• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

44220000-8 Металопластикові вікна для встановлення в навчальних аудиторіях

Торги відмінено

1 052 322.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 261.61 UAH
Номер: d9018d50bcff407183676090bf8604d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-26-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 26.11.2019 18:00 - 18.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.11.2019 Одеса № 414 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.11.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 26.11.2019 № 414 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 2. UA-2019-10-25-001248-c 25.10.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, rapsodia9@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення абзацу першого пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 і 30 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол № 6/1 від 25.10.2019), тендерну пропозицію приватного підприємства «ОСНОВА-Р» (далі – ПП «ОСНОВА-Р»), протокол про розгляд пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» від 20.11.2019 № 6/4, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.12.2019 № 18669-р/пк-пз, протокол розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» від 20.12.2019 № 6/5. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель 20.12.2019 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ОСНОВА-Р».
Період усунення порушень: 26.12.2019 14:21 - 10.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.12.2019 14:21

Запити/Пояснення