-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (Electric energia) (власні кошти)
Завершена
83 988 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 419 940.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 419 940.00 UAH
Номер:
45b388b4d8ef459299b182e927d0ff5c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-21-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2020 00:00
Період моніторингу:
21.09.2020 16:52 - 13.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
21.09.2020 № 187
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2019-10-29-001724-b 29.10.2019 Комунальне підприємство «Чернівціводоканал» (код за ЄДРПОУ 03361780) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 7, пункту 13 частини 2 статті 22, частини другої статті 32 та частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання визначення умов договору, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю установлено порушення норм частини четвертої статті 36 Закону, зокрема пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема зменшення ціни за 1 кВт год електроенергії до рівня, визначеного сторонами на дату підписання Договору, повернення перерахованих коштів за предмет закупівлі з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції , що діяла до 19.04.2020 (далі - Закон), своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік КП «Чернівціводоканал» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений 10.12.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 11.01.2020 № 576, від 23.01.2020 № 1399, повідомлення про намір укласти договір від 02.01.2020, договір від 05.02.2020 № 70, додаткові угоди від 28.02.2020 № 1, від 04.03.2020 № 2, від 24.04.2020 № 3, від 13.08.2020 № 4, від 31.08.2020 № 5, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника з документами, наданими через електронну систему закупівель 25.09.2020 (далі – Пояснення).
Питання, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно даної закупівлі щодо рішень про визначення переможця процедури закупівлі, в ході моніторингу не досліджувалися.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Замовником не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 Наказу «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
У пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Однак, за нормою частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини другої статті 32 Закону та частини четвертої статті 36 Закону.
Крім того, у пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено порядок змін істотних умов договору про закупівлю. Проте, на порушення пункту 7 частини 2 статті 22 Закону проект договору про закупівлю, який наведено в Додатку 4 тендерної документації, не містить обов’язкове зазначення порядку змін його умов (повний перелік випадків змін істотних умов договору, визначених ч.4 ст.36 Закону).
Моніторингом встановлено, що на порушення частини четвертої статті 36 Закону укладений договір від 05.02.2020 № 70 також не містить порядку зміни істотних умов, вказаних в пункті 4 розділ VI у «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Крім того, умови договору від 05.02.2020 № 70, зокрема, п.5.14, Додаток 2 змінені та доповнені новим змістом щодо ціни та терміну надання рахунку за спожиту електричну енергію та строк його оплати, що суперечить умовам проекту договору про закупівлю (Додаток 4 тендерної документації) .
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник посилаючись до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону вносив зміни до істотних умов договору від 05.02.2020 № 70 (далі – Договір) шляхом збільшення ціни за одиницю товару – ціну електричної енергії за 1 кВт год до 2,07 грн з урахуванням ПДВ (на дату підписання Договору становила 1,74 грн з урахуванням ПДВ). Замовник на запит Східного офісу Держаудитслужби надав Пояснення щодо підстав збільшення ціни електричної енергії за 1 кВт год з урахуванням ПДВ і, разом з якими надав лист Торгово-промислової палати України від 16.03.2020 № 726/08.0-7.3, виданий ТОВ «Енерго Збут Транс» (Постачальник за Договором), в якому зафіксовано середньозважені ціни купівлі-продажу електричної енергії на ринку «на добу наперед» (далі – РДН) на 01 березня 2020 року та 12 березня 2020 року за даними результатів торгів, оприлюднених ДП «Оператор ринку» на своєму вебсайті