• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (дрова паливні)

Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: 8c95ead32b4d4331812cad4cc9c6ef30
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-29-000372
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.11.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 29.11.2019 15:33 - 21.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.11.2019 № 210 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.11.2019 № 210 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-29-000229-c 29.10.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, yarema.zakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції, встановлено порушення вимог пункту 1 та 2 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ "ЛІБОС", повідомлення про намір укласти договір. Згідно пункту 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Проведеним аналізом встановлено, що аукціон відбувся 14.11.2019, протокол щодо продовження строку розгляду пропозиції ТОВ "ЛІБОС" до 20 робочих днів від 20.11.2019 опубліковано в інформаційно–телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» 28.11.2019. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-4-1не підтвердилась. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно Додатку №1 тендерної документації Замовника встановлено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів, копії договорів зазначених у довідці та докази належної поставки (накладні, відгуки). Проведеним аналізом встановлено, що учасником завантажено вищезазначену довідку, в якій зазначено про виконані аналогічні договори поставки, що були укладені з ВО Самбірської РДА, ВО Стрийської РДА та Дублянською селищною радою. Однак, в недотримання умов тендерної документації у складі пропозиції ТОВ "ЛІБОС" відсутні відгук про співпрацю від ВО Стрийської РДА та накладна і відгук від Дублянської селищної ради. Отже, учасником ТОВ "ЛІБОС" не підтверджено кваліфікаційнийо критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, у спосіб, встановлений Замовником. Відповідно до частини 3 статті 17 Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Відповідно до Додатку№1 тендерної документації Замовника на підтвердження відсутності підстав для прийняття рішення про відмову у процедурі закупівлі необхідно подати оригінал або копію довідки про відсутність заборгованості з платежів, видана відповідним органом Державної фіскальної служби. Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Учасником-переможцем торгів ТОВ "ЛІБОС" подано довідку, яка не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і не може підтверджувати відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Отже, враховуючи вище наведене, на порушення пункту 1 та 2 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ЛІБОС", яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; умовам тендерної документації, та не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень: 10.12.2019 12:27 - 25.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2019 12:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник розглянувши Висновок повідомляє наступне: Порушення в процесі кваліфікації Замовник вважав формальними. Учасник надава документи передбачені ст. 17 супровідним листом. За результатом проведення закупівлі 09.12.2019 р. було укладено договір з переможцем закупівлі. 10 грудня, тобто після укладення договору було опубліковано висновок про результати моніторингу, Замовник повідомляє, що в зв’язку з тим, що закупівлю було завершено Замовник не має можливості здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, оскільки змінити/скасувати рішення по кваліфікації можливо лише до укладення договору про закупівлю. Оскільки неможливо усунути порушень Замовник зобов’язується вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому, а саме – довести до членів тендерного комітету інформацію викладену у висновку, провести додаткові навчання членів тендерного комітету, забезпечити якісний юридичний супровід та правовий аналіз в процесі проведення наступних закупівель. Замовник зобов’язується не допускати в подальшому порушень в процесі проведення закупівель.
Дата публікації звіту: 23.12.2019 11:05