-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
44220000-8 Металопластикові вікна для встановлення в навчальних аудиторіях
Торги відмінено
1 052 322.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 261.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 261.61 UAH
Період оскарження:
25.10.2019 14:24 - 07.11.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
ebf2fabfc0a34c518d902c16454ed9f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-25-001248-c.c3
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Україна, Київ 03035, вул. Урицького, 45
тел. (044) 251-62-62; факс (044) 520-03-25
канцелярія: (044) 251-62-40
e-mail: mail@amc.gov.ua
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Приватне підприємство «А С К»
67500, Одеська обл., Лиманський район,
смт. Доброслав, вул. Першотравнева,
буд. 56, каб. 22
ЄДРПОУ 24543159
тел. +380958197141
e-mail: n.lisica@ukr.net
ЗАМОВНИК:
Одеський регіональний інститут державного управління
Національної академії державного управління при Президентові України
65009, м. Одеса, вул. Генуезька,22
тел. 067-9120224
e-mail: nasvit@oridu.odessa.ua
СКАРГА
на рішення Замовника щодо визнання тендерної пропозиції такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визначення переможця
на закупівлю ДК 021:2015: 44220000-8 Металопластикові вікна для встановлення
в навчальних аудиторіях
Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (надалі – Замовник) на офіційному загальнодержавному веб-порталі з питань державних закупівель було оприлюднено інформацію щодо проведення процедури відкритих конкурсних торгів, а саме:
- Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-25-001248-c.
- ID bfbe54b9fe2f4652b96e254d1d18c010.
- Код предмету закупівлі: ДК 021:2015: 44220000-8 Металопластикові вікна для встановлення в навчальних аудиторіях.
У відкритих торгах прийняли участь:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІКНА ВІКОНДА», код ЄДРПОУ 40207010.
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОСНОВА - Р», код ЄДРПОУ 34906567.
3. ПП «А С К», код ЄДРПОУ 24543159.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА», однак 18.11.2019 року після вивчення тендерної пропозиції даного учасника, пропозиція ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» була визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
20.11.2019 року, після розгляду наступної за ціновим критерієм тендерної пропозиції ПП «ОСНОВА-Р», своїм рішенням (Протокол №6/4 від 20.11.2019 року) Замовником визнано тендерну пропозицію ПП «ОСНОВА-Р» такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, та визначено переможцем вказаної процедури закупівлі.
Вважаємо рішення Замовника заангажованим та неправомірним в зв’язку із наявністю численних невідповідностей наданої тендерної пропозиції ПП «ОСНОВА-Р» кваліфікаційним та іншим вимогам, що зазначені Замовником у тендерній документації.
А саме:
1. ПП «ОСНОВА-Р» надано пропозицію на аналогічний товар, що не відповідає технічним вимогам замовника, а саме Учасником запропоновано одинарні склопакети замість подвійних та потрійних, які закуповуються Замовником. Запропоновані одинарні склопакети не відповідають технічним характеристикам (коефіцієнт опору теплопровідності, тощо), що зазначені у додатку №3 до тендерної документації.
2. У відповідності до п.5 Додатку №6 Замовником вимагався Оригінал свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або Оригіналу свідоцтва платника єдиного податку, або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або оригіналу іншого документу, проте у складі тендерної пропозиції Учасником ПП «ОСНОВА-Р» надано копію дублікату документу, чим порушено вимоги тендерної документації.
3. Відповідно до Технічного завдання (Додаток №3) Учасник окремим гарантійним листом повинен засвідчити, що вікна будуть укомплектовані пластиковими підвіконнями з заглушками, ручками з замком, а також фурнітурою, проте у складі тендерної пропозиції Учасником ПП «ОСНОВА-Р» не надано відповідний гарантійний лист, чим порушено вимоги тендерної документації.
4. Відповідно до Технічного завдання (Додаток №3) Учасник окремим гарантійним листом повинен засвідчити, що всі автотранспортні, експедиційні, поштові та інші витрати за рахунок Постачальника, проте у складі тендерної пропозиції Учасником ПП «ОСНОВА-Р» не надано відповідний гарантійний лист, чим порушено вимоги тендерної документації.
5. Відповідно до Технічного завдання (Додаток №3) Учасник окремим гарантійним листом повинен засвідчити, що супутні послуги, які будуть виконуватися Постачальником, будуть за рахунок постачальника., проте у складі тендерної пропозиції Учасником ПП «ОСНОВА-Р» не надано відповідний гарантійний лист, чим порушено вимоги тендерної документації.