https://www.oree.com.ua/, на ринку «на добу наперед». Отже, лист Торгово-промислової палати України від 16.03.2020 № 726/08.0-7.3 не є підтвердженням коливання фактичної ціни електричної енергії РДН з урахуванням податку на додану вартість, яка визначалась у додаткових угодах до Договору від 28.02.2020 № 1, від 04.03.2020 № 2, від 24.04.2020 № 3, від 13.08.2020 № 4, від 31.08.2020 № 5. За даними ДП «Оператор ринку», який забезпечує відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» на своєму вебсайті https://www.oree.com.ua/, оприлюднено результати торгів на ринку «на добу наперед» та на внутрішньодобовому ринку, та зокрема, середньозважену ціну за МВт.год купівлі-продажу електричної енергії РДН за кожний місяць та на відповідні дати. Відповідно, у лютому середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії РДН за місяць становила 1271,42 грн/МВт.год, у березні – 1391,23 грн/МВт.год, у квітні – 1265,04 грн/МВт.год, у травні - 1248,11 грн/МВт.год, у червні - 1263,03 грн/МВт.год, у липні - 1243,15 грн/МВт.год, у серпні - 1325,28 грн/МВт.год та за 20 днів вересня 1504,44 грн/МВт.год. На дату укладання Договору та станом на дати укладання додаткових угод до нього: 05.02.2020 – 1242,80 грн/МВт.год, 28.02.2020 – 1297,55 грн/МВт.год, 31.03.2020 – 1692,37 грн/МВт.год, 24.04.2020 – 1277,26 грн/МВт.год, 13.08.2020 – 1048,53 грн/МВт.год, 31.08.2020 – 1532,87 грн/МВт.год, Отже, за результатами торгів, оприлюднених на вебсайті https://www.oree.com.ua/, на ринку «на добу наперед», середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії РДН у березні 2020 року була найвищою за середньозважені ціни купівлі-продажу електричної енергії РДН, які склались у квітні-серпні поточного року. Водночас Замовник протягом квітня-серпня поточного року вносив зміни до Договору (яким визначено ціну електричної енергії за 1 кВт год у розмірі 1,74 грн з урахуванням ПДВ) шляхом укладання додаткових угод, збільшивши ціну електричної енергії за 1 кВт год з урахуванням ПДВ, у квітні 2020 року до 1,97 грн за 1 кВт год, у серпні до 2,07 грн за 1 кВт год. З огляду на те, що середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії РДН, у період квітня – серпня 2020 року коливалась у бік зменшення порівняно із березнем поточного року, Замовник безпідставно вносив зміни до істотних умов Договору якими змінював ціну за одиницю товару, збільшуючи ціну електричної енергії за 1 кВт год з урахуванням ПДВ (додаткові угоди від 24.04.2020 № 3, від 13.08.2020 № 4, від 31.08.2020 № 5 до Договору), чим порушив вимоги пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. Такі дії можуть призвести до недоотримання Замовником активів.
Період усунення порушень:
08.10.2020 16:17 - 24.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2020 16:17
Оскарження висновку в суді
Опис:
22.10.2020 року до Чернівецького окружного адміністративного суду, КП "Чернівціводоканал" подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель
Дата публікації:
23.10.2020 09:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Стосовно висновку по моніторингу закупівлі № UA-2019-10-29-001724-b повідомляємо:
1. Щодо виявленого порушення, яке полягало в не зазначенні дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 22 п.13 ч.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації, а саме: «Розділ IV. подання та розкриття тендерних пропозицій» в пункті 4.1.1 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» зазначено – «в оголошенні до процедури», так як система автоматично формує строк подання тендерних пропозицій, який відображається на веб-порталі Уповноваженого органу у відповідності до статті 21 п.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Щодо виявленого порушення, яке полягало у зазначенні в пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника про те, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору повідомляємо, що встановлення у тендерній документації вищевказаної умови не суперечить вимогам частини другої статті 32 Закону та частиною 4 статті 36 Закону №922.
3. Щодо відсутності в проекті договору порядку змін його умов, визначених частиною 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 7 ч.2 ст. 22 Закону № 922 у редакції, що діяла до 19.04.2020, тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, який зазначений у п. 13.2 проекту договору.
