-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
44220000-8 Металопластикові вікна для встановлення в навчальних аудиторіях
Торги відмінено
1 052 322.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 261.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 261.61 UAH
Номер:
d9018d50bcff407183676090bf8604d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-26-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2019 00:00
Період моніторингу:
26.11.2019 18:00 - 18.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2019 Одеса № 414
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2019 № 414
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2019-10-25-001248-c 25.10.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення абзацу першого пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 і 30 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол № 6/1 від 25.10.2019), тендерну пропозицію приватного підприємства «ОСНОВА-Р» (далі – ПП «ОСНОВА-Р»), протокол про розгляд пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» від 20.11.2019 № 6/4, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.12.2019 № 18669-р/пк-пз, протокол розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» від 20.12.2019 № 6/5.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель 20.12.2019 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ОСНОВА-Р».
Період усунення порушень:
26.12.2019 14:21 - 10.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.12.2019 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
fb51515ac9494ea898e63a44857919f6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.11.2019 09:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2019 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 26.11.2019 № 414 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби (металопластикові вікна для встановлення в навчальних аудиторіях), яка проводиться Одеським регіональним інститутом державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-10-25-001248-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД), пропозиції учасника приватного підприємства «ОСНОВА-Р» (далі – ПП «ОСНОВА-Р»), якого визнано переможцем:
1) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» вимогам пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію виготовлену з оригіналу Гарантійного листа про термін дії його пропозиції 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
2) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» вимогам пункту 1.1. додатку № 1 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання умов договору про закупівлю?
3) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» вимогам пункту 5 додатку № 6 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції замість оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість надано скановану копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (№ 1821034500154)?
4) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» вимогам пункту 13 додатку № 3 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідного гарантійного листа яким засвідчено, що вікна будуть укомплектовані пластиковими підвіконнями з заглушками, ручками з замком, а також фурнітурою?
5) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» вимогам пункту 14 додатку № 3 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідного гарантійного листа яким засвідчено, що всі супутні послуги, будуть виконуватися за рахунок постачальника та у будь-якому випадку вартість сукупних послуг не оплачується (не відшкодовується) замовником?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
659e6eb42750443f9800e396be0bfd55
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.11.2019 09:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2019 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 26.11.2019 № 414 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби (металопластикові вікна для встановлення в навчальних аудиторіях), яка проводиться Одеським регіональним інститутом державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-10-25-001248-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД), пропозиції учасника приватного підприємства «ОСНОВА-Р» (далі – ПП «ОСНОВА-Р»), якого визнано переможцем:
1) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» вимогам пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію виготовлену з оригіналу Гарантійного листа про термін дії його пропозиції 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
2) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» вимогам пункту 1.1. додатку № 1 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання умов договору про закупівлю?
3) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» вимогам пункту 5 додатку № 6 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції замість оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість надано скановану копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (№ 1821034500154)?
4) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» вимогам пункту 13 додатку № 3 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідного гарантійного листа яким засвідчено, що вікна будуть укомплектовані пластиковими підвіконнями з заглушками, ручками з замком, а також фурнітурою?
5) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «ОСНОВА-Р» вимогам пункту 14 додатку № 3 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідного гарантійного листа яким засвідчено, що всі супутні послуги, будуть виконуватися за рахунок постачальника та у будь-якому випадку вартість сукупних послуг не оплачується (не відшкодовується) замовником?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
4b4f347c140041e4ab99dd1aa7bc8a71
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу
Дата опублікування:
29.11.2019 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2019 Одеса № 426
Про зупинення рішення про
початок моніторингу
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-10-25-001248-c.c3 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-25-001248-c.c3 (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 26 листопада 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 26.11.2019 № 414 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 29.11.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Номер:
78cd3e02aa554d1a9fb0987d59b18325
Назва:
Роз’ яснення до запиту Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.12.2019 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2019 00:00
Опис:
Інформуємо, що Запит Замовнику на пояснення опублікований 27.11.2019 о 09:38 в системі електронних закупівель без скриплення КЕП, вважати не дійсним.