• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (природний газ) джерело фінансування: бюджетні кошти

Завершена

495 695.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 956.95 UAH
Номер: f7e0f90e9ba04eaa99852bfc3c3a6345
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-16-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.12.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 16.12.2019 17:11 - 08.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.12.2019 № 244 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-29-001801-b. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 50) 566-96-32, tsepelev_i@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Херсонська школа вищої спортивної майстерності» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.10.2019 №18; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.11.2019; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 22.11.2019 №21; тендерні пропозиції ТОВ «ТРАНСГАЗПРОМ», ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365», ПП «ОККО КОНТРАКТ та ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ; протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.11.2019; повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2019; договір про закупівлю від 06.12.2019 №1-4980Б-РГ; пояснення, отримане через електронну систему закупівель 28.11.2019. За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 22.11.2019 №21 відхилено пропозицію ТОВ «Енерджі 365», яка відповідає вимогам тендерної документації чим порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції переможця торгів, ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ, вимогам тендерної документації встановлено наступне. Вимогами пункту 3 таблиці 1.1 додатку №4 до тендерної документації, учасники для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі пропозиції повинні надати довідку з інформацією, у тому числі щодо ціни та періоду поставки товару аналогічних договорів у кількості не менше двох. ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ у своїй тендерній пропозиції надано «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі», за змістом якої відсутня інформація щодо періоду поставки товару аналогічних договорів. ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ у своїй тендерній пропозиції, на вимогу пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та пункту 7 Таблиці 1.2 Додатку №4 до Тендерної документації, не надано довідка або гарантійний лист щодо відсутності підстави для відхилення, яка визначена частиною другою статті 17 Закону. Також, ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ у своїй тендерній пропозиції, на вимогу пункту 4 Розділу VI Тендерної документації, не надано документ з інформацією про те, що він ознайомлений з істотними умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю. Не відхиливши пропозицію ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ, яка не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатом проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ укладено договір про закупівлю від 06.12.2019 №1-4980Б-РГ (далі – Договір) умови якого на порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону відрізняються від змісту пропозиції переможця процедури закупівлі, а саме, умови пунктів 4.2 та 4.3 Договору щодо зміни ціни на постачаємий товар не відповідає пункту 4.2 проекту договору поданого у складі пропозиції ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ. Отже, Замовником, укладано договору про закупівлю від 06.12.2019 №1-4980Б-РГ, на порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону. Статтею 37 Закону визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Період усунення порушень: 23.12.2019 12:52 - 08.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2019 12:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додаткова угода про розірвання договору № 1-4980Б-РГ від 06.12.2019 р.
Дата публікації звіту: 26.12.2019 14:48

Запити/Пояснення