6. Учасником ПП «ОСНОВА-Р» не виконано вимогу тендерної документації (п.2 Додатку №1), а саме у складі тендерної пропозиції не надані копії трудових угод (якщо такі мають місце бути) з працівниками, зазначеними в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи, та не надано ніякого листа обґрунтування про ненадання зазначених документів, чим порушено вимоги тендерної документації.
7. Учасником ПП «ОСНОВА-Р» не виконано вимогу тендерної документації (п.1 Додатку №1), а саме у складі тендерної пропозиції не надано довідки в довільній формі про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання умов договору про закупівлю, чим порушено вимоги тендерної документації.
8. Учасником ПП «ОСНОВА-Р» не виконано вимогу тендерної документації (п.1 Розділу ІІІ), а саме у складі тендерної пропозиції не надано листа-згоди з переліком формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, чим порушено вимоги тендерної документації.
9. Учасником ПП «ОСНОВА-Р» не виконано вимогу тендерної документації (п.4 Розділу ІІІ), а саме у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа про термін дії його пропозиції, чим порушено вимоги тендерної документації.
10. Учасником ПП «ОСНОВА-Р» не виконано вимогу тендерної документації (п.2 Розділу V тендерної документації), а саме у складі тендерної пропозиції не надано довідки про те, що Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції, чим порушено вимоги тендерної документації.
Звертаємо увагу органу оскарження, що:
- зазначені вище порушення вимог тендерної документації не віднесені Замовником до несуттєвих (формальних) помилок в самій тендерній документації;
- зазначені вище порушення вимог тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, визначених ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації, є підставою для відхилення пропозиції у відповідності до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності до п.3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
ПП «А С К» скористалось своїм правом щодо направлення відповідної вимоги до Замовника на сторінці процедури закупівлі, але Замовник не відреагував на таку вимогу та не прийняв жодних рішень за результатом розгляду такої.
У відповідності до абз.2 ч.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст. 18 ЗУ «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України скасувати рішення про визнання пропозиції ПП «ОСНОВА-Р» такою, що відповідає технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, наведеним у тендерній документації, та відповідно щодо визнання ПП «ОСНОВА-Р» переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ:
1. Копія квитанції про внесення плати за подання скарги до органу оскарження;
Директор ПП «А С К» Лисиця Н.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на рішення Замовника 28.11.2019 21:54
- Платіжне доручення.pdf 28.11.2019 21:54
- рішення від 02.12.2019 № 17777 + лист Замовнику.pdf 02.12.2019 21:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2019 №18669.pdf 17.12.2019 15:40
- Рішення вді 16.12.2019 № 18669.pdf 19.12.2019 18:59
- Пояснення до АМКУ чист.doc 09.12.2019 16:47
- Додаток 4.pdf 09.12.2019 16:47
- Додаток 2.pdf 09.12.2019 16:47
- Додаток 3.pdf 09.12.2019 16:47
- Додаток 1.pdf 09.12.2019 16:47
- Пояснення до АМКУ чист.pdf 09.12.2019 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.11.2019 21:55
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.12.2019 21:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.12.2019 18:59
Дата виконання рішення Замовником:
20.12.2019 15:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерний комітет прийняв рішення скасувати рішення про визначення приватного підприємства "ОСНОВА - Р" переможцем процедури закупівлі згідно предмету закупівлі: «44220000-8 - Металопластикові вікна для встановлення в навчальних аудиторіях».
Вимога
Є відповідь
Невідповідністю пропозиції тендерній документації ПП "ОСНОВА-Р"
Номер:
34b051a9747c435a842fde87d1a09067
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-25-001248-c.a2
Назва:
Невідповідністю пропозиції тендерній документації ПП "ОСНОВА-Р"
Вимога:
Тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОСНОВА-Р" не відповідає умовам тендерної документації замовника, порушення, та/або не надання визначених замовником документів, тощо, а саме:
1. Учасником надано пропозицію на аналогічний товар, що не відповідає технічним вимогам замовника, а саме Учасником запропоновано одинарні склопакети замість подвійних та потрійних, які закуповуються Замовником. Запропоновані одинарні склопакети не відповідають технічним характеристикам (коефіцієнт опору теплопровідності, тощо), що зазначені у додатку №3 до тендерної документації.
2. У відповідності до п.5 Додатку №6 Замовником вимагався Оригінал свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або Оригіналу свідоцтва платника єдиного податку, або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або оригіналу іншого документу, проте Учасником надано копію дублікату документу, чим порушено вимоги тендерної документації.
