хочемо зазначити наступні порушення в учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" 1.Тендерною документацією передбачалося (Додаток 1 до тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: довідку учасника згідно за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару на території м.Львова та Львівської області .; Також у пункті 5.1 Додатку 3 до тендерної документації передбачалося: Будівельне сміття прибирати та вивозити після кожного робочого дня (зранку до 9:00 або після 18:00). Тут сказано, що кожен учасник має надати підтвердження наявності в нього автомобіля, необхідного для поставки товару та механізму для вивезення сміття. Учасник ж у свої пропозиції, а саме довідці про наявність матеріально-технічної бази не зазначив ЖОДНОГО автомобіля чи механізму, який би підійшов для виконання вищезазначених робіт. З цього можна зробити висновок, що в Учасники відсутні механізми, які вимагалися Замовником в тендерній документації, що не відповідає вимогам, які ставилися Замовником до Учасників. 2. Тендерної документацією передбачалося наступне (Додаток 1 до тендерної документації: Лист (довідка) на фірмовому бланку, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності) про досвід успішного виконання договору на виконання ремонтних робіт на суму від 500 000,00 грн. зазначенням замовників, їх контактної інформації (адреса, телефон), дати виконання договорів та предметів закупівлі (оригінал, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника). Виходячи з формулювання даної вимоги можна зробити висновок що Замовником вимагалося зазначення ВИКОНАНИХ договорів з загальною сумою 500 000,00 грн. А учасник в складі своєї пропозиції, а саме в довідці про досвід виконання аналогічних договорів вказав 7 договорів, один з яких, №19/03-1 від 19.03.2019 року на суму 1 850 243,00 є незавершеним і без зазначеного договору, загальна сума виконаних договорів становить: 470 835,17 грн., така умова не може вважатися виконана Учасником. Тобто в частині виконання аналогічних договорів Учасник не відповідає вимозі Замовника. Враховуючи наведені вище обставини вважаємо, що Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" не виконав всіх вимог , що були передбачені в тендерній документації Замовником.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, щодо суті ваших зауважень повідомляємо наступне. Пункт 5.1. Додатку 3 до Тендерної документації «Будівельне сміття прибирати та вивозити після кожного робочого дня (зранку до 9:00 або після 18:00). Силами підрядника звільнити приміщення від побутового сміття». Даний пункт не містить вимоги щодо наявності автомобіля в учасника (підрядника), а лиш містить вимогу щодо звільнення від сміття в конкретний час. Щодо способу виконання даної вимоги підрядник приймає рішення самостійно. Чи замовити вивезення сміття як послугу, чи власними силами, чи в будь який інший зручний для підрядника спосіб. Питання щодо успішного виконання аналогічних розглядалось тендерним комітетом при розгляді тендерної пропозиції ПП ВКФ «Леандра», про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 29.11.2019 року. Тендерний комітет, враховуючи малозначимість допущених формальних помилок, та керуючись принципами публічних закупівель, такими як максимальна економія коштів та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, дійшли до висновку, що дана пропозиція загалом відповідає вимогам тендерної документації. Рішення про визнання учасника ПП ВКФ «ЛЕАНДРА» переможцем, залишається в силі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії Замовника

Номер: 60ec96702c1947b99e96179a4fdd3056
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001484-b.c1
Назва: Неправомірні дії Замовника
Вимога:
Просимо скасувати рішення щодо обрання переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА", так як його було обрано з порушенням законодавства. Суть вимоги викладена в документі, що додається.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, Ваша вимога відхилена, як така, що не містить суті Ваших заперечень.
Статус вимоги: Відхилено