Крім того, у комерційній пропозиції (Додаток 2 до договору № 70 від 05.02.2020) додатково визначено порядок зміни суми договору, а саме:
«Ціна за 1 кВт*год електричної енергії та\або сума цього Договору можуть бути змінені у разі зміни складових ціни електричної енергії згідно норм чинного законодавства України та Закону «Про публічні закупівлі», зокрема, але не виключно:
- середньозваженої ціни РДН;
- тарифу на послуги з передачі електричної енергії.»
4. Щодо виявленого порушення, яке полягало у змінені та доповнені новим змістом п.5.14 Договору № 70 від 05.02.2020 та Додаток 2 до Договору № 70 від 05.02.2020 щодо ціни та терміну надання рахунку за спожиту електричну енергію та строк його оплати, що суперечить умовам проекту договору про закупівлю (Додаток 4 тендерної документації) повідомляємо наступне: доповнення внесені відповідно до умов тендерної документації, комерційної пропозиції переможця та рішення Чернівецької міської ради від 20.12.2019 № 2005 « Про міський бюджет міста Чернівці на 2020 рік», яким було передбачено цільове фінансування КП «Чернівціводоканал» на оплату електроенергії та є істотними умовами договору, які є необхідними для договорів даного виду.
5. Щодо виявленого порушення, яке полягало у внесенні змін до Договору № 70 від 05.02.2020, шляхом укладання Додаткових угод № 1, 2, 3 ,4 та 5 повідомляємо наступне:
Додаткова угода №1 щодо зміни ціни електричної енергії з 1,453402778 грн./кВт.год до 1,49226 грн./кВт.год від 28.02.2020 року була підписана у зв’язку із зростанням тарифу на передачу згідно Постанови НКРЕКП №2668 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2020 рік з 01 січня 2020 року.
Згідно Постанови НКРЕКП від 30.08.2019 року №1781 та п.1 Додатку 2 до Договору на дату проведення аукціону тариф на послуги з передачі електричної енергії складав 0,11654 грн./кВт.год без ПДВ, що на 0,03886 грн./кВт.год більше, у порівнянні з періодом проведення аукціону.
Вартість тарифу на послуги з передачі електричної енергії є обов’язковою та невід’ємною складовою кінцевої ціни постачальника електричної енергії
Додаткова угода №2 від 31.03.2020 щодо зміни ціни електричної енергії обумовлена коливанням ціни купівлі-продажу електричної енергії на ринку «на добу наперед» об’єднаної енергетичної системи України (далі- РДН ОЕС) у березні 2020 року, що підтверджується не тільки довідкою Торгово-промислової палати України, а і даними оприлюдненими на вебсайті ДП «Оператор ринку».
Відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку України вих. № 3304-04_33869-06 від 14.08.2019, сторони можуть використовувати інформацію з вебсайту ДП «Оператор ринку» (за посиланням https://www.oree.com.ua) для документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку. При цьому, відповідно до цих роз’яснень перелік органів, установ та організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни електричної енергії на ринку та перелік підтверджуючих документів не є вичерпним. Замовник активно використовує ресурс офіційного сайту ДП «Оператор ринку» (для прослідковування тенденції зміни цін на ринку та для здійснення контролю коливання цін, проте є сумнівним зміна ціни за товар у договорі, що укладається на вимогу Закону «Про публічні закупівлі», з підстав, що ґрунтуються на фотофіксації з такого сайту, оскільки нормативно-правовими актами України це ніде не підтверджено.
Після отримання звернення від ТОВ «Енерго Збут Транс» перед підписанням Додаткової угоди нами було додатково проаналізовано коливання цін на ринку РДН ОЕС на період з моменту укладання Договору до моменту звернення замовником із пропозицією щодо внесення змін до Договору.
Інформація щодо коливання ціни на ринку «на добу наперед» об'єднаної енергетичної системи України на період з моменту укладання Договору до моменту звернення замовником із пропозицією щодо внесення змін до Договору додається.
Замовником протягом квітня 2020 року внесення змін в ціну Договору, як це помилково зазначено в результатах моніторингу закупівлі, не здійснювалось.