3. Відповідно до Технічного завдання (Додаток №3) Учасник окремим гарантійним листом повинен засвідчити, що вікна будуть укомплектовані пластиковими підвіконнями з заглушками, ручками з замком, а також фурнітурою, проте Учасником не надано відповідний гарантійний лист, чим порушено вимоги тендерної документації.
4. Відповідно до Технічного завдання (Додаток №3) Учасник окремим гарантійним листом повинен засвідчити, що всі автотранспортні, експедиційні, поштові та інші витрати за рахунок Постачальника, проте Учасником не надано відповідний гарантійний лист, чим порушено вимоги тендерної документації.
5. Відповідно до Технічного завдання (Додаток №3) Учасник окремим гарантійним листом повинен засвідчити, що супутні послуги, які будуть виконуватися Постачальником, будуть за рахунок постачальника., проте Учасником не надано відповідний гарантійний лист, чим порушено вимоги тендерної документації.
6. Учасником не виконано вимогу тендерної документації (п.2 Додатку №1), а саме не надані копії трудових угод (якщо такі мають місце бути) з працівниками, зазначеними в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи, та не надано ніякого листа обґрунтування про ненадання зазначених документів, чим порушено вимоги тендерної документації.
7. Учасником не виконано вимогу тендерної документації (п.1 Додатку №1), а саме не надано довідки в довільній формі про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання умов договору про закупівлю, чим порушено вимоги тендерної документації.
8. Учасником не виконано вимогу тендерної документації (п.1 Розділу ІІІ), а саме не надано листа-згоди з переліком формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, чим порушено вимоги тендерної документації.
9. Учасником не виконано вимогу тендерної документації (п.4 Розділу ІІІ), а саме не надано гарантійного листа про термін дії його пропозиції, чим порушено вимоги тендерної документації.
10. Учасником не виконано вимогу тендерної документації (п.2 Розділу V тендерної документації), а саме не надано довідки про те, що Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції, чим порушено вимоги тендерної документації.
У відповідності до п.3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
На підставі вищенаведеного, у відповідності до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо від Замовника відмінити рішення про обрання переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОСНОВА-Р», та відхили пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Залишаємо за собою право оскаржити відповідне рішення Замовника до Уповноваженого органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2019 15:49
Вирішення:
Дякуємо. Вимогу розглянуто.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Невідповідністю пропозиції тендерній документації ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Номер:
b06c9ea8f6d04da1bcf4cacb8dbe2d8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-25-001248-c.b1
Назва:
Невідповідністю пропозиції тендерній документації ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" не відповідає умовам тендерної документації замовника, порушення, та/або не надання визначених замовником документів, тощо, а саме:
1. Порушення ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
- усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не містять власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*,
- не має інформації про субпідрядника (субпідрядників),
- усі довідки, які складені у довільній формі повинні бути адресовані замовнику, оформлені на офіційному бланку учасника, підписані уповноваженою особою учасника та мати реєстраційний номер – в довідках ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" не вказано якому саме замовнику адресовані довідки, (наприклад, в листі-згоді на обробку персональних даних, взагалі не вказано до кого адресован лист).
2. Порушення ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" п.7 «Інформація про мову(мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції», Розділ І «Загальні положення»:
- ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" не надано автентичного перекладу з російської мови на українську мову трудових книжок, паспортів на вироби, та інше.
3. Порушення ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" п.6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
- ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" не надано підтвердження «Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико - технічним вимогам (Додаток 3 до Документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації».
4. Порушення ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" Додатока № 1 до тендерної документації, а саме:
- не надання розпорядчого документу про затвердження штатного розпису,
- не відповідність «Таблиця № 1 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку,Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації», відсутність повних даних «Освіта та спеціальність, професія», не вказана повна назва підприємства,
- не відповідність «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, складену в довільній формі, що містить інформацію, з ким укладено аналогічний договір, номер договору та дату підписання, суму виконання договору», надання ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" двох договорів не з аналогічним предметом закупки 44220000-8, а з 44210000-5.
5. Порушення ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" Додаток № 4 до тендерної документації, а саме:
- відсутність підвіконь в кількості 85 шт., які зазначені замовником в п.1 Додатка 3 тендерної документації.
6. Порушення ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" Додаток № 5 до тендерної документації, а саме:
- відсутність Додаток № 5 до тендерної документації.
7. Порушення ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" п.3 «Проект договору про
Закупівлю» , Розділ VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме:
- відсутність Додаток № 7 до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2019 22:17
Вирішення:
Дякємо, вимогу розглянуто.
Статус вимоги:
Задоволено