Додаткова угода №3 підписана з метою перерозподілу коштів міського бюджету та власних коштів замовника згідно реєстру змін розподілу показників зведеного кошторису по ДЖКГ Чернівецької міської ради на 2020 рік.
Додаткова угода №4 підписана з метою перерозподілу коштів міського бюджету та власних коштів замовника згідно реєстру змін розподілу показників зведеного кошторису по ДЖКГ Чернівецької міської ради на 2020 рік.
Додаткова угода №5 щодо збільшення ціни електричної енергії з 1,641486 грн./кВт.год до 1, 726316 грн./кВт.год від 31.08.2020 року була підписана у зв’язку із зростанням тарифу на передачу згідно Постанови НКРЕКП №1329 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року №2668» від 11.07.2020 року.
Дата публікації звіту:
16.10.2020 15:13
Запити/Пояснення
Номер:
732e81142c234d7ebbd01d0d05274a5e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.09.2020 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-29-001724-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
Чому в порушення п.7 ч.2 ст.22 Закону проект договору (Додаток 4) до тендерної документації не містить порядок змін його умов, визначених ч.4 ст.36 Закону?
Крім цього, просимо надати інформацію та документи, на підставі яких внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу
від 05.02.2020 № 70 щодо зміни планової ціни електричної енергії
за 1 кВт год.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2dd3895479f14f7694a5c8595aa54bf5
Назва:
Пояснення по закупівлі ID:UA-2019-10-29-001724-b
Дата опублікування:
25.09.2020 09:37
Опис:
1. Щодо невідповідності вимогам п. 13, ч.2, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» умов тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції повідомляємо наступне:
Відповідно до ст. 22 п.13 ч.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації, а саме: «Розділ IV. подання та розкриття тендерних пропозицій» в пункті 4.1.1 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» зазначено – «в оголошенні до процедури», так як система автоматично формує строк подання тендерних пропозицій, який відображається на веб-порталі Уповноваженого органу у відповідності до статті 21 п.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Щодо відсутності в проекті договору порядку змін його умов, визначених ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 7 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, який зазначений у п. 13.2 проекту договору.
Крім того, у комерційній пропозиції (Додаток 2 до договору № 70 від 05.02.2020) додатково визначено порядок зміни суми договору, а саме:
«Ціна за 1 кВт*год електричної енергії та\або сума цього Договору можуть бути змінені у разі зміни складових ціни електричної енергії згідно норм чинного законодавства України та Закону «Про публічні закупівлі», зокрема, але не виключно:
- середньозваженої ціни РДН;
- тарифу на послуги з передачі електричної енергії.»
3. Щодо підстав внесення змін до договору № 70 від 05.02.2020 щодо зміни ціни електричної енергії за 1 кВт год. повідомляємо наступне:
Зміни до договору № 70 від 05.02.2020 щодо зміни ціни електричної енергії за 1 кВт год. вносилися додатковими угодами № 1,2 та 5 станом на 25.09.2020.
А) Підставою для підписання додаткової угоди №1 були: комерційна пропозиція (додаток 2 до договору), де визначено зміну ціни вразі зміни тарифу на послуги з передачі електричної енергії та Постанова НКРЕПК № 2668 від 10.12.2019 Джерело: https://www.nerc.gov.ua/web/printable.php?id=46878&lang=UA
Б) Підставою для підписання додаткової угоди № 2 були: комерційна пропозиція (додаток 2 до договору), де визначено зміну ціни вразі зміни середньозваженої ціни РДН; лист ТОВ «Енерго Збут Транс» від 12.03.2020 року № 457; довідка торгово-промислової палати України від 16.03.2020 № 726/08.0-7.3.
В) Підставою для підписання додаткової угоди № 5 були: комерційна пропозиція (додаток 2 до договору), де визначено зміну ціни вразі зміни тарифу на послуги з передачі електричної енергії та Постанова НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668 Джерело: https://www.nerc.gov.ua/?id=52923